Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2016 20:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:

Tosso
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2016 20:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Eem bijpittn en dan jakkern
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2016 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Herkenbaar als een redelijk lange vent met krullen, zoals altijd :cool:
Tot vanavond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2016 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben degene zonder Theracords shirt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2016 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ik ben degene zonder Theracords shirt.

O is dat hier ook verplicht, zonder shirt :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2016 07:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een bizar vet feest :surrender:

Eerste 2 uur was de sfeer ver te zoeken maar daarna was 't echt top!

Blackburn draaide voor mij persoonlijk toch wel de vetste set :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2016 09:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Thera en Geck-O, zowel b2b als de solo sets :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2016 10:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Moeten cancelen onderweg vanwege een combo van vermoeidheid enorm dichte mist en gladheid. Niet echt veilig meer om over de weg te gaan. Volgende keer beter. OV tijden waren te kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2016 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De tering wat was dit gaaf zeg, 1 grote aaneenschakeling van tracks die ik al zo lang een keer live wilde horen. Echt een top avond :D

Echt met een enorme berg mensen staan ouwehoeren, geen idee of er nog mensen van hier tussen zaten, maar was gezellig :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2016 14:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sinds april niet meer naar een feest geweest, dus deze avond was echt een verademing :worship: Vooral Catatonic Overload was echt snoeien en er hing ook een lekker sfeertje. Jammer dat ik Thera vs Gecko had koeten missen :cry:

Het geluidssysteem en de akoestiek is wel echt slecht in The Dome, maar de kicks kwamen er in ieder geval wel lekker door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2016 15:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Moeten cancelen onderweg vanwege een combo van vermoeidheid enorm dichte mist en gladheid. Niet echt veilig meer om over de weg te gaan. Volgende keer beter. OV tijden waren te kut.


Er waren inderdaad echt delen levensgevaarlijk! Ook mistbanken die je compleet verrasten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2016 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat. Een. Nacht.

B2b set van Thera & Geck-o was echt heeeeel vet. Birth Of A Flame (Thera's Heliopolis Mix) :worship: :worship:
Delete was ook mega vet. Digital Abuse - WTF, G.I.R. remix en Nacho remix :drool: Daarnaast ook EINDELIJK Fuck The Formula live gehoord. Helemaal gesloopt aan het einde maar wat was dat het waard zeg. De sfeer was daarnaast ook echt top! Nu al zin in de volgende editie!

@Rickzel: Nu al vergeten dat je zelf aan mij vroeg of ik Joey van Hardtraxx was?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2016 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha nee hoor :thumbsup: Sorry dat ik je niet genoemd heb :$

Die flesjes heineken bevielen trouwens prima, alleen wel heel irritant dat de hele vloer bezaaid was met glas, heb echt flinke stukken uit m'n zool moeten halen :P

edit: GVD NACHO REMIX GVD, sprak Delete even kort toen het was afgelopen en hij had het inderdaad in dit topic gelezen haha, dus Skribbler, bedankt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2016 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen woorden voor dit feest, wat was dit prachtig zeg! :love: Alle sets waren zo ontzettend dik, met name de b2b van Thera & Geck-O en de set van Delete gingen he-le-maal nergens meer over. Heel veel platen die ik eens live wilde horen zijn weer afgestreept. Hulde voor Thera voor het draaien van Substream remix, wat ging die een partij tekeer zeg! :surrender:

Sfeer was echt bizar en iedereen schreeuwde alles mee. Ook heel gaaf dat de artiesten flink aan het genieten waren, vooral Thera & Geck-O! :thumbsup:

Muzikaal echt het beste feest tot nu toe, gaat moeilijk overtroffen worden denk ik. Als we toch een minpunt moeten noemen is het het glas op de vloer, maar dat maakte na een tijd ook niks meer uit. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2016 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond het geluid trouwens wel moeilijk slecht.
Voorin ging het nog wel, meer naar achter of boven was het gewoon beroerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2016 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond de locatie echt top. Geluid was goed vooraan. De visuals op de muren en de lasershow waren erg gaaf. Temperatuur was goed, soms zelfs best koud. Glazen/flessen vond ik juist chill, nu lag de vloer niet vol met plastic bekers. Dat er dan wat glas kapot gaat is logisch, maar ik vond het nog meevallen met de hoeveelheid scherven.

Dan het muzikale gedeelte. Van de eerste 2 sets kende ik bijna niks, maar dit was erg lekker inkomen. Vervolgens waren Blackburn, Catatonic Overload, Thera vs Geck-O en Delete stuk voor stuk geniaal en belachelijk hard. Alle platen waarop ik hoopte (en verwachtte) kwamen voorbij: Soul Train, Goddamn, And It Goes, Welcome. Verder nog wat onverwachte verrassingen als The Hard Way, Road Warrior, Done, Sympho, Cosmic Sin en WTF.

Zeker voor herhaling vatbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2016 18:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Was mooi ja :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2016 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Check out the tracklist of the Dj Thera vs Geck-o set :)

01. Mauro Picotto - Proximus (Dj Thera Remix)
02. Geck-o - How Low Can You Go
03. Dj Thera - Birth of a Flame (Thera's Heliopolis Mix)
04. Geck-o - The American Bad
05. Alphaverb - Substream (Dj Thera Remix)
06. Wavolizer meets Dj Thera vs Geck-o - Two And A Half Kings
07. The Dizzorder & R-Tillary - Fluffy
08. The Machine ft Sasha F - Self Esteem Fund (Geck-o Remix)
09. Dj Thera ft Yuna-X - It's a Fine Day
10. Wavolizer - Sympho
11. Phrantic - Loudness Dj Tool
12. Phrantic - Road Warrior
13. Dj Thera & Phrantic - Violence
14. Geck-o - Give Me Some Heat
15. Dj Thera & Pavo - All Get Down
16. Geck-o - Parallel Worlds
17. Dj Thera - Doggystyle (Martin Gaus Edit)
18. T.C.C. - Hostile Environment
19. Dj Thera vs Geck-o - Help Help (Dj Thera's Lo-fi Mix)
20. Wavolizer - Done
21. Dj Thera - Live Hard Now
22. Geck-o - Broken Glass
23. The Machine - Lady of the Lake (Dj Thera Remix)
24 The Dizzorder & R-Tillary- Vampires Dream
25. Geck-o - 2-1
26. Dj Thera vs Geck-o - Do The Happy Face
27. Thilo & Evanti - Because We Can (Geck-o Remix)
28. Dj Thera - Therafied
29. Geck-o - Space Jam
30. Matt Restless - And It Goes
31. Geck-o - Assquake
32. Dj Thera - Stash
33. Geck-o - AHA
34. Dj Thera - In Between
35. Dj Thera vs Geck-o - Trespassing
36. Dj Thera ft Yuna-X - People
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2016 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indyy schreef:
Zamble schreef:
Lijkt me leuk. Nog nooit bij een HT meeting geweest ^^


Dit feest wordt één grote Hardtraxx meeting, komt wel goed dus! :D


Ik heb een hoop nieuwe mensen gesproken. Alleen geen idee wie er op HT zitten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2016 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, ook weer bijgekomen van afgelopen nacht.

Als eerste waren er imo wel een aantal kleine kritiekpuntjes wat betreft de locatie:

- De wachtrij was niet heel lang maar het duurde alsnog ruim een half uur om binnen te komen, en dat terwijl ik niet eens een fouillering gezien heb, hadden ze wel sneller kunnen laten verlopen. Mede hierdoor uiteindelijk pas iets na 12 uur binnen.
- Kan het ook over het hoofd gezien hebben, maar er was geen mogelijkheid om iets te eten? Had er opzich niet veel last van, maar had graag halverwege de avond een hapje willen eten, al was het maar een broodje met een plakje worst ofzo. Nu ben ik 14 uur lang vol bezig geweest zonder gegeten te hebben.
- Geluid was zeker niet slecht maar was op sommige plekken wel vrij schel, akoestiek was ook niet overal optimaal. Gelukkig kwamen alle kicks wel goed door.
- Om half 2 de tap al leeg en dan maar flessen bier verkopen. Smaakte me niet heel anders maar dan gaan ze wel 1,5 munt vragen voor 1 fles, dat terwijl ik het idee had dat die qua inhoud niet veel groter waren dan de glazen in het begin van de avond.
- Temperatuur was dikke prima, maar bij de rechterzijkant stond de airco me iets te hoog, waardoor t in die hoek toch wel erg frisjes was.

Buiten deze dingetjes een topfeest gehad. De muziek, sfeer en gezelligheid (heel veel bekenden, echt nooit alleen gestaan) maakte veel goeds. Had dinsdag pas besloten toch nog te gaan, zeker geen spijt van gehad.

Heerlijk om in te komen toen Thera zijn Therabyte set afsloot met Serotonin, heel leuk om die eens te horen. Geck-o zijn solo-set was fantastisch, Als eerst de Therabyte platen als Surrounded By Three :yay: As It Appeared remix en What u Think. Ook heel vet om nummers als Dance to the Beat, Dat Tape, All Night en Oh! voorbij horen komen.
Blackburn deed precies wat ik hoopte, zijn eigen nummers draaien gecombineerd met wat Phrantic platen (Overdose, The Hard Way :love: ) ook helemaal blij met Boys in The Kitchen en Retaliation. En bedankt voor het draaien van Man Made Drug remix, wat een bazentrack vind ik dat, nooit gedacht dat ik die live zou horen, top :clap: . Project Exile zijn CO2 set was echt fantastisch. De sfeer was hier ook echt op en top, wist helemaal niet dat er een Hardstyle Rockers remix van ze was, wat ging die lekker zeg :D
Thera & Geck-o, 3e keer dat ik ze meemaak met een Classic set samen, en ondanks dat t nu niet meer speciaal is blijft het wel super en verveelt het niet. Leuk dat ze nummers draaiden als Substream Remix en Because We Can Remix (vooral met die laatste was ik heel blij), verder gewoon precies wat je van ze kan verwachten: goeien handel, hele vette nummers en de goeie chemie tussen die twee. Ja, dit is en blijft leuk.
Delete was zeker vet, maar vond wel dat ondanks dat zijn nummers stuk voor stuk vet zijn het soms wat eentonig worden. Ook best wat spoontech platen van andere artiesten waar een enkele voor mij een beetje buiten de boot viel. Wel + oneindig voor het draaien van de originele Zimmersion, dat was eem kwartier jankn, kan nu in vrede sterven.

Al met al dus erg goed vermaakt, energie viel me erg goed mee. Beste set is lastig, maar dan zou mijn keuze gaan naar óf Geck-o solo óf de CO2 set. Maar iedere set was goed tot fantastisch. Blij dat dit concept er is, volgende editie ben ik zeker weer van de partij! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2016 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit feest gaat echt als grootste de boekenkast in.
Heerlijk feest vol liefhebbers (en een mondkapje).
Meeste genoten van Thera & Geck-o.
Alle andere sets ware ook genieten met in het speciaal die Therabyte set! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2016 20:24 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Fantastische nacht gehad met veel gezellige mensen! Iedereen bedankt.
Ook ontzettend dikke sets gehoord, Geck-O solo en Blackburn waren wel erg tof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2016 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was het mondkapje een troll van iemand hier? Stond ook lekker de hele tijd op 200BPM los te gaan.
Ohja leuke avond gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2016 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grandioos feest. Teveel vette platen gehoord, maar Digital Abuse - WTF steekt er toch echt met kop en schouders bovenuit (Delete, held!) Oja en zo de kneiters.. wat ging Stana - Scum (DJ Thera Dark Mix) lomp zeg :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2016 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha dat was geen troll nee :lol:
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten