Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 08:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Tja, ik zal wel een paar House mensen voor het hoofd slaan nu, maar Tomorrowland kwam op mij nooit over als een "hier moet je elk jaar heen" festival. Eerder een "dit moet je een keer hebben meegemaakt" festival. Dus vanuit dat oogpunt zou het mij bijvoorbeeld niet storen. Maar ik snap dat de mensen die vaker gaan hier wel een beetje teleurgesteld van zouden worden.


Dit inderdaad. Zou hier ook alleen naartoe gaan om het eens meegemaakt te hebben (hehe dagjesvolk). Zelfs als ik meerdere keren zou gaan zou ik me er nog niet aan kunnen ergeren. Er is daar toch zoveel te zien :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 09:00 
 
Hardtraxx Elite

MeneerEend schreef:
Steffnov schreef:
Tja, ik zal wel een paar House mensen voor het hoofd slaan nu, maar Tomorrowland kwam op mij nooit over als een "hier moet je elk jaar heen" festival. Eerder een "dit moet je een keer hebben meegemaakt" festival. Dus vanuit dat oogpunt zou het mij bijvoorbeeld niet storen. Maar ik snap dat de mensen die vaker gaan hier wel een beetje teleurgesteld van zouden worden.


Dit inderdaad. Zou hier ook alleen naartoe gaan om het eens meegemaakt te hebben (hehe dagjesvolk). Zelfs als ik meerdere keren zou gaan zou ik me er nog niet aan kunnen ergeren. Er is daar toch zoveel te zien :surrender:


Er is nergens een leukere en gezelligere sfeer dan op Tomorrowland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 09:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was dat niet Tundurdoom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Was dat niet Tundurdoom?


Uit persoonlijke ervaring gaat er niets boven Club r_AW
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 10:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TropicalDanny schreef:
Wat een ontzettend matige set van NCBM zeg. 'This Is Eternity' en 'Spirit Of Hardstyle' als hoogtepunten. De rest was onsamenhangend en bestond vooral uit nutteloze edits van kapotgedraaide platen.

Dit vind ik eigenlijk al wel een tijdje van met name BM sets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
TropicalDanny schreef:
Wat een ontzettend matige set van NCBM zeg. 'This Is Eternity' en 'Spirit Of Hardstyle' als hoogtepunten. De rest was onsamenhangend en bestond vooral uit nutteloze edits van kapotgedraaide platen.

Dit vind ik eigenlijk al wel een tijdje van met name BM sets.


Ben blij dat ik niet de enige ben.
Het voelde altijd als vloeken in de kerk wanneer er hier negatief over BM gesproken werd :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 11:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Altijd de zelfde eigen platen en tijdmachine hitjes eigenlijk.

Vind ze ook wat minder worden inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De laatste tijd is er al meer kritiek op de setjes van BM. Ook altijd die verdomde Kris Kross edit van Faster 'n Further. Nee, de tijd van verrassende setjes bij de 2 heren is wel voorbij. Dat gat vult Sound Rush wel goed op vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/humo.be/videos ... -jdyiCWrHg

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het begon allemaal wat vreemd, je rijd een woonwijk binnen en gaat naar een industrieterrein om te parkeren. Vanuit hier moet je lopen naar het festival terrein toch wel minimaal 20min. Je loopt ook dan weer door een woonwijk heen, zig zag een paar keer en dan ineens begint het festival terrein.

Vanuit hier kom je bij de ingang van het festival terrein en vanaf dan is alles toch wel ziekelijk vet aangekleed.
Mijn eerste gevoel was bij het binnenlopen van het terrein dat je echt een "pretpark/sprookjeswereld" binnenloopt. Dit gevoel is op het hele terrein aanwezig.

De controle was wel heel minimaal, je kreeg van te voren een zakje voor je spullen in te doen. Daarna moest je door een metaaldetector lopen en volgende stap was je bandje scannen zodat je naar binnen kon. Er stond wel beveiliging, maar werd niet gefouilleerd niets kon gelijk door lopen met alles.

Hierna het terrein opgelopen, waarbij je al direct de informatie stand tegenkomt, ook dat weer helemaal aangekleed. Ook aan de kant van Dreamville (bij de mainstage) had je een informatie punt en ook die weer in style.
Binnenkomst Festival Terrein, Informatiestand ingang Festival &
Informatiestand ingang Dreamville

Het terrein zelf is heel groot, omdat veel stages van elkaar verspreid zijn. Maar de oppervlakte rondom de stages is dan weer best klein, tenminste zo voelt het aan. Bijv. de mainstage waar ik heen liep, de vloer vooraan is best klein maar vanwege al dat gras dat schuin loopt maakt het (met name in de avond) toch wel erg groot en druk.

De mainstage zelf was echt ziekelijk vet en groot, maar ook gaaf dat je er onder door kunt lopen en bij food plein uitkomt. Ook hier was alles aangekleed, de eten en drinken tentjes tot de bankjes en zelfs de prullenbakken allemaal in style van tomorrowland.

Heel apart om te zien dat een Mainstage niet heel de dag door bezaaid is met mensen zoals ik gewend ben van bijv. Decibel, Mysteryland, Defqon, maar hier was deze lange tijd vrij rustig. Ook toen ik er daadwerkelijk onderaan voor stond is het echt een gigantische stage die tot in alle puntjes qua details helemaal uitgewerkt is.
Mainstage van dichtbij & Mainstage van bovenaf gezien

Met name de Freedom stage (Hosted by Refune) toch wel ziekelijk vet aan de binnen en buitenkant. Bij het binnenlopen is het gevoel van een festival outdoor wel helemaal weg. Het gebouw staat als een huis en voelt als een indoor locatie :worship:
Freedom Stage buitenkant , Freedom Stage binnenkant & Freedom Stage zijkant naar toiletten

Ook de Rose Garden stage, die draak is toch wel erg gaaf om te zien. Overdag als draak met bewegend hoofd, later op de avond had die over de rug vuur :worship:
Rose Garden Stage, Draak & Rose Garden Stage, Draak in de avond

Zoals van te voren al gezegd, erg jammer dat de Q-Dance stage hergebruikt is, al was het wel gaaf om deze een keer te zien. Ook hier qua details erg gaaf. :loving: Genietmomentjes was wel dat Villain tijdens de set van Wildstylez de jongeman in de rolstoel zijn dag van zijn leven bezorgde (zoals in het liveset topic staat, met beelden hiervan.)
Q-Dance Stage

Bijna alle stages door de dag heen wel bezocht, van groot tot klein, van indoor tot outdoor, overal waar ik kwam stond het geluid erg zuiver en hard. Maar ook alles was tot in de puntjes aangekleed.
Omdat ik eigenlijk buiten hardstyle weinig andere EDM muziek luister maar gewoon overal heen gelopen en blijven hangen waar het leuk was. Wel Wildstylez & NCBM bewust bezocht op de Q-Dance stage.

Armin van Buuren wel volledig op de mainstage gezien en dit was toch verruit wel het beste setje wat ik heel de dag mee heb gemaakt. Je merkt wel heel goed dat dit een mekka van dagjesmensen is (zoals ik nu ook was), iedereen zat bij de mainstage en maar weinig mensen gingen los.
Hierna begon Dimitri Vegas & Like Mike en dit was echt een uur afzien. Muzikaal gezien erg ondermaats voor een mainstage, veel oude tracks en heel veel Hee-Hoo. Hierbij ging wel ineens iedereen los en zat er bijna niemand meer (voordat het begon te regenen).

Qua show, stage, terrein, aankleding & vuurwerk is dit verruit wel een van de vetste dingen die ik meegemaakt heb. Gaaf om te zien dat je op 3 stages vuurwerk hebt, de mainstage, Q-Dance stage en The Organ of Harmony stage.
De muziek is niet helemaal mijn ding, maar voor een keer toch prima vermaakt.
Het Cashless betalen was opzich wel fijn, geen gezeik met muntjes etc. Maar als je met meerdere mensen bent toch wel erg nadelig. Ook moest je redelijk lang wachten bij barren en etenstentjes.

++ Je hebt gewoon toiletten (van die groene op defqon camping) over het hele festival terrein :worship:
- Je hebt veel looprichtingen waar je je aan moet houden, waardoor je dus voor sommige stages moet omlopen als je van een bepaalde kant komt.

Het stikt wel van de mensen die graag hun uiterlijk willen laten zijn, zoals grim hier al postte.

Grim schreef:
https://www.facebook.com/humo.be/videos/10154639824996389/?hc_ref=ARRq8fZf3vEpOA8TqxEMwehy06cDEhYwxlVdxXt8fNrWc_riGB8ECwVqS-jdyiCWrHg
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had een Pleasure Pass, net een slag duurder dan normale ticket.
Maar hieronder een opsomming:

Incredible Saturday Pleasure Pass 125 (normaal ticket kost 94)
Servicekosten 4,75
Betalingskosten 0,80
Treasure Case Fee 16,50
Totaal voor alleen het ticket: €147,05 (€116,05 voor een gewoon ticket)

Parkingticket €10,85
Kluisje €7,35

Pearls kosten € 20 voor 13 (per stuk ongeveer 1,50)
Cola, Bier, Red-Bull waren 2 pearls, friet met koste 4 pearls.
Heb zelf 22 Pearls uitgegeven (was onbedoeld erg zuinig dit weekend) €33

Totaal dus: €198,25 voor alleen de zaterdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 16:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kan je hier ook makkelijk water bijvullen? Ik ga volgend weekend
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Kan je hier ook makkelijk water bijvullen? Ik ga volgend weekend


Volgens mij heb je gewoon bij de toiletten waterkraantjes, met name om je handen te wassen maar je kan wel bijvullen. Maar heb dit zelf niet gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Kan je hier ook makkelijk water bijvullen? Ik ga volgend weekend


Wij gaan de zondag. Ben zeer benieuwd, wordt voor ons de eerste keer Tomorrowland.
Ik heb een ticket overgenomen van een vriend. Ik geloof dat ik in totaal rond de 120 euro kwijt was voor het ticket. Lijkt dus het 'gewone' ticket te zijn. Ben benieuwd wat het verschil is met een Pleasure Pass, zal dat zo eens opzoeken.

Wordt al met al toch wel een dure dag want we zijn p.p. ongeveer al 50 euro kwijt aan een taxi aangezien niemand zin heeft om te rijden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm, vind dat eigenlijk nog wel meevallen eigenlijk aangezien je altijd hoort dat Tomorrowland extreem duur is. Dat kistje is misschien overbodig maar toch ook wel leuk om zoiets te hebben en hoort er toch wel een beetje bij. Wellicht volgend jaar eens de mogelijkheden bekijken om een kaartje te regelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 16:56 
 
Hardtraxx Veteran

Anthor schreef:
Ben benieuwd wat het verschil is met een Pleasure Pass, zal dat zo eens opzoeken.


Pleasure: algemene toegang tot het festival + toegang tot 2 verschillende comfort zones. Geen toegang tot de comfort zone aan de Mainstage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weekend 1 schreef:
Stage 1 – Freedom Stage
Friday: Trance Energy
Saturday: Refune
Sunday: Smash The House

Stage 16 – The Organ of Harmony
Friday: Elrow
Saturday: STMPD RCRDS
Sunday: Versuz


Weekend 2 schreef:
Stage 1 – Freedom Stage
Friday: A State of Trance
Saturday: Axtone
Sunday: Pryda

Stage 16 – The Organ of Harmony
Friday: Elrow
Saturday: Lost Frequencies & Friends
Sunday: Smash The House


Voor Pleasure Pass ^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 17:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Anthor schreef:
Wij gaan de zondag. Ben zeer benieuwd, wordt voor ons de eerste keer Tomorrowland.

Voor mij is het ook de eerste keer. Ik neem aan dat jullie ook even de Loudness opzoeken? In dat geval tot zondag :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Ik neem aan dat jullie ook even de Loudness opzoeken? In dat geval tot zondag :cool:


Doe dit nou niet :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 17:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Niet de hele dag natuurlijk. Maar er moet toch iemand de Rauw defenden :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 17:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Jouw avatar telkens :lol: :lol:

Moet ik hier mee door gaan, of begint het lame te worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Exterkate schreef:
Jouw avatar telkens :lol: :lol:

Moet ik hier mee door gaan, of begint het lame te worden?


Zeker niet lame :thumbsup: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 18:05 
 
Hardtraxx Elite

MelvinFR schreef:
simon10pont schreef:
Ik neem aan dat jullie ook even de Loudness opzoeken? In dat geval tot zondag :cool:


Doe dit nou niet :(


Ik ga 4 dagen, dus zondag zeker bouncen in de loudness.. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Anthor schreef:
Wij gaan de zondag. Ben zeer benieuwd, wordt voor ons de eerste keer Tomorrowland.

Voor mij is het ook de eerste keer. Ik neem aan dat jullie ook even de Loudness opzoeken? In dat geval tot zondag :cool:


Ik zal zondag zeker wel even op de Loudness staan met Floor en Roman Anthony. Ik geloof dat jij en Ramon elkaar zaterdag al gezien hebben dus we kunnen zeker wel even wat afspreken
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 10:09 
 
Hardtraxxer

Wij gaan zaterdag! Vind het trouwens ook bijzonder raar dat sommige stages hetzelfde zijn als vorig jaar.
Vorig jaar was de eerste keer en had ik continu een wauw moment. Zal nu minder zijn als stages precies het zelfde zijn :thumbdown:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten