Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-10-2016, 12:15 

Artiest

Lenny schreef:
Uitmelken die hap.

ULTIMO schreef:
jaarlijks

Ehhh uitmelken vind ik als je dit 4x per jaar ofzo zou doen. Als we dit jaarlijks doen en niet eens met een zelfde soort line up dan vind ik dit alles behalve uitmelken. Daarbij is de locatie ook niet van een dusdanige grootte dat ik nu na deze goeie avond ineens een dikke BMW kan kopen he xD

Gaat ons erom dat we juist een geweldige toffe avond hebben en om deze muziek weer eens te kunnen draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-10-2016, 12:15 

Hardtraxx Addict

11. Geck-e -Acid Impressions (Dj Thera Hardertrance Remix)
12. Sinith Meets Dj Thera - Necessary Evil
13. Drivium -Reset (Dj Thera Hardertrance RMX)

Gemist omdat ik dus aan de verkeerde kant van het hek stond in de rij :cry: :cry:

Dit feest was legendarisch, voor mij was BlackBurn toch wel de set van de avond. Eindelijk al die plaatejs gehoord waar ik al een jaar om zeur :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-10-2016, 12:37 

Hardtraxx Elite

ULTIMO schreef:
DjThera schreef:
Ik ben overigens ook heel benieuwd wat jullie graag op een 2e editie zouden willen zien :)

Met alle respect, het was een ontzettend vet feest, maar ga het alsjeblieft niet uitmelken door het jaarlijks te doen (buiten de classics sets die jullie al her en der doen (TFC en Qbase))

Dat zou voor mij absoluut het exclusieve van het feest wegnemen.

Een feest uitmelken door het jaarlijks te doen? Knap. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-10-2016, 12:39 

Hardtraxx Addict

DjThera schreef:
07. Danny V. - Yopa
10. Gatty - Spread the Shadow
11. Geck-e -Acid Impressions (Dj Thera Hardertrance Remix)
12. Sinith Meets Dj Thera - Necessary Evil
13. Drivium - Reset (Dj Thera Hardertrance RMX)
14. Biker Mice from Outer Space - Lekker
15. T.C.C. - Autumn Leaves
19. Busho - Time (Dj Thera Hardertrance Remix)
21. Dj Thera - Ironically Unknown
23. Nomad - Dream (Dj Thera Remix)

Sowieso vond ik praktisch elke track van deze set geweldig, maar om deze tracks in de zaal te mogen horen, pure magie :love: :love: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-10-2016, 12:44 

Hardtraxx Elite

ULTIMO schreef:
DjThera schreef:
Ik ben overigens ook heel benieuwd wat jullie graag op een 2e editie zouden willen zien :)

Met alle respect, het was een ontzettend vet feest, maar ga het alsjeblieft niet uitmelken door het jaarlijks te doen (buiten de classics sets die jullie al her en der doen (TFC en Qbase))

Dat zou voor mij absoluut het exclusieve van het feest wegnemen.

Hahaha doe eens normaal joh. TFC is geen hardstyle feest en ik schat de kans ook redelijk klein in dat TC voor het derde jaar op rij een bunker mag hosten. Dan zou je dus 1 keer in het jaar een feest krijgen waar oude Theracords tracks worden gedraaid. Op 'normale' feesten hoor je die tracks ook nauwelijks en er zijn genoeg hele toffe tracks die afgelopen zaterdag niet zijn gedraaid. Dit is dus echt niet uitmelken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-10-2016, 13:19 

Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:
Bedankt iedereen sowieso voor al jullie feedback. Alle voors en tegens gaan we ook nog met de locatie bespreken. Voor een allereerste keer zijn wij zeker tevreden en de locatie voor ons een erg fijne partij om mee samen te werken. Uiteraard gaan we aan de slag om de volgende keer alles beter te krijgen :)

*tracklist*

Godverdomme. Elements en de Who Is Watching Remix gemist door die klote rij die zo lang duurde :( precies twee platen die ik super graag live wilde horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-10-2016, 13:21 

Hardtraxxer

Ik zou zeggen hou het lekker exclusief. Misschien is uitmelken niet het goede woord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-10-2016, 13:22 

Artiest

ULTIMO schreef:
Ik zou zeggen hou het lekker exclusief. Misschien is uitmelken niet het goede woord.

Uiteraard doen we dat. Ik zou het alleen vaker per jaar doen als het bijv in andere landen zou plaatsvinden. Dan heb je toch een andere doelgroep
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-10-2016, 15:16 

Hardtraxxer

Neemt niet weg dat ik er de volgende keer weer gewoon bij ben want het was echt bizar goed. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-10-2016, 15:26 

Hardtraxx Elite

Jongens jongens... het is morgen pas dinsdag hoor :P Zo'n ontiegelijk goed feest (muzikaal gezien!) en dan nog zo weten te zeuren allemaal :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-10-2016, 16:36 

Hardtraxx Addict

Dit was muzikaal gezien ook echt het beste feest waar ik ooit ben geweest. Ook zelden zo een sfeer meegemaakt. We stonden echt helemaal achteraan, daar kwamen de kicks echt wel goed door en stond iedereen rond mij ook als een malle los te gaan :).

Set van de avond voor mij Delete, omdat ik een geweldige fanboy ben van z'n oudere werk. Grootste positief WTF moment was toen hij Fuck The Formula draaide. Ik niet meer durven dromen dat ik die ooit live zou horen.

Kan de tracklist van Geck-O ook nog online komen? Ik ken van die muziek niet zo veel, maar godver daar waren een paar magische platen bij zeg (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-10-2016, 16:38 

Hardtraxx Addict

Jonas schreef:
Dit was muzikaal gezien ook echt het beste feest waar ik ooit ben geweest. Ook zelden zo een sfeer meegemaakt. We stonden echt helemaal achteraan, daar kwamen de kicks echt wel goed door en stond iedereen rond mij ook als een malle los te gaan :).

Set van de avond voor mij Delete, omdat ik een geweldige fanboy ben van z'n oudere werk. Grootste positief WTF moment was toen hij Fuck The Formula draaide. Ik niet meer durven dromen dat ik die ooit live zou horen.

Kan de tracklist van Geck-O ook nog online komen? Ik ken van die muziek niet zo veel, maar godver daar waren een paar magische platen bij zeg (L)

Daar achterin tijdens soul train, iedereen stond zo belachelijk hard mee te schreeuwen he :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-10-2016, 16:54 

Hardtraxxer

MeneerEend schreef:
Jonas schreef:

Daar achterin tijdens soul train, iedereen stond zo belachelijk hard mee te schreeuwen he :lol:

Guilty :$ wat een plaat :loving: (en wat een sets trouwens :thumbsup: :woot: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-10-2016, 17:08 

Hardtraxxer

MeneerEend schreef:

Dat was ook echt vet. Iedereen keek mekaar daar ook aan zonder de lach in te houden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-10-2016, 17:36 

Hardtraxx Addict

ULTIMO schreef:
MeneerEend schreef:

Dat was ook echt vet. Iedereen keek mekaar daar ook aan zonder de lach in te houden :lol:

Haha inderdaad. Smile tot achter de oren toen. Ik vond dat mee schreeuwen tijdens Soul Train echt een van de vetste momenten van heel de avond. Ik word er verdorie terug emotioneel van als ik er aan terug denk :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-10-2016, 17:43 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Popped & Locked Remix

Ohja, deze ook nog :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-10-2016, 17:49 

Hardtraxx Veteran

godver wat baal ik dat ik dit gemist heb als ik t zo terug lees :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-10-2016, 18:02 

Hardtraxx Addict

yannickvk schreef:
godver wat baal ik dat ik dit gemist heb als ik t zo terug lees :cry:

Dit kon ik je van tevoren ook wel al vertellen hoor :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-10-2016, 18:12 

Hardtraxx Addict

Tracklist Blackburn:

Citaat:
01. Blackburn & Geck-o - Pan-Demic (ft. Drivium)
02. Blackburn - Be Aware
03. Phrantic - Let Go
04. Blackburn & K96 - Take This
05. Geck-o & Phrantic - The Hard Way
06. Phrantic - Freestyle
07. Drivium - Beat On Repeat (The Sixth Sense's Hypnotechno Treatment)
08. Blackburn - It's You
09. Blackburn - Believe
10. Drivium ft. Eyoung - Boys In The Kitchen
11. Dj Thera - The Battle
12. Blackburn Ft. Yuna-X - Shelter
13. Blackburn - Stay Alert
14. Eyoung & Tiifa - We Won't Die (Blackburn Remix)
15. Phrantic & Blackburn - In Your What?
16. Noizy Boy & Clyderman - Man Made Drug (Geck-o Remix)
17. Wavolizer ft. Yuna-x - Retaliation
18. Blackburn - Without Warning
19. Phrantic - Overdose
20. Prefix & Density vs. Blackburn - The Future

Its you, we won't die, shelter, take this, pandemic, zo enorm genoten van deze set :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-10-2016, 18:15 

Hardtraxx Veteran

Wat gruwelijk om Overdose weer eens te horen ook :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-10-2016, 18:17 

Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:

Cellrock ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-10-2016, 18:30 

Hardtraxx Elite

wootum schreef:
DjThera schreef:

Cellrock ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-10-2016, 18:38 

Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:

Als er een naam is die hier niet mag ontbreken is het Wavolizer wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-10-2016, 18:44 

Hardtraxx Veteran

Is dit de Gelredome?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-10-2016, 19:03 

Hardtraxx Addict

Wie was dat met Spotify en Terror/Speedcore bij de ingang trouwens, iemand van hier? :P
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten