Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2016 22:28 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Embrace It VIP enorm benieuwd naar :love:


Was zo vet :worship:
Ook Smasher was heel dik
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2016 05:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kevin-field schreef:
Genoeg ruimte, zeker later op de avond waren er in het publiek grote open plekken. Sfeer vond ik juist matig, ik had soms het idee dat er een paar mensen los gingen ofzo.

Er werd wel fijn gedraaid, een hele avond raw is me aardig bevallen. En dikke pluspunten voor de stage & licht- en lasershow. Had het nog nooit zo vet gezien denk ik als gister ^^

Zal wel aan m'n birdseye view gelegen hebben. Heb eigenlijk de hele avond op 't deck gestaan, vanaf daar zag het er kanonnen druk uit en qua sfeer ook super goed (paar duizend man die tegelijk kickrolls aan 't drummen zijn is toch wel vet om te zien).
Qua aankleding vond ik 't juist best karig. Dat vliegende podium was daarentegen wel héél vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2016 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond de sfeer zelf ook niet heel best eigenlijk. Werd naar mijn idee ook niet veel los gegaan plus ik vond dat er erg veel 'loop-volk' was waardoor je soms zelf zo'n beetje omver gelopen werd (voorbij stormen met de mentaliteit van ik ben de koning laat me erdoor). Vooral toen de setjes van War Force en Radical begonnen/eindigden waren er grote groepen mensen die weer van overal vandaan kwamen lopen. Was zelf ook nogal ziek(jes) dus heb zelf ook niet veel kunnen bijdragen aan de sfeer, vooral stil gestaan en genoten van de (licht)show, het geluid en vooral Delete VIP, wat een set was dat! Kon ook wel merken dat de ekte raw fanboys hier niet veel mee konden.

Plus/min:
+++ Delete VIP
++ Show/Geluid/Vliegende stage
+ Crypsis, High Voltage, Regain

+/- Radical, zat mooi in elkaar maar wel beetje veel van hetzelfde

- Half ziek zijn, waardoor ik niet heb kunnen genieten zoals ik wilde
--- Al die mondkapjes, ik weet niet of dit tegenwoordig overal zo is maar in deze getalen heb ik het nog nooit meegemaakt. Jezus wat zijn die dingen lelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2016 14:05 
 
Hardtraxxer

Op tijdmachine vorige week geen mondkapjes gezien. Is echt iets wat bij de raw hardstyle veel zichtbaar is helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2016 16:27 
 
Hardtraxxer

Mannonymous schreef:
kevin-field schreef:
Genoeg ruimte, zeker later op de avond waren er in het publiek grote open plekken. Sfeer vond ik juist matig, ik had soms het idee dat er een paar mensen los gingen ofzo.

Er werd wel fijn gedraaid, een hele avond raw is me aardig bevallen. En dikke pluspunten voor de stage & licht- en lasershow. Had het nog nooit zo vet gezien denk ik als gister ^^

Zal wel aan m'n birdseye view gelegen hebben. Heb eigenlijk de hele avond op 't deck gestaan, vanaf daar zag het er kanonnen druk uit en qua sfeer ook super goed (paar duizend man die tegelijk kickrolls aan 't drummen zijn is toch wel vet om te zien).
Qua aankleding vond ik 't juist best karig. Dat vliegende podium was daarentegen wel héél vet!


Dat vliegende podium was er vorig jaar ook al toch? Ik was er verder zelf niet bij dus kan er geen oordeel over geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2016 16:44 
 
Hardtraxx Veteran

De mondkapjes hype lijkt overgeslagen vanuit de hardcore aangezien veel Raw liefhebbers ook naar hardcore feesten gaan en dat net iets ander volk is dan wat op tijdmachine af komt. Zie ze helaas ook teveel laatste tijd.
Die mondkapjes moesten ze gewoon verbieden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2016 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het wel handig, zo weet je precies welke mensen er het IQ van een bosvrucht hebben. Zelfde als met die propeller petjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2016 17:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vast om te verbergen dat ze hard aan het kaakschaatsen zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2016 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zolang al die artiesten aan die verkleedpartijen meedoen met hun live-acts, moet je niet vreemd opkijken dat de fans dat ook doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2016 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jank niet zo over die mondkapjes... de mensen die zo'n kapje voor hebben spreek ik sws niet aan, dus heb ook geen last van hun al dan niet lage IQ.

Waar maken jullie je druk om zeg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2016 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Waar maken jullie je druk om zeg :lol:


Om de mondkapjes, dat lees je toch Dirk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2016 21:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Jank niet zo over die mondkapjes... de mensen die zo'n kapje voor hebben spreek ik sws niet aan, dus heb ook geen last van hun al dan niet lage IQ.

Waar maken jullie je druk om zeg :lol:

Praat ook zo lastig met zo'n kapje voor je mond
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2016 22:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hmm dat moet trouwens wel vervelend zijn voor de echte rauwboys. Met een kapje om ben je natuurlijk veel stoerder, maar kun je niet heel hard schreeuwen bij iedere Rebellion/Malice/Whatever kick. Weet iemand wat ze doen in zo'n situatie? Ben wel benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 09:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Hmm dat moet trouwens wel vervelend zijn voor de echte rauwboys. Met een kapje om ben je natuurlijk veel stoerder, maar kun je niet heel hard schreeuwen bij iedere Rebellion/Malice/Whatever kick. Weet iemand wat ze doen in zo'n situatie? Ben wel benieuwd.


Waarom zou je niet kunnen schreeuwen met een mondkapje? Dat ding zit niet in je mond hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 09:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vraag me wel af hoe ze dan bier drinken of water binnen krijgen, via een soort systeem met rietje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 11:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vond de TT trouwens heel slecht. War Force was echt superieur, daarna viel het toch flink stil.
Delete had ook gewoon na Regain moeten staan. Regain draaide een dikke set daar niet van, maar qua drive kan het niet tippen aan Delete VIP.

Heb me wel vermaakt maar de vorige 2 edities vond ik leuker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben alle drie de edities geweest en vond dit de minste van de drie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 12:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deze editie en de eerste editie geweest. Sfeer vond ik deze editie beduidend minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2014 was duidelijk de beste editie. 2015 of 2016 durf ik niet te zeggen welke ik beter vond, zal voor mij niet veel schelen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 13:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben zelf 2015 en 2016 geweest, ik vond 2015 beter. De vliegende DJ booth kwam als verrassing dat jaar, terwijl ik hem nu al meteen zag staan toen ik de zaal kwam binnenlopen. Ook Delete VIP was voor mij ongekend (dit jaar nogsteeds gaaf maar het idee is enigszins bekend) de eerste editie. Qua sfeer vond ik het redelijk vergelijkbaar beide keren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Jank niet zo over die mondkapjes... de mensen die zo'n kapje voor hebben spreek ik sws niet aan, dus heb ook geen last van hun al dan niet lage IQ.

Waar maken jullie je druk om zeg :lol:

Hey ik ben ook trotse bezitter van een mondkapje
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 14:39 
 

Ik ben alle drie de keren geweest en vond de sfeer het beste op de eerste editie. Afgelopen supremacy was de wauw-factor een beetje weg omdat de line-up niet heel anders was, en omdat ze weer een vliegende djbooth hadden(dit zorgt misschien ook voor een mindere sfeer). Ook was er dit jaar niet echt decor door de zaal heen, zoals je 2 jaar geleden die satelieten had en vorig jaar die bewegende ledschermen. Daarintegen was de lichtshow in combinatie met de led-schermen dit jaar echt veel beter dan afgelopen jaren.

Als ze volgend jaar weer zo'n vette lichtshow kunnen neerzetten als dit jaar, een frisse line-up hebben en de wauw-factor weer kunnen terugbrengen (Door b.v.b. bewegende podiumdelen en bewegend decor door de zaal), zal ik zeker niet twijfelen om nog een keer te gaan. De productiekwaliteit van supremacy is gewoon heel hoog dus jammer dat ze dit jaar veel het zelfde hadden als vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 16:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TheCrazyDutch schreef:
Als ze volgend jaar een frisse line-up hebben en de wauw-factor weer kunnen terugbrengen


Hey, ken je die grap over Art of Dance en de verfrissende line-up?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 16:37 
 

MeneerEend schreef:
TheCrazyDutch schreef:
Als ze volgend jaar een frisse line-up hebben en de wauw-factor weer kunnen terugbrengen


Hey, ken je die grap over Art of Dance en de verfrissende line-up?


Die ken ik wel ja, en volgens mij heb t iets te maken met most wanted die een soepele relatie heeft met AoD
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2016 11:33 
 
Hardtraxxer

Exterkate schreef:
TheCrazyDutch schreef:
(Door b.v.b. bewegende podiumdelen en bewegend decor door de zaal).


Die bewegende podiumdelen hadden ze dit jaar toch? Ik zag iig een filmpje langskomen op FB waar dat te zien was


Ze hadden van die robotarmen met grote driehoeken erop idd.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten