Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2016 10:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Opzich wel fijn dat hij eens wat eerder staat, de laatste uurtjes sta ik meestal toch wel op de main. Alleen betekent t nu wel dat ik een half uur N-Vitral moet gaan missen.


en een half uur sei2ure :(. Vind zelf de line-up niet heel bijzonder, ook zonde dat de classic stage eruit is gehaald. Zondag wordt veel happystylezz op de main want raw line-up is echt ontzettend saai.

Wordt vooral een gezellig weekendje met veel bier :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2016 15:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kan iemand me vertellen welke stages nog meer open air zijn, naast de main dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2016 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Ik denk dat dit jaar de raw open air is en de hardcore is in de tent waar vorig jaar de raw was (vlak naast de camping ingang)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2016 01:32 
 
Hardtraxx Newbie

Kan iemand mij vertellen hoe het bij the Qontinent camping gaat? Poort open en wie 't eerst komt, wie 't eerst maalt voor een goed plekje? En zijn er wellicht nog mensen die wat tips hebben, aangezien we Decibel camping xxl kampeerplek gewend zijn. Die' luxe' zullen we vrijdag niet hebben aan de foto's te zien ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2016 12:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik wil toch even iedereen waarschuwen voor het meenemen van drugs, de laatste 2 jaar voeren ze strengere controles uit rond dit feest. Ze laten je vaak gewoon makkelijk door de fouillering doorlopen en daarna houdt er een persoon je staande en vraagt je om mee naar achteren te komen. Hierna kan je met je kont tegen de muur aan gaan staan en komt er een lief hondje langs. Hierdoor zelf 500 euro lichter en moest foto's en vingerafdrukken laten afnemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2016 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miertje35 schreef:
Kan iemand mij vertellen hoe het bij the Qontinent camping gaat? Poort open en wie 't eerst komt, wie 't eerst maalt voor een goed plekje? En zijn er wellicht nog mensen die wat tips hebben, aangezien we Decibel camping xxl kampeerplek gewend zijn. Die' luxe' zullen we vrijdag niet hebben aan de foto's te zien ;)

Vrij kut. Ze staan met een touw klaar en schuiven telkens zo'n 10 meter op. Op dat nieuw stukje grond kan je dan gaan bouwen. Als je vrij vroeg gaat, is het bijna niet te doen met een grote groep. Zelf ga ik de laatste jaren later naar daar (ongeveer rond 18u). Je moet verder lopen met je spullen, maar je ligt wel rustiger en het is minder druk tijdens het opstellen van je tent. Best kan je ook niet in een groepje staan wachten voor dat touw, maar allemaal naast elkaar gaan staan. Wanneer ze dan opschuiven, een grote cirkel maken en meteen je tent opengooien en plaats innemen. Ook kan je best letten op luidruchtige mensen van Frankrijk en Italiƫ. Ga daar niet naast liggen, tenzij je een heel weekend niet wil slapen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2016 17:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Net nog even ticketje gescoord op Ticketswap voor 60 euro, dus last-minute toch nog weekendje aanwezig. :cool:

Seeker Of Fire schreef:
Drugsverhaal

Goed om te vermelden inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2016 18:48 
 
Hardtraxx Veteran

Ook aanwezig vanaf zaterdag. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2016 16:34 
 
Hardtraxx Veteran

Seeker Of Fire schreef:
Ik wil toch even iedereen waarschuwen voor het meenemen van drugs, de laatste 2 jaar voeren ze strengere controles uit rond dit feest. Ze laten je vaak gewoon makkelijk door de fouillering doorlopen en daarna houdt er een persoon je staande en vraagt je om mee naar achteren te komen. Hierna kan je met je kont tegen de muur aan gaan staan en komt er een lief hondje langs. Hierdoor zelf 500 euro lichter en moest foto's en vingerafdrukken laten afnemen.

Ook meegemaakt 3 jaar geleden. Alleen niet gepakt toen, 2 jongens werden wel gepakt en mochten blijven. Met de schrik vrij toen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2016 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze voormiddag mijn combi ticket moeten verkopen wegens ziekte. Ik baal enorm... Misschien zondag nog een kijkje gaan nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2016 17:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Seeker Of Fire schreef:
Ik wil toch even iedereen waarschuwen voor het meenemen van drugs, de laatste 2 jaar voeren ze strengere controles uit rond dit feest. Ze laten je vaak gewoon makkelijk door de fouillering doorlopen en daarna houdt er een persoon je staande en vraagt je om mee naar achteren te komen. Hierna kan je met je kont tegen de muur aan gaan staan en komt er een lief hondje langs. Hierdoor zelf 500 euro lichter en moest foto's en vingerafdrukken laten afnemen.

Ook meegemaakt 3 jaar geleden. Alleen niet gepakt toen, 2 jongens werden wel gepakt en mochten blijven. Met de schrik vrij toen!

Heb opzich niets tegen die controles, maar de manier waarop ze het doen is echt kansloos...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2016 19:51 
 
Hardtraxx Newbie

Mocht je toen wel blijven? Of was het gelijk einde verhaal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2016 20:20 
 
Hardtraxx Veteran

Bij ons ook. Eerst konden we bij de ingang gewoon doorlopen zonder gefouilleerd te worden, lopen we 10 meter verder komt er zo'n stuk chagrijn aan om ons vervolgens te behandelen als een stel drugsdealers.. Dat maakte het wel extra lekker dat ze niets konden vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2016 23:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hofjing schreef:
Mocht je toen wel blijven? Of was het gelijk einde verhaal?

Einde verhaal... Was er ook gelijk ziek van dusja. En dat sacherijnige wijf die ons aanhield vergeet ik ook nooit meer, kop als een anker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2016 13:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Foto van de stage even naar het bijbehorende topic verhuisd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2016 10:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een fijn festival is dit zeg! :) Een soort mini defqon gevoel in Belgie...

Je moet wel de Nederlandse manier van feesten loslaten en je gewoon onderdompelen in de Belgische en Franse sferen. Dan val je echt van de ene verbazing in de andere, vet om mee te maken!

Het picknicken overal op het terrein,
De knotsgekke verkleedpartijen,
Halve liters niet te zuipen Maes bier
Het constante GeheeeHooo :innocent:
Een mixdrankje bestellen en dan een halve beker pure rum krijgen met een blikje cola :beer:
etc etc

Van de drugs-razzia helemaal niks meegekregen. Liep wel veel security rond maar dit had blijkbaar ook te maken met de minimum leeftijd van 16 jaar icm drank. Van de kaart gehalte was wel erg laag. Ook wel eens prettig!!

Maar dan het hoogtepunt van de dag, de set van Mark with a K bij de freestyle... Godverdomme wat was dat niet normaal vet!! :love: Letterlijk een uit de voegen knallende tent waar iedereen maar dan ook echt iedereen aan het schreeuwen, snoeien, springen, zingen, heejhooen (zelfs op brutal 5.0 :lol: ) was. In onder laten dompelen door vooraan te gaan staan en met letterlijk alles mee te doen. Hoe vet kan dan de belgische manier van feestvieren zijn (ja zelfs het heehooen was vet :$ ).. En dan dat applaus aan het einde van zn set....... kippenvel tot op het bot.

Enige minpuntje denk ik alleen het geluid bij de raw. Die miste toch wel wat subs... Andere areas waren allemaal dikke prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2016 12:18 
 
Hardtraxx Veteran

Scotty018 schreef:
Wat een fijn festival is dit zeg! :) Een soort mini defqon gevoel in Belgie...

Je moet wel de Nederlandse manier van feesten loslaten en je gewoon onderdompelen in de Belgische en Franse sferen. Dan val je echt van de ene verbazing in de andere, vet om mee te maken!

Het picknicken overal op het terrein,
De knotsgekke verkleedpartijen,
Halve liters niet te zuipen Maes bier
Het constante GeheeeHooo :innocent:
Een mixdrankje bestellen en dan een halve beker pure rum krijgen met een blikje cola :beer:
etc etc

Van de drugs-razzia helemaal niks meegekregen. Liep wel veel security rond maar dit had blijkbaar ook te maken met de minimum leeftijd van 16 jaar icm drank. Van de kaart gehalte was wel erg laag. Ook wel eens prettig!!

Maar dan het hoogtepunt van de dag, de set van Mark with a K bij de freestyle... Godverdomme wat was dat niet normaal vet!! :love: Letterlijk een uit de voegen knallende tent waar iedereen maar dan ook echt iedereen aan het schreeuwen, snoeien, springen, zingen, heejhooen (zelfs op brutal 5.0 :lol: ) was. In onder laten dompelen door vooraan te gaan staan en met letterlijk alles mee te doen. Hoe vet kan dan de belgische manier van feestvieren zijn (ja zelfs het heehooen was vet :$ ).. En dan dat applaus aan het einde van zn set....... kippenvel tot op het bot.

Enige minpuntje denk ik alleen het geluid bij de raw. Die miste toch wel wat subs... Andere areas waren allemaal dikke prima!


Dit verhaal zou zomaar volledig sarcastisch kunnen zijn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2016 16:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

[quote="scotty018]
Maar dan het hoogtepunt van de dag, de set van Mark with a K bij de freestyle... Godverdomme wat was dat niet normaal vet!! :love: Letterlijk een uit de voegen knallende tent waar iedereen maar dan ook echt iedereen aan het schreeuwen, snoeien, springen, zingen, heejhooen (zelfs op brutal 5.0 :lol: ) was. In onder laten dompelen door vooraan te gaan staan en met letterlijk alles mee te doen. Hoe vet kan dan de belgische manier van feestvieren zijn (ja zelfs het heehooen was vet :$ ).. En dan dat applaus aan het einde van zn set....... kippenvel tot op het bot.
[/quote]
Hahahahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2016 16:46 
 

Juist tof om te lezen dat er ook nog mensen zijn die gewoon leuk mee doen met iets wat ze normaal niet doen ipv weer komen zeiken over hoe kut dat allemaal wel weer niet was. Zo zie je maar weer dat je het zelf in de hand hebt of je het ergens super leuk hebt of dat je weer een zeiksnol uit gaat hangen. Met de juiste instelling is er altijd wat leuks van te maken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2016 16:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ja laten we ons zelf allemaal forceren om iets leuk te vinden.

Het is niet de techno scene hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2016 17:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TECHNOHATER???????????????????
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2016 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:

Het is niet de techno scene hier.


Wat bedoel je hier nou weer mee? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2016 17:25 
 

Broken Balance schreef:
Ja laten we ons zelf allemaal forceren om iets leuk te vinden.

Het is niet de techno scene hier.

Het gaat om de instelling waarmee je naar een feest gaat niet om dat je iets leuk moet vinden >.<.
Ga is een keer ergens staan zonder vooroordelen en laat je meeslepen in heel het gebeuren zonder het bij voorbaat al bestempeld te hebben als kut, stom etc. Wees een beetje openminded en sta open voor iets nieuws en weer is een keer wat anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2016 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

+- 50 euro betalen voor een feest en dan "jezelf er toe moeten zetten" om de muziek leuk te vinden. Mwah ik ga liever ergens staan waarvan ik zeker weet dat ik het kan waarderen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2016 00:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Scotty018 schreef:
Wat een fijn festival is dit zeg! :) Een soort mini defqon gevoel in Belgie...

Je moet wel de Nederlandse manier van feesten loslaten en je gewoon onderdompelen in de Belgische en Franse sferen. Dan val je echt van de ene verbazing in de andere, vet om mee te maken!

Het picknicken overal op het terrein,
De knotsgekke verkleedpartijen,
Halve liters niet te zuipen Maes bier
Het constante GeheeeHooo :innocent:
Een mixdrankje bestellen en dan een halve beker pure rum krijgen met een blikje cola :beer:
etc etc

Van de drugs-razzia helemaal niks meegekregen. Liep wel veel security rond maar dit had blijkbaar ook te maken met de minimum leeftijd van 16 jaar icm drank. Van de kaart gehalte was wel erg laag. Ook wel eens prettig!!

Maar dan het hoogtepunt van de dag, de set van Mark with a K bij de freestyle... Godverdomme wat was dat niet normaal vet!! :love: Letterlijk een uit de voegen knallende tent waar iedereen maar dan ook echt iedereen aan het schreeuwen, snoeien, springen, zingen, heejhooen (zelfs op brutal 5.0 :lol: ) was. In onder laten dompelen door vooraan te gaan staan en met letterlijk alles mee te doen. Hoe vet kan dan de belgische manier van feestvieren zijn (ja zelfs het heehooen was vet :$ ).. En dan dat applaus aan het einde van zn set....... kippenvel tot op het bot.

Enige minpuntje denk ik alleen het geluid bij de raw. Die miste toch wel wat subs... Andere areas waren allemaal dikke prima!


Dit verhaal zou zomaar volledig sarcastisch kunnen zijn xd
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten