Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2016 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SVB schreef:
Broken Balance schreef:
Ja laten we ons zelf allemaal forceren om iets leuk te vinden.

Het is niet de techno scene hier.

Het gaat om de instelling waarmee je naar een feest gaat niet om dat je iets leuk moet vinden >.<.
Ga is een keer ergens staan zonder vooroordelen en laat je meeslepen in heel het gebeuren zonder het bij voorbaat al bestempeld te hebben als kut, stom etc. Wees een beetje openminded en sta open voor iets nieuws en weer is een keer wat anders.

Ik heb dit dus laatst ontdekt, deze instelling. Heerlijk :clap: (no sarcasm)

Oh en Dennis, schatje, zit je string scheef?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2016 11:00 
 
Hardtraxx Veteran

Maar de grote vraag blijft, was het sarcasme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2016 11:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Maar de grote vraag blijft, was het sarcasme.


Haha, als ik het zo teruglees kan het idd wat sarcastisch overkomen maar zeer zeker niet zo bedoeld.

Ik heb echt een hele vette dag gehad! Maar wat sommige hier gelukkig al zeggen, doe eens niet allemaal zo kortzichtig mensen! Ik heb normaal ook echt een hekel aan dat geheejhoo maar daar bij Mark with a K, paste het gewoon helemaal.

Vertel mij; op welk festival en bij welke dj/set maak je het hedendaags nog mee dat vrijwel iedereen in de tent een uur lang met werkelijk waar alles meespringt, zingt en snoeit?? Ging zo hard tekeer daar dat je soms gewoon moeite had om de vocals etc te verstaan :D

Dat er hier dan mensen lopen met een zure augurk instelling van "ik moet niks" en "ik doe niks". Fijn voor hun. Gelukkig zijn er genoeg mensen die wel openstaan voor nieuwe dingen.

Normaal ook geen hardcore fan maar de dag voor de grap eens afgesloten bij Dr Peacock.... Ook dat was best grappig om mee te maken. Ik kan er helemaal niks mee, (mn hersens kunnen mn benen niet snel genoeg aansturen denk ik :P ) maar om dan maar met je handen over elkaar te gaan staan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2016 12:08 
 
Hardtraxx Veteran

En dat is het hem, het maakt niet uit wat je doet, als je na het einde van de dag maar een leuke dag gehad hebt.

Behalve het ge hee hoo. dat is gewoon een tyfus gezwel in de scene. veroorzaakt door die rare lui uit het zuiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2016 12:09 
 
Hardtraxxer

Techno is beter.

Nee (jawel), volgens mij ga jij gewoon met een iets andere instelling naar een feest dan veel andere hardtraxxers (waaronder ikzelf). Niet dat het slecht is ofzo, maar komt over alsof jij gewoon een dagje gezelligheid wilt, terwijl vele anderen toch wel goede muziek als belangrijkste punt hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2016 13:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik wil idd genieten op zo'n dag. Daar gaat t toch om?! En of dat nu komt door epic vuurwerk in combi met gravity op Defqon, door snoeihard te raggen op Alone bij deetox afgelopen zaterdag of tijdens het meebleren van een slechte plaat als Caramba, dat maakt toch geen reet uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2016 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Ik wil idd genieten op zo'n dag. Daar gaat t toch om?! En of dat nu komt door epic vuurwerk in combi met gravity op Defqon, door snoeihard te raggen op Alone bij deetox afgelopen zaterdag of tijdens het meebleren van een slechte plaat als Caramba, dat maakt toch geen reet uit?


Je hebt helemaal gelijk, en het lijkt me heerlijk om zo'n instelling te hebben. Als ik naar een feest ga met 1 podium waar 3 van de 8 artiesten mij niet boeien, dan heb ik het gewoon een stuk minder naar m'n zin tijdens die 3 uurtjes.

Lijkt me heerlijk om een knop om te zetten zoals jij dat kunt. Maar niet iedereen lukt dat. Ik ga niet met een zure bek met m'n armen over elkaar staan, maar het is ook niet zo dat ik me de ballen uit m'n broek vermaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2016 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Scotty018 schreef:
Ik wil idd genieten op zo'n dag. Daar gaat t toch om?! En of dat nu komt door epic vuurwerk in combi met gravity op Defqon, door snoeihard te raggen op Alone bij deetox afgelopen zaterdag of tijdens het meebleren van een slechte plaat als Caramba, dat maakt toch geen reet uit?


Je hebt helemaal gelijk, en het lijkt me heerlijk om zo'n instelling te hebben. Als ik naar een feest ga met 1 podium waar 3 van de 8 artiesten mij niet boeien, dan heb ik het gewoon een stuk minder naar m'n zin tijdens die 3 uurtjes.

Lijkt me heerlijk om een knop om te zetten zoals jij dat kunt. Maar niet iedereen lukt dat. Ik ga niet met een zure bek met m'n armen over elkaar staan, maar het is ook niet zo dat ik me de ballen uit m'n broek vermaak.


Sluit me hierbij aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2016 14:38 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Scotty018 schreef:
Ik wil idd genieten op zo'n dag. Daar gaat t toch om?! En of dat nu komt door epic vuurwerk in combi met gravity op Defqon, door snoeihard te raggen op Alone bij deetox afgelopen zaterdag of tijdens het meebleren van een slechte plaat als Caramba, dat maakt toch geen reet uit?


Je hebt helemaal gelijk, en het lijkt me heerlijk om zo'n instelling te hebben. Als ik naar een feest ga met 1 podium waar 3 van de 8 artiesten mij niet boeien, dan heb ik het gewoon een stuk minder naar m'n zin tijdens die 3 uurtjes.

Lijkt me heerlijk om een knop om te zetten zoals jij dat kunt. Maar niet iedereen lukt dat. Ik ga niet met een zure bek met m'n armen over elkaar staan, maar het is ook niet zo dat ik me de ballen uit m'n broek vermaak.
ik sluit me ook aan bij deze instelling. Dit is precies hoe ik het zie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 12:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een weekend Qontinent gehad! Sowieso komt deze in mijn top 3 beste festivals, misschien wel nummer 1.
Met een gezellige groep gegaan en eigenlijk alleen maar bij de raw gestaan. Zaterdag al vanaf het begin op het terrein en Stereotuners zette meteen een lekkere set neer. Dit ging door tot het eind van de dag. Het enige waar ik vrij weinig mee kon was Digital Mindz. Begin van de set van Warface was er nog een indrukwekkende 1 minuut stilte voor die overleden fan voordat er nog een laatste uurtje geknald kon worden.
Ook de zondag was geweldig! Alleen jammer dat Regain 5 minuten voor tijd stopte. Voor de rest constant meeer dan genoeg ruimte gehad en eigenlijk geen last van 'hee hoo' gehad.

Moet wel zeggen dat je vrij veel aparte mensen hier tegen komt. Zaterdag bij binnenkomst zaten er 2 mensen tegen een boom een potje te kaarten. Heb een aantal keren een groepje dames op de grond zien chillen bij de raw. Mensen die op een luchtkussen op de grond gaan liggen midden in de stage. Een verdwaalde gast die alleen maar met een opgeblazen palmboom raar zat te doen :lol:

We zaten overigens niet op de festivalcamping maar op een camping in de buurt (10min lopen ofzo) Wat naar mijn mening ook 10x chiller is. Ook op deze camping veel mensen ontmoet die dezelfde tactiek als ons hadden en nog lang gezellig gehad bij hun tenten.

Enig minpunt: Een enge hond bij de ingang
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twanneke schreef:
Stereotuners zette meteen een lekkere set neer. Dit ging door tot het eind van de dag.


Een hele dag stereotuners, wat doe je jezelf aan :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 14:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Twanneke schreef:
Stereotuners zette meteen een lekkere set neer. Dit ging door tot het eind van de dag.


Een hele dag stereotuners, wat doe je jezelf aan :cry:


Ik refereer naar 'lekkere set' maar dat weet je zelf ook wel :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 19:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
SVB schreef:
Broken Balance schreef:
Ja laten we ons zelf allemaal forceren om iets leuk te vinden.

Het is niet de techno scene hier.

Het gaat om de instelling waarmee je naar een feest gaat niet om dat je iets leuk moet vinden >.<.
Ga is een keer ergens staan zonder vooroordelen en laat je meeslepen in heel het gebeuren zonder het bij voorbaat al bestempeld te hebben als kut, stom etc. Wees een beetje openminded en sta open voor iets nieuws en weer is een keer wat anders.

Ik heb dit dus laatst ontdekt, deze instelling. Heerlijk :clap: (no sarcasm)

Oh en Dennis, schatje, zit je string scheef?


Kommop Dirkje, toch duidelijk een bait :kiss:

Nee ik ga niet naar feesten waarbij ik van te voren weet dat ik me niet ga vermaken. Zeker niet voor zo'n prijs.
Kleine feestjes zou ik nog eens meepakken omdat ze niet al te duur zijn, maar dan ook alleen als ik met vrienden mee ga zodat ik weet dat ik het wel gezellig heb.

Ik ga niet naar een festival van 50+ euro om mijzelf te forceren om iets leuk te vinden, open minded zijn is precies het zelfde. Je forceert jezelf om je gewone vooroordeel niet te hebben. En dat lukt bij mij niet omdat muziek voor mij de belangrijkste factor is. Dan moeten er minstens een hoop andere factoren zijn waardoor ik me wel vermaak en het geld er voor over heb.

De artiesten en overvloed aan Fransen en Belgen en hun bijbehorende feest rituelen laat mij ver weg van dit feest. Zelfs op mn meest open minded zou ik me nog irriteren daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2016 18:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Voor mij toch één van de mooiste weekenden in m'n leven, alles klopte dit weekend gewoon.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten