Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Zamble schreef:
Brabanthallen heeft maar de capaciteit voor een area, snap dat dan :P


Onzin, MOH heeft er 7 op dezelfde locatie

Ik detecteer een vleugje sarcasme in Zamble z'n post.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 14:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Eerste editie geweest en vond het toen jammer dat er maar één area was. Hoop dat ze er ooit eens eentje toevoegen.
Ook al is het dan een area met dezelfde muziekstijl, kun je naar area 2 uitwijken als een artiest in area 1 je niet bevalt.


Ik vind 1 zaal juist een verademing. Scheelt namelijk behoorlijk in de wandelvierdaagse en in vdk'tjes die dwars door je heen beuken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Delt-A schreef:
Eerste editie geweest en vond het toen jammer dat er maar één area was. Hoop dat ze er ooit eens eentje toevoegen.
Ook al is het dan een area met dezelfde muziekstijl, kun je naar area 2 uitwijken als een artiest in area 1 je niet bevalt.


Ik vind 1 zaal juist een verademing. Scheelt namelijk behoorlijk in de wandelvierdaagse en in vdk'tjes die dwars door je heen beuken.


Daar had ik anders op dit feest ook enorm last van. Stonden ook wel op een kutplek, en met een grote groep die niet echt wilde verhuizen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 16:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Delt-A schreef:
Eerste editie geweest en vond het toen jammer dat er maar één area was. Hoop dat ze er ooit eens eentje toevoegen.
Ook al is het dan een area met dezelfde muziekstijl, kun je naar area 2 uitwijken als een artiest in area 1 je niet bevalt.


Ik vind 1 zaal juist een verademing. Scheelt namelijk behoorlijk in de wandelvierdaagse.

Precies dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje jammer dat MYST als eerste staat. Waarschijnlijk meteen het hoogte punt van de avond xd. Wel top dat hij een uur heeft :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had Myst ook wel als opener verwacht. Het zou trouwens wat zijn als de opener geen uur zou krijgen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twijfel, Ben wel weer toe aan een feestje. Ben alleen bang voor een veel te hoog bpm en een teleurstellend laatste uur. Toch, Delete VIP maakt vast een hoop goed xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 20:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Twijfel, Ben wel weer toe aan een feestje. Ben alleen bang voor een veel te hoog bpm en een teleurstellend laatste uur. Toch, Delete VIP maakt vast een hoop goed xd

ga je toch lekker naar the return of happystylez!!!1!1!! #snellerisbeter

Nee oke sorry ik ga zelf natuurlijk ook naar hhz
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is wel een hardstyle feest hé, geen hardcore feest. Om 02:00 uur al 160 bpm hoeft echt niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 13:07 
 
Donateur

wanneer krijg je die codes altijd voor je locker als je die tegelijk met je tickets koopt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2017 07:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zin in!!!

Om 22:00 aanwezig voor Myst :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2017 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Zin in!!!

Om 22:00 aanwezig voor Myst :clap:

Same :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2017 10:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Zin in!!!

Om 22:00 aanwezig voor Myst :clap:

Oh jazeker
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2017 11:11 
 
Hardtraxx Addict

Zeker ook 22:00 aanwezig, ben benieuwd naar de nieuwe solo track van Myst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2017 13:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

om half 8 nog even sushi kanen, en dan ook rond 22:00 wel aanwezig. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2017 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ontzettend veel zin in, kijk vooral uit naar m'n eerste keer Killshot!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2017 14:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Ontzettend veel zin in, kijk vooral uit naar m'n eerste keer Killshot!


Zie je straks maat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2017 18:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Uitverkocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 04:26 
 
Hardtraxx Addict

Die anthem van Radical Redemption - The Road To Redemption was fucking ziek, wat een ongelofelijke drive erin. RR eind baas :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 05:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Warface heavy artillery :drool: :drool: godver wat ongelooflijk dik!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 08:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt volle bak genoten!

Eerste keer supremacy maar is zeker niet tegengevallen. Ruim opgezet en toffe stage! Jammer dat ze er voor mijn gevoel zo weinig mee deden. Qua lichteffecten had er zoveel meer ingezeten. Wel vet waren die robotlampen. Kapot gelachen op het eind van de avond om de vdk'tjes die zich het leplazerus schrokken als zo'n ding weer eens naar beneden kwam :lol:

Set van de avond was zoals ik hierboven al poste Warface. Wat een drive, wat een geweld en heerlijke nummers die naadloos in elkaar overgingen! Verder ook volle bak genieten bij D sturb en high voltage :thumbsup: . Soieso maar weinig slechte sets gehoord. Alleen met crypsis kon ik echt niks. Draaide heel de zaal dood. Een zaal waar echt een topsfeer hing heel de nacht. Overal waar ik stond werd volle bak losgegaan. Stond ook nog goed vol om 7 uur.

Wel asociaal duur allemaal. 15 euro parkeren en 3 munten voor een mix. (En dan ook nog captain morgan :thumbdown: . Was om 22 uur al aanwezig dus konden zo doorlopen maar hoorde dat er om 23 uur wel een megadikke rij stond.. naja, dan kom je maar eerder denk ik dan.

Wellicht op naar volgend jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 10:01 
 
Hardtraxx Addict

Was idd een geweldige avond de enige sets die ik skipte waren sub zero project/crypsis en delete vip, met zulke kicks heb ik echt niks. Vooral sub zero projects sets/tracks elke track die ze draaien klinkt gewoon hetzelfde omdat je elke keer een psy kick hoort.

Sub Sonik vond ik echt vet, 8 nieuwe tracks & Sandstorm
Public Enemies ook wel goeie, was wel leuk om qapital anthem te horen.
De baas van de avond gaat zoiezo naar Radical Redemption, die intro met TRTR anthem en dan nog America/ Until I Win :clap:. De andere sets die ik niet had opgenoemd waren ook wel allemaal goed alleen vond ik deze 3 zelf het beste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele vette nacht gegad :). Setje van de nacht was zoals al verwacht van MYST :loving:. Verder ook erg dikke sets van High Voltage, Sub Sonik, SZP, D-Sturb en Rebelion :bomb:. Eigenlijk de hele nacht leuke sets gehoord. Best een vet concept al die livesets achter elkaar. Stage zag er ook vet uit, en de sfeer was ook dikke prima!

Pluspunten:
+++ MYST
++ High Voltage, Sub Sonik, SZP, D-Sturb, Rebelion
++ Stage
++ Sfeer
++ Alles was goed geregeld imo
Minpunten:
Niks noemenswaardig
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 12:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoe was Frequencerz Live? Was het idd die nieuwe live-act?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 12:41 
 
Hardtraxx Addict

JeroenB93 schreef:
Hoe was Frequencerz Live? Was het idd die nieuwe live-act?


Ja het was de nieuwe live act maar er waren ook best wat oude nummers en hun meeste nieuwe tracks warden volgens mij alleen psy tracks.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten