Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2016 05:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Afbeelding

Line-up:
Geck-o
Dilligas
S1ngular
Bitface
DJ Thera vs Geck-o

Citaat:
Datum: 23-04-2016
Zaal open: 22:00
Aanvang: 22:00
Ticket VVK: € 15,00
Ticket zaal: € 17,50
Genre:
Minimum leeftijd: 18 jaar
Tickets: http://www.p60.nl/agenda/1435


Datum:
23 april 2016
Locatie:
P60 te Amstelveen
Bron:
Posters bij The Funky Cat #1 en P60 website:

Citaat:
Na de launch van “The Funky Cat” zet Geck-o meteen door met de tweede editie van zijn intense feestconcept. Ook deze avond zal hij zijn unieke blend van stijlen als subground, techno, electro en hardstyle laten horen. Stevig en speels, met de nodige ups, downs en lak aan de hokjes - maar altijd dansbaar.

Waar de bezoekers op de eerste editie kennis hebben kunnen maken met het geluid en gevoel waar The Funky Cat voor staat, worden ze nu meegesleurd in een wonderlijke trip. Voor liefhebbers is het de hemel op aarde, en voor anderen is het de perfecte gelegenheid om kennis te maken met de bijzondere, diepgaande en toch opvallend toegankelijke muziek van Geck-o & Friends.

Wie deze “friends” zijn, zal snel worden aangekondigd. Onder hen bevinden zich in ieder geval een Italiaans duo, een opvallende debutant, een oude mentor en een rasechte DJ. Reserveer de datum en verzeker je van een plaats!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2016 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm deze line up is minder mijn ding dan de eerste editie.
Dit weekend moeten missen vanwege mn nieuwe huis, deze tweede editie gaat em waarschijnlijk ook niet worden zo :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2016 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thera vs. Geck-o :o dat kan niet anders dan een TC classics set worden volgens mij. April is helaas wel al zo druk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2016 21:11 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Thera vs. Geck-o :o dat kan niet anders dan een TC classics set worden volgens mij. April is helaas wel al zo druk.

Theracords vs Therabyte classic set zelfs ;)

Superveel zin in! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2016 21:13 
 
Hardtraxx Addict

Zeker dus dat ik hierbij ben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2016 22:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Joey schreef:
Thera vs. Geck-o :o dat kan niet anders dan een TC classics set worden volgens mij. April is helaas wel al zo druk.

Theracords vs Therabyte classic set zelfs ;)

Superveel zin in! :yay:


Minder!

:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2016 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Joey schreef:
Thera vs. Geck-o :o dat kan niet anders dan een TC classics set worden volgens mij. April is helaas wel al zo druk.

Theracords vs Therabyte classic set zelfs ;)

Superveel zin in! :yay:

Gaaaaf! :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 12:45 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Dit kan ik niet missen :drool:
Afgelopen weekend was ook zo onwijs vet! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afgelopen editie was heel tof, en dan dit, met Bitface, Gecko en Thera vs Gecko... Denk dat het wel moet lukken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Woep woep :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Theracords vs. Therabyte classics (L)
Wat supervet. Als ik aanwezig ben hopelijk eindelijk de Thera Hardertrance plaatjes eens live horen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 17:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Woep woep :woot:

bitFace :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik verklap wel alvast dat ik eigen releases (Time / Done mashup, Record Breaking mashup, Broken Glass Dub en Baas Cannon) niet zal gaan draaien. Gaat om een openingsset, en die dingen zijn daar helaas ongepast hard voor. Hopelijk wel een ander keertje :)

Wat ik wel ga doen: jullie lekker uitdagen met wat diepere / moeilijkere shit. Van alles door elkaar qua genres, met zeker wat diepere dubstep en trap, techno en veel dingen met gebroken beats. Niet keihard, maar wel heftig. Heb nu al een enorme selectie geschikte tracks en blijf die zeker nog uitbreiden. Op de avond zelf lekker uitvogelen wat het precies wordt :D

Deze mix hier geeft in ieder geval al een goed beeld: andere-muziek/bitface-bass-beats-1-t54353.html
Zal in de tussentijd zeker nog een promomixje of misschien twee uit de mouw schudden. Hou m'n FB / Mixcloud in de gaten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

S1ngular mag ik graag, Thera moet ik denk ik gewoon maar eens proberen, namelijk nooit live gehoord. Vorige keer helaas niet bij kunenn zijn omdat ik oververmoeid was. Hopelijk deze keer wel bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 22:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dit maal BitFace merchandise? :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Wat ik wel ga doen: jullie lekker uitdagen met wat diepere / moeilijkere shit. Van alles door elkaar qua genres, met zeker wat diepere dubstep en trap, techno en veel dingen met gebroken beats. Niet keihard, maar wel heftig.

Dit is juist precies wat ik van je verwacht :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2016 00:35 
 
Artiest

De poster even wat mooier :thumbup:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2016 01:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaaf artwork! Denk dat je een pareltje heb gevonden :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2016 01:38 
 
Hardtraxx Addict

Jordi schreef:
Gaaf artwork! Denk dat je een pareltje heb gevonden :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2016 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier ben ik bij :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2016 17:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch maar een ander feestje in april cancelen voor deze, wordt wel enorm druk zo haha.
Deze line-up belooft in ieder geval wel (heel) veel goeds :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2016 10:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2016 16:04 
 
Hardtraxx Elite

1e editie helaas gemist, hopelijk kan ik hier wel bij zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2016 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe site online @ http://thefunkycat.com met meer info over de party's: artiestinfo, setjes, tracks, live sets van editie 1, foto's, etc. :)

Snelcursus The Funky Cat voor jezelf of je vrienden kun je hier vinden: http://thefunkycat.com/intro/

Erg veel zin om weer een lekker divers avondje kwaliteit neer te zetten met z'n allen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2016 17:24 
 
Artiest

Mijn power set van de vorige editie staat nu online :D met veel nieuw en unreleased materiaal (tracklist in de description).



Was mooi om veel mensen van Hardtraxx te zien bij de eerste editie, ik hoop dat ik op 23 april weer op jullie kan rekenen voor een vette avond :clap:
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten