Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pandemonium schreef:
verzendkosten

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 13:16 
 
Hardtraxx Addict

Raven schreef:
Pandemonium schreef:
verzendkosten

:P


Of nee het was 65 + 4.50 net ff gekeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 15:24 
 
Hardtraxx Veteran

Zouden degene die vorig jaar een kaart voor de zondag hadden nu zoals beloofd voorrang (of iets bijzonders) krijgen?

Benieuwd of ze dit niet vergeten zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 15:29 
 
Hardtraxx Veteran

Netjes :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 14:22 
 
Hardtraxx Veteran

Loyalty regular: €54,50 + €5,29 fee.....
Trouwens in de pre order geen optie tot vip. Weet niet of dit voor de regular sale ook zo is.
ze werken er met E-lockers a €7 per keer. deze is ook van te voren te reserveren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 17:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Breda is verre van chill vanuit waar ik woon dus dit wordt een last minute of wachten tot Qlimax :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 16:51 
 
Hardtraxx Newbie

5 uur maakt niet uit, kon om half 5 al tickets halen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand die loyalty tickets wilt kopen maar geen code heeft? Je kan me PB'en. Al andere feesten op de planning staan rond die periode
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 16:04 
 
Hardtraxx Elite

RoyAPO schreef:
Iemand die loyalty tickets wilt kopen maar geen code heeft? Je kan me PB'en. Al andere feesten op de planning staan rond die periode


Nog iemand een code over?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 14:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grote kans dat dit uitverkocht geraakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 14:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Grote kans dat dit uitverkocht geraakt?


Ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 14:23 
 
Hardtraxx Addict

DL22 schreef:
Grote kans dat dit uitverkocht geraakt?


En hoe, RR heeft een grote fan base + hij brengt ook ze album uit op ze eigen feest.

Vorige show van hem was uitverkocht in 3 en half uur? maar toen waren er maar 6k mensen volgens mij.

Hier zullen ~12/13k mensen zijn, deze show kan makkelijk uitverkocht worden in 1 dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 14:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Grote kans dat dit uitverkocht geraakt?


Moeilijk in te schatten met het dubbele aantal bezoekers. De 2de show vorig jaar werd geannuleerd door een slechte kaartverkoop. Dus ze kwamen niet eens dichtbij de 12.000. Echter was de 2de show wel weer op een zondag middag wat niet heel fijn valt. Maar denk niet dat dit meteen uitverkoopt eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 19:15 
 
Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 17:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zijn er Belgen die al tickets gekocht hebben? Via Ideal krijg ik alleen de keuze uit Nederlandse banken terwijl ik toch België invul bij 'Land'. Heb ook geen visa :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2017 13:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ticket binnen. Ik kon ook geen VIP selecteren, dus zal er wel niet zijn dan? Heel erg benieuwd naar de locatie en toch ook wel zijn album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2017 14:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tickets zijn binnen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2017 16:12 
 
Hardtraxxer

tickets zijn binnen alleen nog ff kijken wie mee gaat haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2017 17:49 
 
Hardtraxx Addict

Kwou hierheen gaan met 4 andere maten die naar Supremacy gaan maar ze skippen feelsbadman, dan maar hier niet naar toe :(.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2017 09:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe gaat de kaartverkoop? Ben wel benieuwd vergeleken met vorig jaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2017 11:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Saat nog nergens iets over vermeld. Ben ook heel erg benieuwd hoe het loopt. Misschien dat ze het toch iets overschat hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2017 12:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Saat nog nergens iets over vermeld. Ben ook heel erg benieuwd hoe het loopt. Misschien dat ze het toch iets overschat hebben.


>.< nog meer dan 2 maanden te gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2017 12:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat weet ik, maar je hoort er helemaal niks over, dat bedoelde ik met "overschatten". Je hoort er eigenlijk ook niemand over praten verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2017 12:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Dat weet ik, maar je hoort er helemaal niks over, dat bedoelde ik met "overschatten". Je hoort er eigenlijk ook niemand over praten verder.


Is meestal rond deze tijd iedereen is nu bezig met de grote festivals. Over supramacy hoor je momenteel ook niemand en dan is nog eerder. Op Facebook staan nu 4,4k mensen op gaat. Dus op basis daarvan zou ik zeggen dat er momenteel zoon 6k kaarten verkocht zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2017 12:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Stinson schreef:
kegel77w schreef:
Dat weet ik, maar je hoort er helemaal niks over, dat bedoelde ik met "overschatten". Je hoort er eigenlijk ook niemand over praten verder.


Is meestal rond deze tijd iedereen is nu bezig met de grote festivals. Over supramacy hoor je momenteel ook niemand en dan is nog eerder. Op Facebook staan nu 4,4k mensen op gaat. Dus op basis daarvan zou ik zeggen dat er momenteel zoon 6k kaarten verkocht zijn.


Supremacy wordt ook weer overschaduwd door Headhunterz. Maar het viel mij gewoon op dat het zo stil was rond het hele evenement, waar dit voorgaande jaren heel anders was, vandaar.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten