Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2017 15:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Steven dit is niet waar wat je zegt, vrienden hebben vorig jaar ook een mail gehad zonder ooit maar 1 Q-dance kaart te hebben besteld, dit ging altijd via andere


Dit is de eerste keer dat ik dit hoor :huh:
Dat is toch totaal niet logisch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2017 15:21 
 
Hardtraxx Veteran

StevenvanKuijk schreef:
ErikZ schreef:
Steven dit is niet waar wat je zegt, vrienden hebben vorig jaar ook een mail gehad zonder ooit maar 1 Q-dance kaart te hebben besteld, dit ging altijd via andere


Dit is de eerste keer dat ik dit hoor :huh:
Dat is toch totaal niet logisch?


Logisch is het niet nee, wel staan ze inschreven voor de nieuwsbrief van Q. Kaarten kopen is dus geen keiharde eis, dat je mailadres bekend is bij Q wel blijkbaar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2017 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Kaarten kopen is dus geen keiharde eis, dat je mailadres bekend is bij Q wel blijkbaar ;)


Vandaar dat ik het zo verwoord had dat het waarschijnlijk wel een factor is maar geen vereiste. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2017 16:57 
 
Hardtraxxer

heeft iemand al en code ontvangen van Q-Dance?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2017 17:00 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik kreeg de voorgaande jaren een mailtje van Q-Dance om me te registeren, pas na die registratie kon je een link ontvangen voor de kaartverkoop. Dit was echter pas na de wereldwijde verkoop en ik had toen ook niet meer alle keuze wat betreft de dagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2017 17:01 
 
Hardtraxxer

oh gaan het wel zien naar zat Q events geweest dit jaar dus me mail is wel bekend haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2017 17:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

FTN schreef:
oh gaan het wel zien naar zat Q events geweest dit jaar dus me mail is wel bekend haha

Weet niet of dat heel veel uitmaakt, ik teer nog steeds op m'n eerste feestjaren :P Schaf de laatste twee jaar nog maar weinig tickets aan via Q-Dance in verhouding met vroeger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2017 19:06 
 
Hardtraxx Newbie

FTN schreef:
heeft iemand al en code ontvangen van Q-Dance?


er zijn geen codes verstuurd. Ik denk dat ze dit pas doen na de verkoop van a.s. zaterdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2017 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B2s gaat sowieso geen codes versturen. Q-Dance gaf als antwoord dat ze er niks over konden zeggen en dat ik me maar moest inschrijven voor de nieuwsbrief om op de hoogte te blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2017 19:00 
 
Hardtraxx Newbie

ik had zonet een code ontvangen van q-dance. Je had de keuze of zaterdag of het hele weekend. een optie met camping was er niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2017 19:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dewaal schreef:
ik had zonet een code ontvangen van q-dance. Je had de keuze of zaterdag of het hele weekend. een optie met camping was er niet.



Klopt, heb ze nu ook:) wat zou de reden zijn dat het zonder camping is? Kunnen deze nog apart gekocht worden of houdt t op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2017 22:30 
 
Hardtraxxer

Redle schreef:
dewaal schreef:
ik had zonet een code ontvangen van q-dance. Je had de keuze of zaterdag of het hele weekend. een optie met camping was er niet.



Klopt, heb ze nu ook:) wat zou de reden zijn dat het zonder camping is? Kunnen deze nog apart gekocht worden of houdt t op?


Raar, ik had alleen nog maar hele weekend + camping als optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2017 12:08 
 
Hardtraxx Newbie

Een tip voor straks om er toch door de wachtrij te komen voor tomorrowland.­ Gebruik meerdere soorten browsers naast elkaar dus chrome, internet explorer;­ edge en firefox.­ Per browser heb je meerdere vensters hiervan open.­ Geen tabbladen gebruiken.­ Gebruik ook meerdere apparaten en doe hiermee het zelfde.­

Tenslotte er hoeft er maar 1 browser er door te komen en je kan direct je bestelling doen en betalen.­
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2017 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En dan kom je erachter dat ze kijken naar je IP en dan ben je niks met je browsers.

PS: Ik weet totaal niet hoe hun systeem werkt. Maar het lijkt me maar een rare tip van dewaal. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2017 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
En dan kom je erachter dat ze kijken naar je IP en dan ben je niks met je browsers.

PS: Ik weet totaal niet hoe hun systeem werkt. Maar het lijkt me maar een rare tip van dewaal. ^^


Nee prima tip, weet uit ervaring dat dit zo werkt (bij andere feesten dan).

Zit veel verschil tussen de wachttijden per browser.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2017 17:44 
 
Hardtraxxer

Probeer het ook vooral op mobiel. Geen idee waarom maar ik spreek uit eigen ervaring. Kaartjes voor Defqon, Decibel en Qlimax de laatste jaren allemaal snel via de mobiel kunnen scoren (binnen een half uur). Vaak ging ik rond 13.03 naar de kaartverkoopsite via mobiel en daarmee raakte ik eerder door de wachtrij heen dan bij mijn browser op de pc/laptop (die ik had lopen F5'en tot 13.00 uur). Succes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2017 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En uitverkocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2017 19:28 
 
Hardtraxx Newbie

Grim schreef:
En dan kom je erachter dat ze kijken naar je IP en dan ben je niks met je browsers.

PS: Ik weet totaal niet hoe hun systeem werkt. Maar het lijkt me maar een rare tip van dewaal. ^^


het werkt 100% op elke browser wordt er een cookie weg geschreven met je wachtrij nummer. Die schuift steeds een stukje op. Hoe meer browsers en pc's je gebruikt en ook soorten browsers hoe meer kans je maakt er door te komen.

Ik heb dit zelf ook gedaan. Was er vorige week door. En heb weekend2 gekocht. Nu ben ik er weer door en heb ik weekend 1 binnen.

Vandaag kwam ik er zelfs 2x door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2017 10:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hebben afgelopen donderdag een code gehad van Q-dance. Dus hebben voor het 2e weekend van zaterdag 2 tickets gereserveerd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2017 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

3 laptops, 1 pc en 2 telefoons maar niet er door gekomen helaas :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2017 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
B2s gaat sowieso geen codes versturen. Q-Dance gaf als antwoord dat ze er niks over konden zeggen en dat ik me maar moest inschrijven voor de nieuwsbrief om op de hoogte te blijven.

Toch wel b2s codes dus! Vreemd, als ze eerst aangeven dat ze niks versturen. Weet iemand of je nu ook verzekerd bent van tickets? De dagen waarvoor je je kon registeren waren namelijk allemaal niet meer beschikbaar op 2 dagen na en er stond 'binnenkort ontvang je een link om de tickets te betalen.'
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2017 16:24 
 
Hardtraxxer

jammer weer niks..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2017 14:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heeft er al iemand die een q-dance code heeft gekregen kaarten kunnen kopen? Heb nu wel alvast 2 kaarten geregistreerd maar heb ze dus nog niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2017 08:54 
 
Hardtraxxer

Nee ik heb de tickets ook nog niet kunnen kopen. Alleen paar weken terug code ontvangen en 2 tickets gereserveerd. Maar mag nu wel onderhand een nieuw mailtje krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van b2s ook nog niemand een betaallink ontvangen?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten