Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2017 20:23 
 
Hardtraxxer

Aanwezig, 5 minuten lopen voor mij dus zonde om dan niet te gaan :yes: :D
Tevens was het vorig jaar wel best warm binnen en moet je buiten in de kou roken :x
Geluid is wel prima daar :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2017 21:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik was vorig jaar ook heel positief verrast over het geluid!
Nadat ik hoorde dat het letterlijk in een paardenstal was had ik geen goede hoop m.b.t. geluid xd maar dat was uiteindelijk dik in order
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 09:27 
 
Hardtraxxer

LV1 schreef:
Ik was vorig jaar ook heel positief verrast over het geluid!
Nadat ik hoorde dat het letterlijk in een paardenstal was had ik geen goede hoop m.b.t. geluid xd maar dat was uiteindelijk dik in order


Het is in een binnenbak!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2017 20:47 
 
Hardtraxx Addict

https://www.facebook.com/TheAceOfSpades ... 591500183/
Vorige week op facebook gezet door organisatie. Volgorde dus waarschijnlijk? Lange pauze van 20:00 tot 22:00 dan.

sennid schreef:
Vermoedelijke timetable
15:00-16:00 Jones
16:00-17:00 NSCLT vs Galactixx
17:00-18:00 Sound Rush
18:00-19:00 Audiotricz
19:00-20:00 Noisecontrollers: Attack Again
20:00-21:00 Psyko Punkz
21:00-22:00 Brennan Heart
22:00-23:30 Phuture Noize :innocent:
23:30-00:00 B-Freqz [Live]
00:00-01:00 Adaro vs Digital Punk
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2017 01:13 
 
Hardtraxxer

ik moet hier werken, dus aanwezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2017 02:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zat dus redelijk in de buurt met mijn timetable dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2017 11:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Ook een optie dit! Op Brennan Heart na een hele vette line-up. :D

Uniforce schreef:
Aanwezig! Leuke line-up. Psyko Punkz en Brennan Heart wat minder. Wel kan ik eindelijk Noisecontrollers: Attack Again meemaken. En B-Freqz altijd goed. Benieuwd naar locatie en geluid. Zin in! :)

Voor jullie en alle anderen die geen zin in Brennan Heart hebben :whistle: :
Neem tijdens zijn set een kijkje in de Secret Silent Disco (2e area), ik draai daar dan op het Main channel :thumbsup:
Daarnaast heb je ook nog een Freestyle en een Classics channel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2017 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na Shockerz toch ook hier nog een paar uurtjes aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2017 23:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat filmpje op fb dat ze ff alles testen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2017 00:51 
 
Hardtraxx Addict

Zodan dat ziet er erg goed uit! Heb dr erg veel zin in. Eindelijk weer B-Freqz, SR en voor het eerst NC:AA. En natuurlijk Phuture Noize. Morgenvroeg nog even werken en dan rond 3 uur aanrijden en dan hopelijk voor NSCLT vs Galactixx binnen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2017 13:04 
 
Hardtraxxer

Tering die set van Phuture Noize :love:
Toen Brennan Heart opende met dat oohooo-lied in combinatie met Wake Up zijn we gillend de zaal uitgerend. Silent disco was gelukkig een erg leuk alternatief. Vooral door die verschillende kanalen met bijpassende lichtjes op je koptelefoon: dj’s proberen zoveel mogelijk mensen in hun kleur te krijgen en als je zelf een vette plaat hoort kun je proberen om anderen mee te krijgen. Heel vet met oa Lost in paradise en Spirit of hardstyle :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2017 14:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Na Theracords Classics hier heen gegaan na twee uurtjes slaap.

Om een of andere reden zat ik hier best sterk in de vibe ondanks ik niets gebruikte. Zal wel aan de beperkte uurtjes slaap gelegen hebben.

Helaas wel Jones en NSCLT & Galantixx moeten missen.

Ltmbr schreef:
Toen Brennan Heart opende met dat oohooo-lied in combinatie met Wake Up zijn we gillend de zaal uitgerend. Silent disco was gelukkig een erg leuk alternatief.

Ik had de zelfde reflex, maar toen ik zag dat er aan de silent disco een behoorlijke rij stond toch maar weer de zaal in gegaan. Zijn hele set was al bij al nog te happen maar je kan op voorhand zijn vaste tracks al invullen...

Erg genoten van de sets van Phuture Noize en B-Freqz

Vond het wel erg triest dat je voor dat geld een half gevuld bekertje fris kreeg, daarna meteen aan het water gegaan. :thumbdown:

Geen bekenden gezien hier, volgend jaar misschien eens bij Shockerz kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2017 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Na Theracords Classics hier heen gegaan na twee uurtjes slaap.


Held :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2017 20:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grim schreef:
simon10pont schreef:
Na Theracords Classics hier heen gegaan na twee uurtjes slaap.


Held :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 20:46 
 
Hardtraxx Addict

Toffe dag gehad hier! Waren rond 4 uur daar dus het was nog rustig dus zo binnen, kluisje en munten gehaald. Kwamen binnen bij NSCLT vs Galactixx, wat een prima binnenkomer was. Geluid was echt uitstekend. Hard, maar zuiver. Sound Rush ook met een heerlijke set met prima classics. Audiotricz was ook een leuke set met veel SOH materiaal. Drop The Bomb en Partystarter over dat geluidssysteem. :drool: Psyko Punkz kon ik en de rest van de zaal wat minder mee was te merken. Noisecontrollers: Attack Again was echt heel gaaf, Marlboro Man :loving: Phuture Noize, zoals gewoonlijk set van de avond. Zijn muziek is gewoon echt geniaal en die nieuwe platen zijn ook echt weer heerlijk. B-Freqz altijd prima, lekker veel drive en interactie met het publiek. Tijdens Hope meters kippenvel :loving: Adaro & Digital Punk was een leuke afsluiter, alleen wel America gemist. Show was echt dik in orde, stemde goed af met de platen die werden gedraaid. Het vdk/bezopen gehalte was ook behoorlijk hoog. Veel wisten niet meer wat ze nou deden. Toen we naar buiten liepen nog iemand tegengekomen die helemaal onder de modder en bloed zat en totaal niet helder was. Maarja, toch een top dag hier gehad. :D

++ Phuture Noize, Sound Rush
+ B-Freqz
+ Geluid en show
- Warmte
- Sfeer was soms wat ver te zoeken
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 23:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die hitte was op een gegeven moment niet te harden. Werd er ook nog 1 rechtsvoor afgevoerd met brancard. Liet diegene die er achter liep ook nog dat ding vallen met de persoon erin >.<

Echt jammer dat ik Phuture Noize heb gemist :cry: Zaten toen bij de tafels en opeens kwamen er allemaal van die figuren bij ons zitten. Eentje trok een duckface waar die nu nog last van heeft xd en eentje gaf zijn pincode aan een meisje omdat ze munten voor hem wilde halen :lol: Ik was zelf ook helemaal niet meer helder en we zijn maar weggegaan omdat ik dacht van wtf doe ik hier nog en mijn maat had er niet zoveel zin meer in. Best wel zonde eigenlijk. Misschien hadden we later moeten komen net zoals de vorige keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaahahahahahaahhaahahah oke man goed verhaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 21:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Hahaahahahahahaahhaahahah oke man goed verhaal

Jezus, wat een zure reactie.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten