Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2017 10:17 
 
Hardtraxx Veteran

Godverdomme geen kaarten, was hier graag heen gegaan vanwege de hype.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2017 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk nu al uit naar de interviews die hier uit voortkomen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2017 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

cb92 schreef:
Wij hebben tickets binnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 11:35 
 
Hardtraxxer

Gelukkig ook tickets kunnen scoren. Ik denk dat het wel mee gaat vallen met de hype om de naam aangezien je je moest registreren wat de echte fans wel doen maar de dagjesmensen minder snel zullen doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Kijk nu al uit naar de interviews die hier uit voortkomen :love:


Gaat denk ik niet gebeuren. ID&T bleek achteraf daar niet zo blij mee te zijn, dus hebben ze reportagemakers vermeden tijdens de Thunderdome Die Hard Days. De enige die daar was, was Gwen van Poorten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 17:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Rickzel schreef:
Kijk nu al uit naar de interviews die hier uit voortkomen :love:


Gaat denk ik niet gebeuren. ID&T bleek achteraf daar niet zo blij mee te zijn, dus hebben ze reportagemakers vermeden tijdens de Thunderdome Die Hard Days. De enige die daar was, was Gwen van Poorten.


Het lijkt me sowieso klote om op het moment dat je 2 halfje er net inklapt een camera in je bakkes gedrukt te krijgen. Laat die mensen gewoon lekker zorgeloos uit hun plaat gaan zonder bang te hoeven zijn dat ze met hun hoofd op Dumpert/YouTube staan. Als het jezelf niet is, is het natuurlijk hartstikke grappig (en misschien ook wel herkenbaar), maar vandaag de dag kan zo in de aandacht komen best negatief zijn voor je privé leven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja daar hebben sites als dumpert/skoften/vkmag en al dat soort gare sites schijt aan helaas. Zou je zulke sites kunnen aanklagen voor zulke dingen? Zo ja zou ik me goed kunnen voorstellen dat het loont om aangifte te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 21:32 
 
Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:
Ja daar hebben sites als dumpert/skoften/vkmag en al dat soort gare sites schijt aan helaas. Zou je zulke sites kunnen aanklagen voor zulke dingen? Zo ja zou ik me goed kunnen voorstellen dat het loont om aangifte te doen.

Als jij niet met je kop in beeld wilt mogen ze je niet zonder toestemming online zetten. Schending van privacy.
Helaas is het wel zo dat als je al online staat het kwaad al geschied is. Wellicht kan je er een mooie schadevergoeding uit halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 22:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Unknown schreef:
Ja daar hebben sites als dumpert/skoften/vkmag en al dat soort gare sites schijt aan helaas. Zou je zulke sites kunnen aanklagen voor zulke dingen? Zo ja zou ik me goed kunnen voorstellen dat het loont om aangifte te doen.

Als jij niet met je kop in beeld wilt mogen ze je niet zonder toestemming online zetten. Schending van privacy.
Helaas is het wel zo dat als je al online staat het kwaad al geschied is. Wellicht kan je er een mooie schadevergoeding uit halen.


Volgens mij mag je in het openbaar juist wel gewoon filmen toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Volgens mij mag je in het openbaar juist wel gewoon filmen toch?


Een evenementenlocatie is alleen geen openbare ruimte. Het is alleen wel zo als je een ticket koopt ermee akkoord gaat dat er beeldmateriaal van je gemaakt kan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
MeneerEend schreef:
Volgens mij mag je in het openbaar juist wel gewoon filmen toch?


Een evenementenlocatie is alleen geen openbare ruimte. Het is alleen wel zo als je een ticket koopt ermee akkoord gaat dat er beeldmateriaal van je gemaakt kan worden.


Door de organisatie zelf (of daardoor aangestelde partners). Niet door anderen zoals dumpert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is wachten tot de volgende van hier op Dumpert komt al snoeiend met z'n blije bakkes. Vraag maar aan de Job. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Het is wachten tot de volgende van hier op Dumpert komt al snoeiend met z'n blije bakkes. Vraag maar aan de Job. :D


Nee bedankt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 01:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
MeneerEend schreef:
Volgens mij mag je in het openbaar juist wel gewoon filmen toch?


Een evenementenlocatie is alleen geen openbare ruimte. Het is alleen wel zo als je een ticket koopt ermee akkoord gaat dat er beeldmateriaal van je gemaakt kan worden.

Het is vooral dat organisaties geen materiaal publiceren dat mogelijk je leven kapotmaakt; eigenlijk alleen feestelijke beelden. Dat maakt het (i.t.t. bij veel Dumpertfilmpjes) niet de moeite waard is om juridische kosten te maken en je te beroepen op het portretrecht.

Filmen voor privégebruik op evenementen mag in ieder geval sowieso (niet netjes tho). Uploaden op Dumpert is een ander verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo ver ik weet mag je alles en iedereen filmen en fotograferen, publiceren is daarentegen weer een ander verhaal. Maar hoe het op festivals zit, weet ik niet.

MelvinFR schreef:
Een evenementenlocatie is alleen geen openbare ruimte. Het is alleen wel zo als je een ticket koopt ermee akkoord gaat dat er beeldmateriaal van je gemaakt kan worden.


Dit klinkt in ieder geval logisch. Er zullen vast wel dikke boekjes bestaan waar alles in hoog Nederlands beschreven staat
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met Serious Request hadden ze in de stad ook borden opgehangen waar op stond dat je je op festival terrein bevindt en dat er dus beeldmateriaal van je gemaakt mag worden. Neem aan dat die regels dan ook gelden voor feesten zoals dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toen ik aan het aanschuiven was bij de Intents ingang gelezen dat iedereen uiteraard mag filmen maar als je het doet voor commerciële redenen dat je dan een pers accreditatie moest hebben.

Ik veronderstel dat de grote organisaties soortgelijke regelgeving hebben. Als het van mij af hing vallen zaken zoals dumpert/geenstijl/LOS gewoon onder commercieel en moeten ze dus eerst op voorhand langs de organisatie om toestemming te vragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 16:19 
 
Hardtraxxer

En stel ze filmen je en doen een interview dan kan je altijd zeggen dat je niet wilt dat zij het uitzenden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 17:20 
 
Hardtraxx Veteran

TheRiVer schreef:
En stel ze filmen je en doen een interview dan kan je altijd zeggen dat je niet wilt dat zij het uitzenden.


Als je het niet wilt, doe dan geen interview xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Toen ik aan het aanschuiven was bij de Intents ingang gelezen dat iedereen uiteraard mag filmen maar als je het doet voor commerciële redenen dat je dan een pers accreditatie moest hebben.

Ik veronderstel dat de grote organisaties soortgelijke regelgeving hebben. Als het van mij af hing vallen zaken zoals dumpert/geenstijl/LOS gewoon onder commercieel en moeten ze dus eerst op voorhand langs de organisatie om toestemming te vragen.

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 20:03 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
TheRiVer schreef:
En stel ze filmen je en doen een interview dan kan je altijd zeggen dat je niet wilt dat zij het uitzenden.


Als je het niet wilt, doe dan geen interview xd

Ik zou sowieso altijd waar dan ook camera's vermijden. Je hebt namelijk geen invloed hoe de regie later de beelden knipt waardoor jij opeens anders erop staat.


Ooit in een item van geenstijl op dumpert.nl gekomen toen ze op het roc van Hengelo kwamen. Na wat knip en plak werk hebben ze 1 quote van mij erin gelaten en dat heb ik minimaal nog een half jaar moeten aanhoren. :lol: het was in mijn geval niet negatief maar het kan ook heel anders uitpakken
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2017 08:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
ErikZ schreef:
TheRiVer schreef:
En stel ze filmen je en doen een interview dan kan je altijd zeggen dat je niet wilt dat zij het uitzenden.


Als je het niet wilt, doe dan geen interview xd

Ik zou sowieso altijd waar dan ook camera's vermijden. Je hebt namelijk geen invloed hoe de regie later de beelden knipt waardoor jij opeens anders erop staat.


Ooit in een item van geenstijl op dumpert.nl gekomen toen ze op het roc van Hengelo kwamen. Na wat knip en plak werk hebben ze 1 quote van mij erin gelaten en dat heb ik minimaal nog een half jaar moeten aanhoren. :lol: het was in mijn geval niet negatief maar het kan ook heel anders uitpakken


hahaha welke?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2017 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de mensen die nog op zoek zijn naar een ticket. Event Travel heeft nog combi-tickets te koop, dan is het aan jou om wel of niet van de busreis gebruik te maken. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2017 08:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Voor de mensen die nog op zoek zijn naar een ticket. Event Travel heeft nog combi-tickets te koop, dan is het aan jou om wel of niet van de busreis gebruik te maken. :)


Melvin jij bent te goed voor deze wereld
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2017 09:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja de Melvin van tegenwoordig is goeie (L)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten