Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een geweld! :oh: :bomb: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 14:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rechtsvoor tijdens Warface en Delete ging t anders best goed los. Geen idee of t mensen van hier waren, maar er zaten mooie danspasjes bij. Verder vond ik de sfeer de gehele nacht best prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 16:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Op de plekken waar wij stonden ging het vrijwel de hele nacht goed los. Weinig langdurig stilstaande mensen gezien :).

Idd. 1 van de beste losgaanfeesten dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redelijk feestje gehad, aantal live sets waren prima te pruimen, een aantal ook niet, precies zoals ik had verwacht :thumbup: . Nieuwe Stealth Mode had zijn hoogte en dieptepunten, en Delete stelde mij voor 't eerst een beetje teleur met een VIP set die niet helemaal strak was naar mijn mening. Ook geen Take it Back OF Relentless, laatstgenoemde had ik me toch wel een beetje op verheugd deze voor 't eerst live te horen.

Geluid was bij vlagen prima, publiek ook.

Al met al een goed feestje, maar denk dat ik 'm oversla als deze volgend jaar weer is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
G1LL schreef:
Redelijk feestje gehad, aantal live sets waren prima te pruimen, een aantal ook niet, precies zoals ik had verwacht :thumbup:


Hoe vond je SZP?


Was net zo afgrijselijk om naar te luisteren als 't lezen van deze retorische vraag :woot: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

[quote="G1LL"][quote="Exterkate"][quote="G1LL"]Redelijk feestje gehad, aantal live sets waren prima te pruimen, een aantal ook niet, precies zoals ik had verwacht :thumbup:[/quote]

Hoe vond je SZP?[/quote]

Was net zo afgrijselijk om naar te luisteren als 't lezen van deze retorische vraag :woot: :P[/quote]
Haha mooi antwoord xd
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten