Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Treasure Case binnen ziet er erg gaaf uit :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 15:13 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Treasure Case binnen ziet er erg gaaf uit :loving:

Mag ook wel voor die 25 euro xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 16:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Timetable is uit voor beide weekends ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 02:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ok ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 09:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Treasure Case binnen ziet er erg gaaf uit :loving:


Die van mij ligt bij een kerel waarvan ik de kaarten heb gekocht dus ik moet deze nog ontvangen. Toch wel benieuwd naar.

B-rent schreef:
Timetable is uit voor beide weekends ;)


Nice! Straks eens bekijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 09:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

B-rent schreef:
Timetable is uit voor beide weekends ;)


Even gekeken (wij gaan zondag 30 juli), maar die timetable is te groot / onoverzichtelijk om iets mee te kunnen zeg :lol: . Draait zo onnoemelijk veel op zo'n dag, haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 10:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
B-rent schreef:
Timetable is uit voor beide weekends ;)


Even gekeken (wij gaan zondag 30 juli), maar die timetable is te groot / onoverzichtelijk om iets mee te kunnen zeg :lol: . Draait zo onnoemelijk veel op zo'n dag, haha.


Inderdaad, ik ga ook de zondag 30 juli vooral voor Coone and the gang en Loudness + eventueel wat op I love the 90's verder laat ik alles op mij afkomen, mainstage eens een setje meepikken
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-rent schreef:
Inderdaad, ik ga ook de zondag 30 juli vooral voor Coone and the gang en Loudness + eventueel wat op I love the 90's verder laat ik alles op mij afkomen, mainstage eens een setje meepikken


Ik ga juist eens niet voor de hardstyle. Misschien dat ik eens een setje mee pak maar daar koop ik geen kaart voor Tomorrowland voor. Er staan artiesten die je hier elke week voor een paar tientjes kunt zien.
Ik ontdek liever eens wat nieuwe dingen en zie zoveel mogelijk in plaats van de artiesten die op de hardstyle staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 11:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Anthor schreef:
B-rent schreef:
Inderdaad, ik ga ook de zondag 30 juli vooral voor Coone and the gang en Loudness + eventueel wat op I love the 90's verder laat ik alles op mij afkomen, mainstage eens een setje meepikken


Ik ga juist eens niet voor de hardstyle. Misschien dat ik eens een setje mee pak maar daar koop ik geen kaart voor Tomorrowland voor. Er staan artiesten die je hier elke week voor een paar tientjes kunt zien.
Ik ontdek liever eens wat nieuwe dingen en zie zoveel mogelijk in plaats van de artiesten die op de hardstyle staan.


Zekerheidjes Chocolate Puma, stukje MK en de show bij Deadmau5 en Pryda schijnt echt te vet te zijn, dus daar moeten we ook ff kijken. Verder lekker struinen en kijken waar het leuk is. Main staat eigenlijk niet echt een naam die ik zou willen zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga zaterdags de 22e, enigste wat ik wel graag wil zien op de Qdance stage is NCBM nu de timetable uit is en ze 1uur draaien al helemaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front
17:30 - 19:00

Op zondag anderhalf uur B-Front in Loudness :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 17:24 
 
Hardtraxx Elite

Weekend twee, genieten op zondag in de loudness! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 00:19 
 
Hardtraxx Newbie

Weekend 2 aanwezig. Iemand tips voor de eerste keer Tomorrowland? Aankomsttijd en campingplaats bijvoorbeeld...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2017 20:25 
 
Hardtraxxer

Hoe zit het hier met de file voor de camping op de donderdag wil er graag voor 1400 wel zijn maar is de eerste keer
Weet dat het bij defqon drama is hoe zit dat hier?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prefix & Density vervangt Deetox zondag de 30e in de Loudness area.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 20:36 
 
Hardtraxx Newbie

da tweekaz op de q-stage mag ook niet gemist worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2017 18:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ondertussen toch wel flink zin in, hopen dat het weer nog wat bijtrekt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2017 18:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een ontzettend matige set van NCBM zeg. 'This Is Eternity' en 'Spirit Of Hardstyle' als hoogtepunten. De rest was onsamenhangend en bestond vooral uit nutteloze edits van kapotgedraaide platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2017 18:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TropicalDanny schreef:
Wat een ontzettend matige set van NCBM zeg. 'This Is Eternity' en 'Spirit Of Hardstyle' als hoogtepunten. De rest was onsamenhangend en bestond vooral uit nutteloze edits van kapotgedraaide platen.

Opzich wel mee eens.
Psyko klapt er wel dik op met z'n beginplaat :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 11:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TropicalDanny schreef:
Wat een ontzettend matige set van NCBM zeg. 'This Is Eternity' en 'Spirit Of Hardstyle' als hoogtepunten. De rest was onsamenhangend en bestond vooral uit nutteloze edits van kapotgedraaide platen.


Eens :/ Psyko Punkz was dan wel weer echt vet :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 13:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pff dacht ik check even die tml opname van de Q dance stage... Zatox stond op replay :thumbdown: , gelijk het tabblad afgesloten. Wat draait die een meuk en dan die Dave Revan er ook nog eens bij. Oke dat was het zondags zeurmomentje weer. doei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus, hebben ze nou exact dezelfde stage gebruikt als vorig jaar bij Q? Als het nou een mooie stage was, was het nog tot daar aan toe >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Jezus, hebben ze nou exact dezelfde stage gebruikt als vorig jaar bij Q? Als het nou een mooie stage was, was het nog tot daar aan toe >.<


Q-Dance maakt hier geen stage, tomorrowland zelf doet dit. Q-Dance voegt zelf die slang toe.
Buiten dat ben ik wel van mening dat voor een festival van dit formaat ze ieder jaar (met name als ze 2 weekenden hebben met 3 volledige festival dagen) nieuwe stages neer moeten kunnen zetten..

Hetzelfde geld voor deze stage bijv.

Afbeelding

Hoe gaaf hij er ook uit ziet, ook qua details. Bijv. het bewegende hoofd en die flappen, maar ook het vuur op de rug in de avond. Hoeven ze het niet standaard elk jaar opnieuw te gebruiken..
(Al ben ik bang dat deze wel heel lang blijft vanwege ook die verankeringspunten die je ziet)

Edit:
Stages 2015:
https://stubru.be/tomorrowland/depodiav ... 15opeenrij

Stages 2016: Als je bijv hier lijkt de stages van vorig jaar; https://stubru.be/tomorrowland/de16magi ... ndopeenrij

Stages 2017: Kun je zien dat er een aantal hergebruikt zijn met dit jaar
https://www.538.nl/tomorrowland/dit-zij ... wland-2017
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aankleding is nog tot daar aan toe, maar als je voor die gigantische bak met geld die je betaald voor kaarten het alsnog in je hoofd haalt om stages te gaan recyclen, zou ik me wel genaaid voelen als ik elk jaar naar TL zou gaan :P

Maakt het verder niet uit wie de stage host natuurlijk, gewoon kut van de organisatie
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja, ik zal wel een paar House mensen voor het hoofd slaan nu, maar Tomorrowland kwam op mij nooit over als een "hier moet je elk jaar heen" festival. Eerder een "dit moet je een keer hebben meegemaakt" festival. Dus vanuit dat oogpunt zou het mij bijvoorbeeld niet storen. Maar ik snap dat de mensen die vaker gaan hier wel een beetje teleurgesteld van zouden worden.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten