Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 17:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Niet aanwezig, niet mijn "cup of tea".
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2016 15:48 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2016 16:51 
 
Hardtraxxer

Shit, heb dan helaas al ADE op de planning staan (en Arnhem is een beetje ver weg vanuit Amsterdam), had hier graag bij geweest :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2016 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sjaakie P schreef:
Shit, heb dan helaas al ADE op de planning staan (en Arnhem is een beetje ver weg vanuit Amsterdam), had hier graag bij geweest :cry:


Tijd genoeg om tegen je vrienden te zeggen dat je niet mee kan naar ADE. En dan stiekem hier naar toe komen. :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2016 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sjaakie P schreef:
Shit, heb dan helaas al ADE op de planning staan (en Arnhem is een beetje ver weg vanuit Amsterdam), had hier graag bij geweest :cry:


Ah joh, ADE is er ook woensdag, donderdag, vrijdag en zondag ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2016 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeer waarschijnlijk aanwezig met MelvinFR.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2016 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeer waarschijnlijk aanwezig met iedereen die er is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2016 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ZIN IN.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2016 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je vergeet wat

Unknown schreef:
Pommer schreef:
Pommer schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2016 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Zeer waarschijnlijk aanwezig met MelvinFR.


Hakkkuuhhh
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2016 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
corneelwr schreef:
Zeer waarschijnlijk aanwezig met MelvinFR.


Hakkkuuhhh

Noisekick vlag mee en goan!!11@@@@@@
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2016 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mondkapje ook niet vergeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2016 10:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik kom ook wel even rond kijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2016 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Catatonic Overload set door Project Exile. :yay: :yay:

Citaat:
Some of you might not know that Project Exile started at Theracords as part of Catatonic Overload, the infamous duo that released the one brilliant release after the other!

At Theracords Classics, Project Exile will perform a very special "Catatonic Overload" set so you can go crazy once more on tracks like 'The Sexual Thrill", "Goddamn", "Futile", "S.I.T.E." and many more Co2 classics!


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2016 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeel dik. :D
Als je dat niet weet vraag ik me om eerlijk te zijn af wat je te zoeken hebt op een TC Classics avond. :whistle: (doelende op de eerste regel van het verhaaltje)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2016 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is toch vrij logisch dat dat ff vermeld wordt? TC is qua fanbase pas echt gegroeit na het stoppen van CO2. Als ze op deze manier "nieuwe" fans bekend kunnen laten maken met de oude muziek is dat toch alleen maar mooi? Of had je liever gewild dat je aan de deur moet kunnen aantonen dat je al minimaal 4 jaar fan bent anders mag je niet naar binnen :lol:

OT: Met mijn grote bek gezegd dat als CO2 hier staat ik sowieso heenga. Dus tot daar denk ik zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2016 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gvd, nu kom ik er echt niet onderuit om alles op alles te zetten om hier bij te zijn!

CO2 :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2016 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Is toch vrij logisch dat dat ff vermeld wordt? TC is qua fanbase pas echt gegroeit na het stoppen van CO2. Als ze op deze manier "nieuwe" fans bekend kunnen laten maken met de oude muziek is dat toch alleen maar mooi? Of had je liever gewild dat je aan de deur moet kunnen aantonen dat je al minimaal 4 jaar fan bent anders mag je niet naar binnen :lol:


Heb je ook zeker wel een punt, het kwam er misschien een beetje krom uit van mijn kant. :P Ik bedoelde meer in de zin van "als je dat niet weet ken je hoogstwaarschijnlijk niet zo veel oude TC tracks en dan is deze avond toch een stuk minder leuk".
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2016 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Bij een gunstige tentamenrooster aanwezig :P

Oke fuck dat tentamenrooster aanwezig doei
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2016 16:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Jordi schreef:
Is toch vrij logisch dat dat ff vermeld wordt? TC is qua fanbase pas echt gegroeit na het stoppen van CO2. Als ze op deze manier "nieuwe" fans bekend kunnen laten maken met de oude muziek is dat toch alleen maar mooi? Of had je liever gewild dat je aan de deur moet kunnen aantonen dat je al minimaal 4 jaar fan bent anders mag je niet naar binnen :lol:


Heb je ook zeker wel een punt, het kwam er misschien een beetje krom uit van mijn kant. :P Ik bedoelde meer in de zin van "als je dat niet weet ken je hoogstwaarschijnlijk niet zo veel oude TC tracks en dan is deze avond toch een stuk minder leuk".

De zin zou ook zo nuttig kunnen zijn: Als je een CO2-fan van het eerste uur bent, maar na de break-up bent gestopt met het volgen van Theracords, zou het kunnen zijn dat je niet weet dat 1 van de 2 gasten van CO2 weer verder is gegaan onder een andere naam! :P

Lekker gemierenneuk over 1 zin dit, haha. Wel fijn dat er dus flink wat CO2-platen gedraaid gaan worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2016 17:04 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Fijn dat mijn journalistieke kunsten toch nog wat teweeg kunnen brengen :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wordt flink genieten! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2016 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
We all know the music speaks for itself. But to bring it all together perfectly we do want the best host possible to keep your energy level up! Who better to have as MC of this already memorable night than MC Livid!


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2016 19:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
the best host possible


:thumbdown:

Toevallig zat ik vandaag nog te brainstormen over welke MC er deze avond zal gaan staan, maar ik zie dat het MC Livid zal gaan zijn deze avond... :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2016 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind Livid gewoon een goede MC, hoor. Weet goed wanneer hij z'n mond moet houden en krijgt m.i. het publiek goed mee. Op Da Syndrome na is het m'n favoriete MC uit de scene denk ik.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten