Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2016 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
kan er anders niet een keer een brabantse editie komen? :$
In de smederij in Tilburg of de graanbeurs in Breda bijvoorbeeld.


We blijven in de gaten houden waar de fans en bezoekers vandaan komen. Mocht het op een gegeven moment logisch zijn om in Brabant een editie te doen, dan gaan we daar zeker naar kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2016 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De Leerfabriek in Oisterwijk, dan is het 10 minuten fietsen :yay:

Hopelijk kan ik meer gekken vinden die met mij 2,5 uur in de trein gaan zitten, wil er echt graag een keer bij zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2016 16:47 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Bold Action :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2016 19:34 
 
Hardtraxx Elite

Geck-O, Audiofreq en Bold Action :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2016 19:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DJ_Tim schreef:
Geck-O, Audiofreq en Bold Action :surrender:


Gewoon een Qult line-up, tot zover.

Ik hoop en verwacht toch iets meer verrassing! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2016 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De twee namen die nog komen zijn compleet nieuw voor The Funky Cat en QULT. Toch zie ik deze line-up zelf ook als meer "solid" en iets minder uit de bocht dan de eerste twee lineups. Natuurlijk maken we daar geen gewoonte van, maar het kwam toevallig zo uit met de namen die we op deze editie wilden hebben ;)

De headliner wilden we eigenlijk vandaag aankondigen, maar dat moet helaas een week uitgesteld worden. Morgen maken we de openingsact bekend en volgende week de laatste naam dus! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2016 21:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
De twee namen die nog komen zijn compleet nieuw voor The Funky Cat en QULT. Toch zie ik deze line-up zelf ook als meer "solid" en iets minder uit de bocht dan de eerste twee lineups. Natuurlijk maken we daar geen gewoonte van, maar het kwam toevallig zo uit met de namen die we op deze editie wilden hebben ;)

De headliner wilden we eigenlijk vandaag aankondigen, maar dat moet helaas een week uitgesteld worden. Morgen maken we de openingsact bekend en volgende week de laatste naam dus! :)

Er is nog een headliner bovenop de huidige 3 namen? :oh: Vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2016 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als opener voor jullie op deze mooie avond, onze man Tom aka Simon Dach!

Afbeelding

:bomb: Techno :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2016 14:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ga niet! :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2016 14:10 
 
Artiest

Je moet! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2016 14:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Je moet! :P


Zo'n line-up... en ik moet zelf rijden! :mad:

IK WIL NIET!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2016 14:33 
 
Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
:bomb: Techno :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2016 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Benieuwd naar de laatste headlining act dan. Tot nu toe is dit zeer smakelijk :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 11:38 
 
Hardtraxxer

omdat jullie hier toch reageren, Kan the funky cat ( de radio show) niet als download beschikbaar zijn? Ik luister de episodes bijna nooit omdat ik vooral onderweg muziek luister en ik heb geen mega databundel .
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 12:57 
 
Artiest

Skyscraper schreef:
omdat jullie hier toch reageren, Kan the funky cat ( de radio show) niet als download beschikbaar zijn? Ik luister de episodes bijna nooit omdat ik vooral onderweg muziek luister en ik heb geen mega databundel .

Nee dit kunnen we helaas niet zomaar doen. Via Google kun je wel maniertjes vinden om de streams van Soundcloud te downloaden, ik hou je niet tegen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 16:23 
 
Artiest

Lineup compleet met niemand minder dan Bart B More :thumbsup: deze man weet altijd wat bijzonders neer te zetten!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 16:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:love: :love: :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 16:26 
 
Hardtraxx Veteran

Wow :oh: :drool: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2016 21:32 
 
Hardtraxxer

Was aanwezig bij de vorige 2 edities, en deze waren zo vet dat ik deze zeker niet wil missen! Al denk ik wel dat het lastig wordt om die DJ Thera vs. Geck-o set te overtreffen, dat was wel echt legendarisch. :worship:

Is het trouwens mogelijk om de volgende editie iets van (lounge)stoelen op het balkon in de zaal te zetten? Zou wel vet zijn om zitten van boven de hele show te kunnen zien/horen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2016 17:01 
 
Artiest

Sjaakie P schreef:
Was aanwezig bij de vorige 2 edities, en deze waren zo vet dat ik deze zeker niet wil missen! Al denk ik wel dat het lastig wordt om die DJ Thera vs. Geck-o set te overtreffen, dat was wel echt legendarisch. :worship:

:thumbsup:

Sjaakie P schreef:
Is het trouwens mogelijk om de volgende editie iets van (lounge)stoelen op het balkon in de zaal te zetten? Zou wel vet zijn om zitten van boven de hele show te kunnen zien/horen. :)

Dat is niet echt mogelijk, tenzij ze heel hoog geplaatst worden (om over de rand te kunnen kijken) - en dat is weer onveilig/kostbaar... dus chillen in de chillout of toch nog even de laatste energie eruit persen op de dansvloer ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2016 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
... dus chillen in de chillout of toch nog even de laatste energie eruit persen op de dansvloer ;)

Voor dat pers gedeelte hebben we eventueel ook toiletten beschikbaar :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2016 12:09 
 
Hardtraxx Elite

Sjaakie P schreef:

Is het trouwens mogelijk om de volgende editie iets van (lounge)stoelen op het balkon in de zaal te zetten? Zou wel vet zijn om zitten van boven de hele show te kunnen zien/horen. :)


Op de begane grond stonden wel banken toch? Dan kun je het misschien iets minder zien maar krijg je iig wel de hele show mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2016 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ_Tim schreef:
Sjaakie P schreef:

Is het trouwens mogelijk om de volgende editie iets van (lounge)stoelen op het balkon in de zaal te zetten? Zou wel vet zijn om zitten van boven de hele show te kunnen zien/horen. :)


Op de begane grond stonden wel banken toch? Dan kun je het misschien iets minder zien maar krijg je iig wel de hele show mee :)


Je kan idd op een paar plekjes in de zaal zitten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2016 12:23 
 
Hardtraxxer

Zag die banken de eerste editie staan ja, tweede editie dan weer niet dus vandaar. Misschien dan bar krukken daarboven, of ik moet anders maar gewoon eens mijn conditie wat verbeteren :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2016 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De barkrukken zijn al gereserveerd voor En-er-gy.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten