Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2017 16:27 
 
Hardtraxx Newbie

Qua crowd control deden ze het wel goed, beter een area afsluiten dan helemaal vol laten lopen. Ook de routes waren irritant, maar verspreid wel de drukte goed.
Ze hadden de populariteit van de area's beter in moeten schatten of minder mensen moeten binnenlaten
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2017 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RawJumpCore schreef:
Ze hadden de populariteit van de area's beter in moeten schatten of minder mensen moeten binnenlaten

idd de main in hal 1 en Early waar nu de main was.
Als er volgend jaar al een editie komt, ben ik benieuwd hoeveel area's ze dan hosten.
In 2011 (TD Toxic Hotel) hadden ze maar 1 area.
Naar mijn mening zijn ze gewoon verplicht minimaal een early erbij te hosten, er zijn gewoon teveel mensen die dat willen horen. En terecht, tis gewoon gouden muziek (zie setje Promo (L) )
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2017 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Degene die ik heb gesproken vonden het qua drukte juist wel helemaal prima. Toch raar om dan zulke verschillen te lezen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2017 18:53 
 
Hardtraxxer

Dat het te druk was vind ik zelf echt grote onzin.

Toen wij binnen kwamen was er al gewoon 1 hal speciaal alleen kaarten scannen + fouilleren, ze gebruikten de hele breedte waardoor je zo goed als in 1 keer door kon lopen. De volgende hal was compleet besteed voor kluisjes en munten. Er zouden genoeg organisatie's zijn die die 2 hallen tot 1 zouden proppen en die overgebleven hal voor misschien een andere area zouden gebruiken.

Dan de muziek area's. De mensen die het te druk vonden hadden gewoon echt maar een klein stukje moeten doorlopen naar voren, daar was namelijk zeeën van ruimte. Ik heb de hele avond, op de Promo 25 Years Of Hardcore set op de main na, bij de Heroes Of Hardcore gestaan. Bij die Promo set op de main gold precies hetzelfde en dat moet haast wel de drukste set op de main zijn geweest. De Industrial Dome en The Thundergods was bij het begin van de stage al genoeg ruimte. Uptempo Cage en Tunnel Of Terror ben ik zelf niet geweest.

Tegenover The Thundergods was ook nog een grote hal voor eten en daar stonden ook super veel tafels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2017 19:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Shatter schreef:
Dat het te druk was vind ik zelf echt grote onzin.

Toen wij binnen kwamen was er al gewoon 1 hal speciaal alleen kaarten scannen + fouilleren, ze gebruikten de hele breedte waardoor je zo goed als in 1 keer door kon lopen. De volgende hal was compleet besteed voor kluisjes en munten. Er zouden genoeg organisatie's zijn die die 2 hallen tot 1 zouden proppen en die overgebleven hal voor misschien een andere area zouden gebruiken.

Dan de muziek area's. De mensen die het te druk vonden hadden gewoon echt maar een klein stukje moeten doorlopen naar voren, daar was namelijk zeeën van ruimte. Ik heb de hele avond, op de Promo 25 Years Of Hardcore set op de main na, bij de Heroes Of Hardcore gestaan. Bij die Promo set op de main gold precies hetzelfde en dat moet haast wel de drukste set op de main zijn geweest. De Industrial Dome en The Thundergods was bij het begin van de stage al genoeg ruimte. Uptempo Cage en Tunnel Of Terror ben ik zelf niet geweest.

Tegenover The Thundergods was ook nog een grote hal voor eten en daar stonden ook super veel tafels.



Dit dus! Tijdens het feest iemand gesproken die betrokken was bij de organisatie en ze hebben er alles aan gedaan om zoveel mogelijk ruimte toegankelijk te maken voor het publiek. nog meer ruimte voor het publiek was simpelweg niet mogelijk op die locatie. kan alleen maar credits geven aan een organisatie die met deze denkwijze feesten organiseert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2017 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben er helaas niet geweest, maar dit is wel goud zeg :worship: :

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2017 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ontzettend tof feest gehad! Totaal geen last van drukte en organisatorisch zat het allemaal gewoon goed in elkaar, vooral het geluid op de Main en in de Industrial Dome, dat gewoon snoeihard en zuiver was! :thumbsup:

Geen enkele slechte set gehoord eigenlijk, al sprongen Tymon, Promo vs Catscan vs D-Passion en Endymion & The Viper er wel bovenuit. Ook leuk om in de set van N-Vitral eens wat oudere tracks zoals Noise Pumper te horen! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2017 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thunderdome heeft mijn verwachtingen ver overtroffen :D. Masters of hardcore heb ik de twee keren dat ik er ben geweest, nooit leuk gevonden. Dit feest was daarentegen vele malen leuker. Optimaal vermaakt met Jordy!

N-Vitral de beste set voor wat ik heb meegemaakt. Wat een energie en drive in die set. Jammer genoeg alleen het laatste deel van Promo:25 years of hardcore gezien. Toen ik de laatste platen hoorde, baalde ik er best wel van dat ik de hele set niet gezien had. En verder blijft Running On Empty genieten x1000.

Opmerkelijk vond ik wel dat ik twee keer mensen aansprak en ze allebei chagrijnig aangaven geen zin te hebben in een gesprek :huh:. Dit heb ik op al mijn hardstyle feesten nog nooit meegemaakt. Mja dat heeft de pret natuurlijk niet gedrukt

Drukte viel idd alleszins mee. Enige nadeel vond ik alleen dat de jaarbeurs een groot doolhof is. Ik was op een gegeven moment gewoon echt verdwaald toen ik de kluisjes probeerde te vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2017 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shatter schreef:
Dat het te druk was vind ik zelf echt grote onzin.

Toen wij binnen kwamen was er al gewoon 1 hal speciaal alleen kaarten scannen + fouilleren, ze gebruikten de hele breedte waardoor je zo goed als in 1 keer door kon lopen. De volgende hal was compleet besteed voor kluisjes en munten. Er zouden genoeg organisatie's zijn die die 2 hallen tot 1 zouden proppen en die overgebleven hal voor misschien een andere area zouden gebruiken.

Dan de muziek area's. De mensen die het te druk vonden hadden gewoon echt maar een klein stukje moeten doorlopen naar voren, daar was namelijk zeeën van ruimte. Ik heb de hele avond, op de Promo 25 Years Of Hardcore set op de main na, bij de Heroes Of Hardcore gestaan. Bij die Promo set op de main gold precies hetzelfde en dat moet haast wel de drukste set op de main zijn geweest. De Industrial Dome en The Thundergods was bij het begin van de stage al genoeg ruimte. Uptempo Cage en Tunnel Of Terror ben ik zelf niet geweest.

Tegenover The Thundergods was ook nog een grote hal voor eten en daar stonden ook super veel tafels.


Ben het helemaal met je eens wat betreft drukte.
De enige keer dat het fout ging was toen we naar de set van Promo wilden lopen, en ze vlak voor ons de hekken dichtgooiden zodat we net niet meer naar binnen konden. Jammer, maar dit zal ongetwijfeld met veiligheid te maken hebben. Het enige wat ze hier idd misschien aan hadden kunnen doen is de populairiteit beter inschatten. Maar dan nog, was de main de grootste zaal en zou ik niet weten hoe je dat anders aan zou kunnen pakken. Misschien tegelijkertijd met Peacock programmeren :P . Al stond die volgens mij ook al in de main.

Wat een feest. Hele avond gruwelijke muziek gehoord in de industrial en Heroes of hardcore. Mindustries, TOA (eerste halfuur :love: ), Promo, Catscan en D-passion en DJ Producer & Igneon system allemaal hele vette sets.

En t geluid bij de industrial :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2017 23:04 
 
Hardtraxxer

RoyAPO schreef:
Opmerkelijk vond ik wel dat ik twee keer mensen aansprak en ze allebei chagrijnig aangaven geen zin te hebben in een gesprek :huh:. Dit heb ik op al mijn hardstyle feesten nog nooit meegemaakt. Mja dat heeft de pret natuurlijk niet gedrukt

Dit zou ik niet toewijden aan de hardcore scene maar aan toeval. Sfeer op hardcore feesten is natuurlijk wel heel iets anders, maar in de basis gewoon hetzelfde als hardstyle feesten imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2017 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Ook leuk om in de set van N-Vitral eens wat oudere tracks zoals Noise Pumper te horen! :worship:


Niet om jou oid, maar als fan van oud N-Vitral werk doet dit wel een beetje pijn om te lezen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2017 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shatter schreef:
RoyAPO schreef:
Opmerkelijk vond ik wel dat ik twee keer mensen aansprak en ze allebei chagrijnig aangaven geen zin te hebben in een gesprek :huh:. Dit heb ik op al mijn hardstyle feesten nog nooit meegemaakt. Mja dat heeft de pret natuurlijk niet gedrukt

Dit zou ik niet toewijden aan de hardcore scene maar aan toeval. Sfeer op hardcore feesten is natuurlijk wel heel iets anders, maar in de basis gewoon hetzelfde als hardstyle feesten imo

Jaa voor de rest heb ik ook zeker toffe mensen gesproken! De diversiteit aan mensen was naar mijn idee vrij groot op dit feest, wat ook wel wat toevoegde aan de sfeer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2017 23:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Indy schreef:
Ook leuk om in de set van N-Vitral eens wat oudere tracks zoals Noise Pumper te horen! :worship:


Niet om jou oid, maar als fan van oud N-Vitral werk doet dit wel een beetje pijn om te lezen


Wou zeggen, dat is nou niet echt oud N-Vitral, dit wel. 2003. Kun je nagaan.

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2017 23:30 
 
Hardtraxx Veteran

Enorm goed vermaakt hier. Tijdens N-Vitral goed en wel binnen, die meteen een puike set draaide. Zou bij de main op de rest van de groep wachten, dus Evil Activities & Korsakoff ook nog meegepakt, wat op een enkele plaat (Raw To The Floor :love: ) niet erg boeiend was. Daarna Promo, wat gewoon een uur lang genieten was. Psychiatric Ass blijft toch altijd weer baas live :drool: . Rest van de avond eigenlijk alleen maar bij Heroes of Hardcore gestaan, waar op Bass-D na eigenlijk iedereen een dikke set draaide. Qua drukte viel het inderdaad heel erg mee, zodra je voorbij de knelpunten was. Eigenlijk de hele avond prima de ruimte gehad, zowel op de main als bij Heroes of Hardcore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2017 00:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Ben er helaas niet geweest, maar dit is wel goud zeg :worship: :


Heb hem net terug geluisterd. Man man wat geniaal xd. Kicks van The Hustle (N-Vitral TD Edit) gingen echt heerlijk. Was ff een lekker ‘OOHHH!’ Momentje. Daarna nog die edit van Hardcore Hooligan. Hulde :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2017 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Indy schreef:
Ook leuk om in de set van N-Vitral eens wat oudere tracks zoals Noise Pumper te horen! :worship:


Niet om jou oid, maar als fan van oud N-Vitral werk doet dit wel een beetje pijn om te lezen


Daarom staat er ook 'oudere', waarmee ik geen Bombsquad spul en recente platen bedoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2017 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een zeer leuk feest gehad. Prima vermaakt en voornamelijk bij mainstage gestaan. Wilde nog graag naar The DJ Producer vs Igneon System, maar met het risico dat je daarna de main zaal niet in zou komen (is uiteindelijk alleen bij het setje van Promo geweest zover ik weet) toch maar besloten daar te blijven. De set van N-Vitral was dit keer wel weer een fijne. Nauwelijks tot geen Bombsquad spul, maar meer in zijn stijl van 2/3 jaar geleden.

RoyAPO schreef:
verder blijft Running On Empty genieten x1000.


Al met al een goed feest gehad. Het was niet speciaal, maar gelukkig had ik dat ook niet per se verwacht, ondanks de naam Thunderdome. Maar gekeken naar de huidige tijdsgeest was dit zeker een van de betere die ik bezocht heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2017 11:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb niet zoveel verstand van het draaien/inmixen van platen, maar meestal heb je daar een koptelefoon bij nodig haha. Heb ik (voor zover ik N-Vitral net ff gekeken heb) bij hem niet gezien. Kan iemand dit miss uitleggen? Lijkt me toch niet dat ie een voorgemixt setje heeft natuurlijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2017 11:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gewoon goed vermaakt hier, niet mega speciaal :thumbup:

Geluid bij de uptempo was toch echt wel de slechtste verder overal super geluid. Van de drukte ook nergens echt last van gehad.

Al met al een zakelijke voldoende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2017 11:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Ik heb niet zoveel verstand van het draaien/inmixen van platen, maar meestal heb je daar een koptelefoon bij nodig haha. Heb ik (voor zover ik N-Vitral net ff gekeken heb) bij hem niet gezien. Kan iemand dit miss uitleggen? Lijkt me toch niet dat ie een voorgemixt setje heeft natuurlijk..

Hahahaha inderdaad zeg.

Lijkt mij juist wel dan. En dat ie niet krampachtig met koptelefoon probeert te doen alsof ie wel mixt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2017 12:01 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
JeroenB93 schreef:
Ik heb niet zoveel verstand van het draaien/inmixen van platen, maar meestal heb je daar een koptelefoon bij nodig haha. Heb ik (voor zover ik N-Vitral net ff gekeken heb) bij hem niet gezien. Kan iemand dit miss uitleggen? Lijkt me toch niet dat ie een voorgemixt setje heeft natuurlijk..

Hahahaha inderdaad zeg.

Lijkt mij juist wel dan. En dat ie niet krampachtig met koptelefoon probeert te doen alsof ie wel mixt.

Hij stond Live, veelal een premixt setje toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2017 12:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja klopt, maar ik heb blijkbaar gemist dat we inmiddels ook zijn gestopt met koptelefoons te dragen tijdens de act.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2017 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is bij N-Vitral toch "altijd" al zo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2017 12:11 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Ja klopt, maar ik heb blijkbaar gemist dat we inmiddels ook zijn gestopt met koptelefoons te dragen tijdens de act.


Audio gaat over zijn oordoppen (audio-input), geen koptelefoon meer nodig
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2017 12:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

N-Vitral gebruikt altijd een laptop met software voor het mixen, hij ziet geloof ik dus of het gelijk loopt of niet, ik weet niet of hij dan oordoppen of een koptelefoon gebruikt om het te checken oid.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten