Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 12:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Vermakelijke dag gehad gisteren. Tot een uurtje of 6 overal en nergens gestaan en daarna naar de Classics gegaan waar The Pitcher begon. Leuke platen als Thugs Remix en Torture, om vervolgens F.I.F.O er op te gooien. Die snapte ik niet zo goed haha. Deepack was ook wel lachen met voornamelijk hitjes, maar was goed te pruimen. Wel weer heel raar dat ze Symbols, Pandora en zelf May God Be With You All van G4H te draaien als ik het goed heb, hiervoor sta ik niet bij een Classics stage. Wellicht dat het komt omdat het in Belgiƫ was ofzo?

Technoboy niet heel verrassend, voornamelijk de Italiaanse hitjes, prima op vermaakt! :) Donkey Rollers was zoals altijd weer een half uur lomp rammen. Endymion had wel de set van de dag, man man wat gingen die millenium platen toch hard zeg! :drool: Ze mogen van mij wel wat vaker een millennium afsluiter op een Classics stage zetten. :loving:

Al bij al goed vermaakt met een leuke groep!


Thank you!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 13:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook nog een +1 voor die bunker die je van buiten zo heerlijke hoorde rammelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 13:59 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Was vet!! Dit was mijn tracklist:

01. PPK - Resurrection (Dj Thera Remix)
02. Data Wave & Skan ft Born I Music - We Are The One (Invector Bootleg)
03. Distinction - Insane
04. Madilyn Bailey - Wiser (Reloaded Bootleg)
05. B-Front & Thera - R.E.M. Coma (Dj Thera Live Mix)
06. Caine & Invector - The Opposition Part 2
07. Dj Thera feat. Yuna-X - Feel Alive
08. Imagine Dragons - Believer (Beatfreak Bootleg)
09. Beatfreak - I Am A Demon
10. Deetox & Delete - Android
11. Resist - Time Is Up
12. Dj Thera vs Degos & Re-Done - Rave
13. Dj Thera - Welcome To The Valley
14. Donkey Rollers - What We Are
15. Dj Thera & Invector ft MC I See - Just Getting Started
16. Bulldozer Project - Arise (The Beholder & Zany Remix)
17. Dj Thera & Artifact - Revenge
18. Matt Restless - And It Goes
19. Phrantic - Yeah
20. Riot Shift - The Beast
21. Rephex feat. Carnifex - Voice Of Noize
22. Dj Thera - Abuse Of Power
23. Miss K8 - Icebreaker
24. Project Omeaga - Prednison Attack (N-Vitral Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff wat zuur dat ik dat heb moeten missen, dikke lijst! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
21. Rephex feat. Carnifex - Voice Of Noize


:surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 14:41 
 
Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:
Was vet!! Dit was mijn tracklist:

10. Deetox & Delete - Android
16. Bulldozer Project - Arise (The Beholder & Zany Remix)
17. Dj Thera & Artifact - Revenge
19. Phrantic - Yeah


_O_ :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 15:50 
 
Hardtraxxer

Citaat:
BEZOEKERS THE QONTINENT ONDER DE INDRUK VAN STEVIGE POLITIEAANWEZIGHEID
"Mensen kieperden uit angst drugs op de grond"


http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-wach ... -a3232333/

Iemand nog wat van gemerkt? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nope, zelfs m'n portemonnee en sigaretten werden niet eens doorzocht :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 16:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ztiwef schreef:
Citaat:
BEZOEKERS THE QONTINENT ONDER DE INDRUK VAN STEVIGE POLITIEAANWEZIGHEID
"Mensen kieperden uit angst drugs op de grond"


http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-wach ... -a3232333/

Iemand nog wat van gemerkt? :x


Bij de ingang (nog voor kaartscan/fouillering) stonden een aantal agenten stuk of 6 en op zaterdag stond ook met 1 hond maar volgens mij geen drugshond. Mij schrikt dit niet af maar kan begrijpen dan bijvoorbeeld fransen hier nogal zenuwachtig van worden. Daarin tegen werd ik op zondag niet eens gecontroleerd bij aanlopen wilde ik me zakken legen zegt beveiliger laat maar loop maar door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 17:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Stinson schreef:
ztiwef schreef:
Citaat:
BEZOEKERS THE QONTINENT ONDER DE INDRUK VAN STEVIGE POLITIEAANWEZIGHEID
"Mensen kieperden uit angst drugs op de grond"


http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-wach ... -a3232333/

Iemand nog wat van gemerkt? :x


Bij de ingang (nog voor kaartscan/fouillering) stonden een aantal agenten stuk of 6 en op zaterdag stond ook met 1 hond maar volgens mij geen drugshond. Mij schrikt dit niet af maar kan begrijpen dan bijvoorbeeld fransen hier nogal zenuwachtig van worden. Daarin tegen werd ik op zondag niet eens gecontroleerd bij aanlopen wilde ik me zakken legen zegt beveiliger laat maar loop maar door.

Dit dus hele week gehad, geen hond gezien alleen paar politie agenten idd op zaterdag. Vorig jaar leek het strenger te zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 17:32 
 
Hardtraxx Addict

DjThera schreef:
10. Deetox & Delete - Android
19. Phrantic - Yeah
21. Rephex feat. Carnifex - Voice Of Noize


:surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer thuis van een weekendje Qontinent.

Op donderdag middag met Mikeee en vijf andere vetrokken richting Camping Puyenbroeck vertrokken, tenten opgezet (ondanks dat iemand zijn tentstokken vergeten was :lol: ) en de plaatselijke frietzaak opgezocht die overigens niet te pruimen was en erg prijzig. Op vrijdag al meteen vanaf 5 uur naar het festival terrein gelopen. Beetje rondjes gelopen , setjes van Pat B, B-Front en Paul Elstak vs Panic waren prima. Op de afterparty op de camping nog op zoek gegaan naar Twanneke maar zonder succes.

Na 4 uurtjes geslapen te hebben rond een uur of 2 naar het festival terrein gegaan. Vooral in de Footworxx gestaan met uitstapjes naar Pat B, Mind Dimension en Delete. Heerlijk om met zijn allen lekker te maaien bij Mind Dimension. Mooiste moment was dat we Twanneke hadden ontmoet bij Mind Dimension. Die koppen van Mikeee en mij, geniaal. Daarna 2 uur geslapen en vervolgens bij Thera te beginnen, wat een mooie opening was, meteen al heel m'n shirt doorweekt. Daarna vooral classics gestaan en N-Vitral, Sei2ure, Spitnoise en EddyHardcore. Op de afterparty Twanneke alsnog gevonden.

Snoeien met/tussen de hardtraxxers was een genietmomentje, veel bekende gezien en veel gelachen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
"Ik denk dat deze strategie werkt", zegden ChloƩ en Bram (19) uit Wetteren.


Really?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 19:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb me weer kostelijk vermaakt het afgelopen weekend.

De zaterdag vooral op de raw geweest. Zou eigenlijk Prefix & Density wel graag gezien willen hebben, maar vorig jaar waren we al om 12 uur binnen en dan is het toch een lange dag. Phuture Noize midden op de dag was weer vet, kan zijn muziek ontzettend waarderen. Voordat Mind Dimension begon was m'n energiepijl niet erg hoog meer, maar zijn set, en ook die van Delete, gaven mij opeens een stel nieuwe benen. Tering wat ging dat hard en een fijn sfeertje vooraan. Tijdens Mind Dimension Stefan en Mike gevonden en tevens Stefans leven gered van een klaplong. Eerder op de dag ook nog een Duitser zijn leven proberen te redden, helaas werd dit minder gewaardeerd.
Na Mind Dimension met m'n maat en de dames van Helicaze naar Delete gerend, want ja, je zou maar 22 seconden missen. Delete stelt me nooit teleur dus heb daar ook erg van genoten, ondanks dat er een Fransman naast me bijna de hele set Frans tegen ons heeft staan praten. Na deze set kwam ik erachter dat ik toch geen nieuwe benen had gekregen, en ben terug naar de tent gegaan. Toevallig ging de rest van onze groep ook naar de camping, maar die hoefden uiteindelijk niet te lopen. Ze hadden een tandem 'geleend'.

De zondag was ook leuk, Rebelion was kut maar wel +1 voor het draaien van Take It Back. Over dat vuurwerk waar Stinson het over had. Volgens mij was het vuurwerk idd wel wat lomper dan in Nederland.
Terug op de camping hoor je ineens constant twee mafkezen je naam roepen. Waren het Stefan en Mike :lol:

Ik zeg niet dat ik helemaal 100% ben, maar je blijft toch je ogen uitkijken met het volk wat er rondloopt. Ipv hekzitters heb ik hier meerdere malen het fenomeen 'grondzitters' mogen aanschouwen. Zelfs de polonaise heb ik gezien.
Ohja, nog even een vermelding voor een maat die op de zaterdag en zondag in totaal 8 hamburgers van ieder 6 munten heeft gegeten.

Salukes
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twanneke schreef:
Tering wat ging dat hard en een fijn sfeertje vooraan. Tijdens Mind Dimension Stefan en Mike gevonden en tevens Stefans leven gered van een klaplong. Eerder op de dag ook nog een Duitser zijn leven proberen te redden, helaas werd dit minder gewaardeerd.
Terug op de camping hoor je ineens constant twee mafkezen je naam roepen. Waren het Stefan en Mike :lol:


:lol: :lol: Mooie ding joh
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2017 11:12 
 
Hardtraxxer

Net als vorig jaar een zondag meegepakt en die is wederom uitstekend bevallen!
Moest even over mijn kater van zaterdag komen (vrijgezellenfeestje gehad) maar ik zat er al snel lekker in.
Meeste van de tijd bij de raw gestaan, met uitschieters Regain en Warface (nieuwe track met Mark with a K ging behoorlijk hard :surrender: )
Verder zit dit feest echt uitstekend in elkaar. Hoefde vrijwel nergens te wachten, mooi aangeklede stages en goed geluid. Ook voor het eerst sinds lange tijd bij de jump/tek gestaan, ook daar prima vermaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stinson schreef:
+ Weinig dagjes volk


Dan kom jij hier vast niet uit de buurt haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Mooi begin van de dag bij Thera, ineens twee chick die vroegen of ik ze de "Spoontechdans" kon leren. Gewoon lekker stampen toch xd

Veel gelachen dankzij Helicaze :D

Volgens mij stond je vlakbij mij dan.... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 23:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja man, ik heb nog even met je gepraat. (Ik had een blauw Defqon shirt aan op zondag)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Ja man, ik heb nog even met je gepraat. (Ik had een blauw Defqon shirt aan op zondag)

Pfff da weet ik toch allemaal niet meer man :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 17:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

60fps aftermovie :worship: :worship: :worship: wat een goddelijke kwaliteit is dat meteen zeg, zoveel fijner kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
60fps aftermovie :worship: :worship: :worship: wat een goddelijke kwaliteit is dat meteen zeg, zoveel fijner kijken.

Poh inderdaad :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 14:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
60fps aftermovie :worship: :worship: :worship: wat een goddelijke kwaliteit is dat meteen zeg, zoveel fijner kijken.


Ik heb juist een hekel aan 60fps zo onatuurlijk de beweging. 4k daarin tegen :drool:

Leuke aftermovie verder, was ook een leuk weekend
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 15:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Idd, bij het kijken dacht ik echt wtf is dit dan. Lijkt net alsof het beeld achter/voor loopt op het geluid?

Ook de trackkeuze vind ik totaal niet chill, past helemaal niet bij de momenten waarop gefilmd is..
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten