Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 17:40 
 
Hardtraxx Newbie

Brennan Heart van de line-up gehaald voor Weekend II? Alleen Angerfist staat nog maar bij de Q-dance stage nu....
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Zaterdag 22 July, toch wel leuke namen; NCBM, Psyko Punkz & Wildstylez.
De rest daarin tegen niet echt heel boeiend, maar zal sowieso maar weinig bij deze stage te vinden zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 16:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tweede weekend op de zondag aanwezig. Kijk er erg naar uit om over heel dat terrein rond te struinen :love: . En om namen als MK en Tapesh te checken, die ik 'vroeger' altijd al wilde zien, maar wat nooit gelukt is
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste weekend de zondag aanwezig met dank aan Norther66! Yellow Claw op de main :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 15:22 
 
Hardtraxx Veteran

Nog steeds geen mail btw van Q om mijn kaarten te kunnen kopen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Nog steeds geen mail btw van Q om mijn kaarten te kunnen kopen :cry:

Die zal vanuit Tomorrowland zelf komen denk ik, was bij B2S ook het geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2017 11:02 
 
Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
ErikZ schreef:
Nog steeds geen mail btw van Q om mijn kaarten te kunnen kopen :cry:

Die zal vanuit Tomorrowland zelf komen denk ik, was bij B2S ook het geval.


Bijna een maand verder maar nog steeds niets :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2017 12:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Onverwacht nog een ticket kunnen bemachtigen, dus aanwezig op het tweede weekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2017 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2017 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delete op Tomorrowland, wie had dit 5 jaar geleden geloofd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2017 23:32 
 
Hardtraxxer

Loudness stage op Tomorrowland? Whut?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2017 08:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Astronaut schreef:
Loudness stage op Tomorrowland? Whut?


Was vorig jaar ook al volgens mij. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2017 08:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar was er geen Loudness stage. Qua harddance had je toen Dirty Workz, Q-Dance, Footworxx en Pussy Lounge.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2017 09:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Delete op Tomorrowland, wie had dit 5 jaar geleden geloofd?


Haha echt he, zegt wel iets over z'n populariteit. Echt knap hoe hij zich in een paar jaar naar de top heeft gekregen met zo'n unieke stijl. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2017 09:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij gaan de tweede zondag. Wil denk ik o.a. Delete toch wel even checken, voor de rest beetje rondzwerven over het terrein en alle andere podia ervaren.
Ik heb van de overige line-up eigenlijk geen kaas gegeten, buitenom de hardstyle ken ik wellicht 15% van de acts. Wil wel graag wat techno'en, liever nog de hardtechno checken, maar volgens mij zit er niet veel tussen?

Wordt hoe dan ook mooi :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2017 09:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Benieuwd wat Delete draait op een Tomorrowland, ondanks dat het natuurlijk de Loudness stage is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2017 09:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Benieuwd wat Delete draait op een Tomorrowland, ondanks dat het natuurlijk de Loudness stage is.


gewoon wat ie normaal doet lijkt me, loudness = loudness
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2017 15:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Anthor schreef:
Wij gaan de tweede zondag. Wil denk ik o.a. Delete toch wel even checken, voor de rest beetje rondzwerven over het terrein en alle andere podia ervaren.
Ik heb van de overige line-up eigenlijk geen kaas gegeten, buitenom de hardstyle ken ik wellicht 15% van de acts. Wil wel graag wat techno'en, liever nog de hardtechno checken, maar volgens mij zit er niet veel tussen?

Wordt hoe dan ook mooi :thumbup:


Staan erg goede namen, maar echte lomep beuktechno zul je niet echt gaan krijgen nee :P. Beyer is dan nog het ''hardste'' wat er staat. Mosaic stage is écht heel goed, maar weet niet wat je smaak is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2017 15:38 
 
Hardtraxx Veteran

Iemand ondertussen al een mail van Q/B2S/Tomorrowland over die kaarten :huh: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2017 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fothermucker schreef:
Anthor schreef:
Wij gaan de tweede zondag. Wil denk ik o.a. Delete toch wel even checken, voor de rest beetje rondzwerven over het terrein en alle andere podia ervaren.
Ik heb van de overige line-up eigenlijk geen kaas gegeten, buitenom de hardstyle ken ik wellicht 15% van de acts. Wil wel graag wat techno'en, liever nog de hardtechno checken, maar volgens mij zit er niet veel tussen?

Wordt hoe dan ook mooi :thumbup:


Staan erg goede namen, maar echte lomep beuktechno zul je niet echt gaan krijgen nee :P. Beyer is dan nog het ''hardste'' wat er staat. Mosaic stage is écht heel goed, maar weet niet wat je smaak is.


Jammer, had wel zin in wat a la Unpolished :evil:
Zit nu wat te luisteren wat iemand anders als voorbeeld gaf https://soundcloud.com/fanzine-project/fanzine-podcast-042-annie-hall en trek dat wel. Beetje zweverig maar wel oké. Zal straks van de Mosaïc wat luisteren.
Heb alleen geen idee hoe ik hier op moet bewegen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2017 15:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Anthor schreef:
Fothermucker schreef:
Anthor schreef:
Wij gaan de tweede zondag. Wil denk ik o.a. Delete toch wel even checken, voor de rest beetje rondzwerven over het terrein en alle andere podia ervaren.
Ik heb van de overige line-up eigenlijk geen kaas gegeten, buitenom de hardstyle ken ik wellicht 15% van de acts. Wil wel graag wat techno'en, liever nog de hardtechno checken, maar volgens mij zit er niet veel tussen?

Wordt hoe dan ook mooi :thumbup:


Staan erg goede namen, maar echte lomep beuktechno zul je niet echt gaan krijgen nee :P. Beyer is dan nog het ''hardste'' wat er staat. Mosaic stage is écht heel goed, maar weet niet wat je smaak is.


Jammer, had wel zin in wat a la Unpolished :evil:
Zit nu wat te luisteren wat iemand anders als voorbeeld gaf https://soundcloud.com/fanzine-project/fanzine-podcast-042-annie-hall en trek dat wel. Beetje zweverig maar wel oké. Zal straks van de Mosaïc wat luisteren.
Heb alleen geen idee hoe ik hier op moet bewegen :whistle:


Lekker boogieën, bruur :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 19:21 
 
Hardtraxx Newbie

Afbeelding[/url]

Het zal toch zeker niet? Wildstylez op de mainstage weekend 2.
Hij staat op partyflock niet bij de Q-dance, denk dat het een foutje is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of je kijkt op de officiele website (waar hij gewoon bij Q-Dance staat) in plaats van een forum waar een beheerder handmatig alle namen moet invoegen en er kans is dat er fouten insluipen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 15:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

M'n maatje moet de 23ste op de PussyLounge stage draaien en mag natuurlijk 3 gasten meenemen.

Dus dat gaat wel goedkomen die dag. Normaal ga ik alleen naar Hardstyle feesten, dus ben heel erg benieuwd naar Tommorowland. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 15:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben zelf al tweemaal naar TML geweest en is echt vet om is te doen ! Alles is er tot in de puntjes verzorgd qua aankleding, zeer leuke sfeer die er heerst :)
Enig nadeel bij de hardere stijlen gaat het er een beetje tam aan toe met veel dagjesvolk!
Maar zou zeker aanraden om zoveel mogelijk stages te bezoeken :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten