Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2016 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben er helaas niet bij dit keer :(
Veel plezier iedereen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2016 20:52 
 
Hardtraxx Addict

SL8492 schreef:
Ben er helaas niet bij dit keer :(
Veel plezier iedereen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2016 15:12 
 
Artiest

Mijn god wat was dit prachtig :woot: trots op het hele team, de artiesten, en wat een heerlijk publiek... naar mijn idee wordt het echt steeds vetter met elke editie :D

Nu ff bijkomen en verder knallen met de album release :bomb:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2016 17:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een fijn feest (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2016 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb ik wat gemist? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2016 20:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik heb me echt kapot lopen ergeren aan die zogenaamde acrobatiek, en aan die knurften die dachten dat ze enorm leuk bezig waren met die kattenbak op hun hoofd.

Verder een legendarisch goede avond! :worship: ... en nog steeds wakker. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2016 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheJoker schreef:
Ik heb me echt kapot lopen ergeren aan die zogenaamde acrobatiek, en aan die knurften die dachten dat ze enorm leuk bezig waren met die kattenbak op hun hoofd.


Wat blijf je ook een lekker positieve vent :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2016 16:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
TheJoker schreef:
Ik heb me echt kapot lopen ergeren aan die zogenaamde acrobatiek, en aan die knurften die dachten dat ze enorm leuk bezig waren met die kattenbak op hun hoofd.


Wat blijf je ook een lekker positieve vent :loving:


:love:

Jij weet als geen ander dat ik uiterst rustig en stil ben, zeg maar gerust bijzonder verlegen, en bovenal een emotioneel fragiel kereltje. :P

Ik haat dat aandachttrekkerige gedrag (de kattenbak"mannen"). :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2016 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gefeliciteerd Geck-o. Voor de 3e keer jarig dit jaar! The funky cat voelt inmiddels gewoon als een verjaardagspartijtje. Alleen maar leuke mensen en gezelligheid. Weinig evenementen kloppen gewoon zo van A tot Z dan dit feest. Kijk nu al uit naar de volgende editie! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2016 23:54 
 
Artiest

Dat weet je heerlijk te verwoorden Jordi ^^ zo voelt het ook echt. Een bonte verzameling zo bij elkaar, zoals de muziek dat ook is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 14:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bij de ingang stonden drie mannen uit het buitenland, speciaal voor TFC3 naar Nederland gekomen, en moesten van de security al hun etenswaren (zakjes snoep en chips, voor tijdens hun reis) zonder pardon in de afvalbak gooien.

Dat vind ik bijzonder sneu.

Op de vraag of zij hun tassen met inhoud even ergens mochten stallen, in plaats van alles weg te moeten gooien, werd negatief op geantwoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 15:01 
 
Artiest

TheJoker schreef:
Bij de ingang stonden drie mannen uit het buitenland, speciaal voor TFC3 naar Nederland gekomen, en moesten van de security al hun etenswaren (zakjes snoep en chips, voor tijdens hun reis) zonder pardon in de afvalbak gooien.

Dat vind ik bijzonder sneu.

Op de vraag of zij hun tassen met inhoud even ergens mochten stallen, in plaats van alles weg te moeten gooien, werd negatief op geantwoord.

Thanks voor het doorgeven. De beveiliging wordt vanuit de locatie geregeld, en we zullen dit meenemen in de feedback!
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten