Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2017 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig met een hele groep vrienden! Sinds de eerste editie niet meer hier geweest dus benieuwd naar de ontwikkeling van dit feest tussentijds. Wanneer komt er meer info over de line-up?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2017 21:17 
 
Artiest

Fuzzylogic schreef:
Aanwezig met een hele groep vrienden! Sinds de eerste editie niet meer hier geweest dus benieuwd naar de ontwikkeling van dit feest tussentijds. Wanneer komt er meer info over de line-up?

We hopen deze volgende week te kunnen presenteren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2017 22:15 
 
Hardtraxx Elite

Misschien dat mensen hier uit de buurt nog een goedkoop hotel weten voor Fuzzy, ik en 8 andere?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2017 22:30 
 
Artiest

Hard4Us schreef:
Misschien dat mensen hier uit de buurt nog een goedkoop hotel weten voor Fuzzy, ik en 8 andere?

Op loopafstand zit hotel Alp de Veenen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2017 15:07 
 
Artiest

We hebben een poster... en een lineup! :love: :bomb:
Voor een toelichting, zie de FB event page of de opening post!

Facebook event page: https://www.facebook.com/events/1362664940488227/

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2017 15:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Japanse noise? (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2017 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze line-up (L)
Ben wel benieuwd wat sloperij Jansen gaat doen met die Japanse set. Ken hem alleen van het hardere sloop en beuk werk en kan dat opzich een uurtje wel waarderen haha.
Chris One ook heel benieuwd naar! Hopelijk krijgt hij 1'5 uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2017 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben er niet geheel in thuis maar wat is een Japan special?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2017 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ben er niet geheel in thuis maar wat is een Japan special?

soort van onbeperkt sushi eten in 1 uur tijd? :lol:
Nee, denk vooral hardere dance stijlen die afkomstig zijn uit Japan. Ligt een heel grote markt met veel wazige muziek namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2017 16:35 
 
Hardtraxx Elite

Is Sloperij Janssen, Maximumraver op t forum of is dat iemand anders?

Anders, Dominique leg eens uit wat dat Japan inhoudt!
Verder van de line-up ken ik alleen Chris One en Geck-o.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2017 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ben er niet geheel in thuis maar wat is een Japan special?


jpop setje inclusief visuals



Hard4Us schreef:
Is Sloperij Janssen, Maximumraver op t forum?


Ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2017 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind deze line-up persoonlijk erg gaaf, maar had deze editie liever een wat meer house/qultachtige lineup gezien. Ik ben namelijk bang dat de groep waarmee ik ga hier helemaal niks mee kan :( Zij zijn bijna allemaal ook totaal niet bekend met The Funky Cat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2017 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Ik vind deze line-up persoonlijk erg gaaf, maar had deze editie liever een wat meer house/qultachtige lineup gezien. Ik ben namelijk bang dat de groep waarmee ik ga hier helemaal niks mee kan :( Zij zijn bijna allemaal ook totaal niet bekend met The Funky Cat.


Funky cat is nooit echt 1 bepaalde hokje geweest. Als er überhaupt al hokjes zijn hier. Gewoon avondje lekker op je de laten komen denk ik. Ik denk dat er bij je vrienden veel los komt als ze beetje open minded zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2017 18:43 
 
Hardtraxx Addict

Hardtraxx schreef:
Vragen over de Japan Special

Je kan het zien als een Japan thema set (tracks van Japanse artiesten, tracks met een Japanse sfeer, tracks met Japanse vocals, of tracks die over Japan gaan).
Op een aanzienlijk hoog BPM aangezien ik als Sloperij Janssen sta :P .

Voorbeeldje van andere thema sets schreef:
http://l5d.nl/sn2e200 (Thema: 10 jaar LSDB, digitaal/communicatie/internet/database/computers/technologie/muziek)

http://l5d.nl/sn22294 (Thema/sfeer: haunted house/spooky carnival/spooky opera/disney horror, etc.)

http://l5d.nl/sn220d3 (Thema: Theracords, Theracords releases, Therabyte releases, releases van artiesten die op dat moment signed waren bij Theracords, mash-ups met Theracords tracks.)

http://l5d.nl/sn1125e (Thema: Hardcore met nederlandstalige vocals) (oude mix, mixwerk is niet alles)

Thema sets vind ik geweldig om te doen, en The Funky Cat vind ik ook geweldig, dus ik heb er zwaaaaar zin in! :drool: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2017 19:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vet thema en artwork :thumbsup: maar geen Yoji Biomehanika? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2017 21:33 
 
Hardtraxx Elite

Hekzitter schreef:
Fuzzylogic schreef:
Ik vind deze line-up persoonlijk erg gaaf, maar had deze editie liever een wat meer house/qultachtige lineup gezien. Ik ben namelijk bang dat de groep waarmee ik ga hier helemaal niks mee kan :( Zij zijn bijna allemaal ook totaal niet bekend met The Funky Cat.


Funky cat is nooit echt 1 bepaalde hokje geweest. Als er überhaupt al hokjes zijn hier. Gewoon avondje lekker op je de laten komen denk ik. Ik denk dat er bij je vrienden veel los komt als ze beetje open minded zijn.


Gaat mooi worden, we slepen ze er wel door heen Tom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2017 21:35 
 
Hardtraxx Elite

Maximumraver schreef:
Hardtraxx schreef:
Vragen over de Japan Special

Je kan het zien als een Japan thema set (tracks van Japanse artiesten, tracks met een Japanse sfeer, tracks met Japanse vocals, of tracks die over Japan gaan).
Op een aanzienlijk hoog BPM aangezien ik als Sloperij Janssen sta :P .

Voorbeeldje van andere thema sets schreef:
http://l5d.nl/sn2e200 (Thema: 10 jaar LSDB, digitaal/communicatie/internet/database/computers/technologie/muziek)

http://l5d.nl/sn22294 (Thema/sfeer: haunted house/spooky carnival/spooky opera/disney horror, etc.)

http://l5d.nl/sn220d3 (Thema: Theracords, Theracords releases, Therabyte releases, releases van artiesten die op dat moment signed waren bij Theracords, mash-ups met Theracords tracks.)

http://l5d.nl/sn1125e (Thema: Hardcore met nederlandstalige vocals) (oude mix, mixwerk is niet alles)

Thema sets vind ik geweldig om te doen, en The Funky Cat vind ik ook geweldig, dus ik heb er zwaaaaar zin in! :drool: :thumbsup:


Benieuwd aan wat voor tracks je zit te denken bij een Japan special. Kan zo gauw niet echt n nummer bedenken. Veel edits verwacht ik. Heb er zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2017 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximumraver schreef:
Hardtraxx schreef:
Vragen over de Japan Special

Je kan het zien als een Japan thema set (tracks van Japanse artiesten, tracks met een Japanse sfeer, tracks met Japanse vocals, of tracks die over Japan gaan).
Op een aanzienlijk hoog BPM aangezien ik als Sloperij Janssen sta :P .


Ik ga zelf niet, maar...zoiets? :P

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2017 23:06 
 
Hardtraxx Addict

Hard4Us schreef:
Benieuwd aan wat voor tracks je zit te denken bij een Japan special. Kan zo gauw niet echt n nummer bedenken. Veel edits verwacht ik.

Steffnov schreef:
Ik ga zelf niet, maar...zoiets? :P


Ja en ja! :D

Hard4Us schreef:
Heb er zin in!


Mooi! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2017 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Ik vind deze line-up persoonlijk erg gaaf, maar had deze editie liever een wat meer house/qultachtige lineup gezien. Ik ben namelijk bang dat de groep waarmee ik ga hier helemaal niks mee kan :( Zij zijn bijna allemaal ook totaal niet bekend met The Funky Cat.


Van mij kun je deze avond een wat meer QULT-achtige set verwachten! Wordt een wat minder moeilijke set van me, meer in de electro / techno / subground richting. Wellicht met een beats uitstapje, maar ik moet nog even kijken of dat goed aansluit. Vol de party erin iig! :woot:

Pietro zal ook rustig opwarmen met house / techno vibes :)

Met Photronics proberen we overigens iets nieuws, namelijk een alternatief bieden in de chillout voor wie de afsluiter in de main dan te hard vindt gaan.

Er staan veel onbekende namen, maar uiteindelijk denk ik wel dat het overgrote deel van de avond muziek wordt gedraaid waar je vrienden iets mee kunnen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2017 09:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximumraver schreef:
Hardtraxx schreef:
Vragen over de Japan Special

Je kan het zien als een Japan thema set (tracks van Japanse artiesten, tracks met een Japanse sfeer, tracks met Japanse vocals, of tracks die over Japan gaan).
Op een aanzienlijk hoog BPM aangezien ik als Sloperij Janssen sta :P .


Tatanka - Tokyo op 180bpm dus :clap: En plaatjes van Yoji Biomehanika ;-) ? Nice.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2017 09:53 
 
Hardtraxx Veteran

:thumbsup: DAMMIT THIS IS NOT JAPAN!

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2017 09:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Met Photronics proberen we overigens iets nieuws, namelijk een alternatief bieden in de chillout voor wie de main dan te hard vindt gaan.


Tof dat jullie de chillout nu ook gaan gebruiken als aparte area :)

Remi schreef:
Tatanka - Tokyo op 180bpm dus :clap:

Sloperij Janssen +33.3% Is Not A Remix :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2017 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paling schreef:
PNXRMX schreef:
Met Photronics proberen we overigens iets nieuws, namelijk een alternatief bieden in de chillout voor wie de main dan te hard vindt gaan.


Tof dat jullie de chillout nu ook gaan gebruiken als aparte area :)


Aan het eind even wel ja. Hopelijk pakt dat goed uit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2017 15:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

In plaats van 2 weken, 1 week met vakantie, terugkomst is 6 oktober. Nu toch wel sterk aan het overwegen om te gaan :yay: Mede omdat ik 7 oktober jarig ben kan ik dit eigenlijk niet laten schieten.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten