Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2017 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geslaagd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2017 17:23 
 
Artiest

Fothermucker schreef:
Ja was weer heerlijk :loving:
Zou wel graag willen weten wat de laatste track van Bold Action vs Bitface was


Dat was een van mijn nieuwe tracks! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2017 17:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

1e keer Funky Cat en zeker voor herhaling vatbaar. Proberen bij de volgende weer aanwezig te zijn :D

Relaxte muziek en chill sfeertje. Sets v/d avond waren Bolt Action vs Bitface en Geck-o voor mij. Bij de set van Geck-o weer veel geniale nieuwe nummers gehoord. De aankleding was ook mooi (Kattenbak bij de toiletten xd ). Enigste minpuntje was de soms wat plakkerige vloer en de lange terugreis naar huis (en het 2x laten vallen van m'n bier :x ). Geluid en locatie was verder wel echt top

Broken Balance schreef:
yannickvk schreef:
Vet dat de volgende editie op een zaterdag is, ga mijn best doen erbij te zijn. :)

Wat draaide Wavolizer zowel?


Hardstyle, Drum & Bass en een beetje hardcore hoorde ik.

Ja klopt! Veel nieuwe industrial platen, o.a. Killer Instinct. Verder nog wat hardere hardstyle platen die volgens mij nieuw waren want had ze nog nooit gehoord. Hij draaide ook nog Magic, nog een early nummer waar ik de naam even kwijt van ben en nog een stuk of 5 nummers van Noisia :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2017 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naad schreef:
Enigste minpuntje was de soms wat plakkerige vloer


De vloer heb je zelf plakkerig gemaakt :D

Naad schreef:
2x laten vallen van m'n bier :x .
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2017 20:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grim schreef:
De vloer heb je zelf plakkerig gemaakt :D


:whistle: :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2017 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die nieuwe collab van Geck-o en Wavolizer klonk zo dik joh :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2017 23:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Eerste keer TFC en heb me ontzettend goed vermaakt. Veel heerlijke muziek die je anders nooit hoort. Tofste sets waren voor mij Boldface en Geck-o. De afsluiter van Bold Action klonk echt ontzettend goed, hopelijk krijgen we daar snel meer over te horen. Ook best veel Noisia gehoord, wat ik alleen maar kan aanmoedigen. :D

Op de soms erg plakkerige vloer na heb ik ook geen klachten over de locatie, alles was goed geregeld. De terugreis was wel aardig lang maar goed. Ik ga de volgende keer sowieso weer proberen aanwezig te zijn. :) Hopelijk komen de sets online.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2017 15:11 
 
Artiest

Fluxion schreef:
De afsluiter van Bold Action klonk echt ontzettend goed, hopelijk krijgen we daar snel meer over te horen.


:)

Deze track komt op mijn nieuwe album! Over de releasedatum kan ik nog geen beloftes maken, als het zover is zul je het zeker horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2017 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt voor de positieve reacties jongens! :love:

Mooi om te zien dat het ook op Hardtraxx gaat leven (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2017 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komen er nog setlists toevallig? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2017 10:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Raito was voor ons een aangename verrassing! Al die oldschool sounds. Heerlijk! Alsof er nieuw leven geblazen werd in de Techno Trance reeks van begin jaren 90. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2017 10:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Vet dat de volgende editie op een zaterdag is, ga mijn best doen erbij te zijn. :)


Precies een zaterdag die niet in de agenda gaat passen, de aankomende had voor onze planning juist beter op de vrijdag gegaan. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2017 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was weer geniaal hoor. bitface & Bold Action die een compleet nieuwe sound lieten horen, Raito die echt bovenverwachting goed in het concept paste (Alan Fitzpatrick - 1992 :love: met dat geluid) en geweldig aan het golven was, Geck-O standaard natuurlijk met een niet standaard set waar hij zo goed in is en Wafelijzer met in mijn ogen de perfecte afsluiter.

Een van de sterkste edities tot nu toe :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2017 21:39 
 
Artiest

De foto's staan online! ^^ http://bit.ly/TFC4photos

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2017 12:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Misschien wat laat, maar vond dit echt een ontzettend vet feest. aankleding, muziek en sfeer waren gewoon perfect. Kijken of ik volgende editie weer aanwezig kan zijn :clap:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten