Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2017 13:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volgens mij ook wel minder dan 1400 bezoekers inderdaad, op Facebook staan ook maar 800 aanwezigen en volgens mij zet tegenwoordig 90% vd mensen zich wel aanwezig voor een evenement op Facebook als hij/zij hierheen gaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2017 15:44 
 
Hardtraxxer

Nadat alle huisgenoten er tussenuit knepen, om 1:15 toch maar besloten om alleen heen te gaan. Omdat het maar 50m lopen is, was ik net op tijd voor het setje van P&D.

Was nog nooit in 013 geweest, maar echt een prima locatie. Ondanks dat de zaal vrij klein was, was het absoluut niet te warm en je had op de meeste plekken wel gewoon genoeg ruimte over de hele avond. Ook de eerste keer dat ik Rebelion live heb gezien, heb ze eigenlijk altijd overgeslagen op festivals etc, maar dit halfuurtje was zeker lekker! Veel drive en net als de rest van avond gewoon flink knallen. :bomb:

Geluid was prima, wel kwamen hogere tonen de gehele avond minder door. Al met al gewoon een heerlijk, klein feestje in de buurt. Prima setjes, niet te druk en een dikke locatie.

+++ P&D live, Regain
++ Deetox, Rebelion
+ Snelle service bij de bar
- Sfeer vrij dood tijdens P&D
-- Plakkende vloer
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2017 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Binnengekomen tegen het einde van Tartaros. Viel meteen op dat het best rustig was, maar dat maakte verder weinig uit. Bass Chaserz was dikke prima, her en der wat slordig mixwerk maar trackkeuze beviel me wel :)
Prefix & Density Live was echt heel vet, die tracks van die mannen zijn echt goud. Just A Memory Live Edit was echt kippenvel :worship: Werd naast Wasting volgens mij nog een andere nieuwe plaat gedraaid (Become one of us?), wat een platen!
Deetox daarna was ook gewoon weer goed, zij begint toch langzaamaan ook wel echt een van de toppers binnen de raw scene te worden, veel drive in de set en Domination Delete Remix :bomb:
Rebelion Live, tsja.. Ik kan me ergens voorstellen dat mensen het vet vinden, maar het klinkt voor mij gewoon als een half uur lang naar dezelfde plaat luisteren, volgens mij draaiden ze daarnaast Echoes niet, de enige plaat die wel heel vet lijkt..
Regain was gewoon goed, helaas net iets te vroeg naar huis gegaan en daardoor Industrial Revolution gemist, Unresolved boeide me niet zoveel.

+++ Prefix & Density Live, Deetox
++ Bass Chaserz, Regain
+ Voldoende ruimte, flesjes water met dop, prima temperatuur
- Rebelion Live, soms wat vreemd volk wat rondloopt (kan ook nu pas opvallen vanwege volledig nuchter zijn :P )
-- Plakkende vloer
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2017 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tracklist p&d:

TRACKLIST:
1. Contrast(Live Edit)
2. Feel It (vs The Vision)
3. One Of Us (vs Udex)
4. Wasting
5. Search and Destroy
6. Just A Memory(Live edit)
7. Soundwaves
8. Bass Bang Low
9. Chandelier bootleg
10.WUFU
11.STFU(Live Edit)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten