Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 17:53 
 
Hardtraxx Newbie

Q mail binnen en kaarten gereserveerd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 19:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ook, mail om 16:30 ontvangen en kon om 17:30 alleen nog maar kiezen uit de vrijdag of full weekend. Wilde eigenlijk alleen de zaterdag..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 19:18 
 
Hardtraxxer

MNO schreef:
Q mail binnen en kaarten gereserveerd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 19:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit jaar weer het hele weekend aanwezig dankzij Q met een Dreamville + Full Madness ticket. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 21:28 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Mocht iemand nog een code over hebben van Q-dance/b2s dan houd ik me aanbevolen om die over te nemen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 21:55 
 
Hardtraxx Addict

RobinHm schreef:
Mocht iemand nog een code over hebben van Q-dance/b2s dan houd ik me aanbevolen om die over te nemen! :)

Ze zijn email gebonden dus dat gaat niet echt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 22:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
RobinHm schreef:
Mocht iemand nog een code over hebben van Q-dance/b2s dan houd ik me aanbevolen om die over te nemen! :)

Ze zijn email gebonden dus dat gaat niet echt ;)

Werkt dat niet net zoals bij Defqon.1 pre-sale dat je iemand anders jouw e-mailadres kan laten invoeren waarna diegene met zijn eigen account bestelt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 22:52 
 
Hardtraxx Addict

Redman schreef:
Miwer schreef:
RobinHm schreef:
Mocht iemand nog een code over hebben van Q-dance/b2s dan houd ik me aanbevolen om die over te nemen! :)

Ze zijn email gebonden dus dat gaat niet echt ;)

Werkt dat niet net zoals bij Defqon.1 pre-sale dat je iemand anders jouw e-mailadres kan laten invoeren waarna diegene met zijn eigen account bestelt?

Ze mailen alles naar de email waar je die mail op gehad hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2016 11:13 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Je moet ze inderdaad reserveren via de link die je gisteren via email gekregen hebt, ze sturen dan naar jouw emailadres binnen enkele weken een code + link om de kaartjes te bestellen. Als je die code + link dan doorstuurt naar iemand kan diegene waarschijnlijk door met z'n eigen Paylogic account te bestellen de e-tickets op zijn emailadres en de bandjes op zijn woonadres ontvangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2016 12:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oh dit jaar heb ik er geen :( .
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2016 12:32 
 
Hardtraxx Veteran

Vortraxx schreef:
Oh dit jaar heb ik er geen :( .


Heb het idee dat ze er dit jaar wat voorzichtiger mee zijn omgesprongen, vorig jaar had echt bijna iedereen die naar feesten gaat een mail ontvangen.

Zelf wel weer voor de 4e jaar op rij, 1e gebruik van gemaakt de andere jaren weg gegeven. Dit jaar eens kijken of ik zelf weer een weekend ga :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2016 11:22 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Mocht iemand nog een code hebben, als er nog überhaupt kaartjes te reserveren zijn, please let me know! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2016 20:53 
 
Hardtraxxer

Ik heb zo'n mail gekregen van q-dance en kan me kaartjes bestellen. Echter weet een maat van mij nog niet of ie mee kan, is het erg dat het op iemand anders naam staat? Aangezien je persoonlijke kaarten krijgt, niet dat we daar later problemen mee krijgen?

Wordt voor mij eerste keer tomorrowland weekend, maar vind het allemaal beetje vaag hoe ze de kaarten regelen, krijg ook dingen thuis toegestuurd. Waarom niet gewoon simpele eticket :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2016 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sensa schreef:
Ik heb zo'n mail gekregen van q-dance en kan me kaartjes bestellen. Echter weet een maat van mij nog niet of ie mee kan, is het erg dat het op iemand anders naam staat? Aangezien je persoonlijke kaarten krijgt, niet dat we daar later problemen mee krijgen?

Wordt voor mij eerste keer tomorrowland weekend, maar vind het allemaal beetje vaag hoe ze de kaarten regelen, krijg ook dingen thuis toegestuurd. Waarom niet gewoon simpele eticket :P


Het maakt geen reet uit op wiens naam de kaarten staan. Het enige dat belangrijk is, is op wiens naam de bandjes zijn geregistreerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2016 22:40 
 
Hardtraxxer

Paultheone schreef:
sensa schreef:
Ik heb zo'n mail gekregen van q-dance en kan me kaartjes bestellen. Echter weet een maat van mij nog niet of ie mee kan, is het erg dat het op iemand anders naam staat? Aangezien je persoonlijke kaarten krijgt, niet dat we daar later problemen mee krijgen?

Wordt voor mij eerste keer tomorrowland weekend, maar vind het allemaal beetje vaag hoe ze de kaarten regelen, krijg ook dingen thuis toegestuurd. Waarom niet gewoon simpele eticket :P


Het maakt geen reet uit op wiens naam de kaarten staan. Het enige dat belangrijk is, is op wiens naam de bandjes zijn geregistreerd.


De kaarten zijn tog gelinkt aan de bandjes, dus dan maakt het wel uit? :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2016 22:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Je kan kaarten kopen en pas enkele weken later moet je de namen doorgeven
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2016 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sensa schreef:
Paultheone schreef:
sensa schreef:
Ik heb zo'n mail gekregen van q-dance en kan me kaartjes bestellen. Echter weet een maat van mij nog niet of ie mee kan, is het erg dat het op iemand anders naam staat? Aangezien je persoonlijke kaarten krijgt, niet dat we daar later problemen mee krijgen?

Wordt voor mij eerste keer tomorrowland weekend, maar vind het allemaal beetje vaag hoe ze de kaarten regelen, krijg ook dingen thuis toegestuurd. Waarom niet gewoon simpele eticket :P


Het maakt geen reet uit op wiens naam de kaarten staan. Het enige dat belangrijk is, is op wiens naam de bandjes zijn geregistreerd.


De kaarten zijn tog gelinkt aan de bandjes, dus dan maakt het wel uit? :p


Nee kaarten heb je vanaf de seconde na aankoop niks meer aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2016 16:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Je kan kaarten kopen en pas enkele weken later moet je de namen doorgeven

In de paylogic bevestiging van betaling stond dat je additional info, dus je naam etc, moet geven voor vandaag 23:59. Niet dat het uitmaakt want die e-tickets kan je thuis laten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2016 01:45 
 
Hardtraxxer

Lekker dan. Tickets net voor 00.00 uur betaald. Wil ik ze om 00.02 uur even personaliseren, kan dit niet meer. :/ WTF?! Blijkt dat ze tot en met vrijdag 11 maart gepersonaliseerd konden worden. Terwijl in de mail van Tomorrowland hierover niets vermeld staat, alleen dat ik na het ontvangen van de mail (op donderdag 10 maart) nog 4 dagen de tijd heb om mijn tickets te betalen.

Paylogic/TML gemaild. Ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen (of juist niet....)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2016 10:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

HardstyleLover90 schreef:
Lekker dan. Tickets net voor 00.00 uur betaald. Wil ik ze om 00.02 uur even personaliseren, kan dit niet meer. :/ WTF?! Blijkt dat ze tot en met vrijdag 11 maart gepersonaliseerd konden worden. Terwijl in de mail van Tomorrowland hierover niets vermeld staat, alleen dat ik na het ontvangen van de mail (op donderdag 10 maart) nog 4 dagen de tijd heb om mijn tickets te betalen.

Paylogic/TML gemaild. Ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen (of juist niet....)


Echt? Omdat ik nog 4 dagen had om te betalen wilde ik ze ook pas morgen kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2016 15:10 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

HardstyleLover90 schreef:
Lekker dan. Tickets net voor 00.00 uur betaald. Wil ik ze om 00.02 uur even personaliseren, kan dit niet meer. :/ WTF?! Blijkt dat ze tot en met vrijdag 11 maart gepersonaliseerd konden worden. Terwijl in de mail van Tomorrowland hierover niets vermeld staat, alleen dat ik na het ontvangen van de mail (op donderdag 10 maart) nog 4 dagen de tijd heb om mijn tickets te betalen.

Paylogic/TML gemaild. Ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen (of juist niet....)


Al antwoord gehad op je mailtje? Ben ook benieuwd, moet ze ook nog kopen. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2016 16:32 
 
Hardtraxxer

Even met Paylogic NL gebeld. Ze zijn bekend met dit probleem en hebben al meerdere telefoontjes gehad vandaag. Deadline van 11 maart 2016 (om te personaliseren) was bedoeld voor de normale kaartverkoop. Er is iets fout gegaan in hun systeem waardoor deze deadline van 11 maart ook gehanteerd is bij de tickets van 'Tomorrowland contact & friends' (de Q-dance tickets oa). Dit was niet de bedoeling.

De persoon van Paylogic die over de e-mails/personalisatie gaat, is maandag weer aanwezig op het kantoor en gaat het probleem dan oplossen. De gekochte tickets zijn en blijven gewoon geldig. Dus Tomorrowland zal je bestelling niet annuleren omdat je niet optijd hebt gepersonaliseerd!

Kortom, gewoon je tickets bestellen!! Personalisatie komt later, dit wordt begin van volgende week geregeld. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2016 20:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geen idee of het gisteren ook al zo kon, maar ik zie nu ineens dat je ze kan personaliseren t/m 1 april 23:59.

In de mail staat onderaan "Click here to track the status of this order." onder het kopje Additional Information.

Na daar opgeklikt te hebben opent de website van paylogic met je status van je bestelling. Onder het kopje "Belangrijk! Additionele informatie vereist" klik je op 'Voeg additionele informatie toe' en voilà je kunt je tickets personaliseren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2016 13:22 
 
Hardtraxx Veteran

Aristo schreef:
Geen idee of het gisteren ook al zo kon, maar ik zie nu ineens dat je ze kan personaliseren t/m 1 april 23:59.

In de mail staat onderaan "Click here to track the status of this order." onder het kopje Additional Information.

Na daar opgeklikt te hebben opent de website van paylogic met je status van je bestelling. Onder het kopje "Belangrijk! Additionele informatie vereist" klik je op 'Voeg additionele informatie toe' en voilà je kunt je tickets personaliseren.


Welke mail :huh: ? Heb namelijk nog niets ontvangen ter bevestiging of iets
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2016 17:12 
 
Hardtraxx Newbie

ErikZ schreef:
Aristo schreef:
Geen idee of het gisteren ook al zo kon, maar ik zie nu ineens dat je ze kan personaliseren t/m 1 april 23:59.

In de mail staat onderaan "Click here to track the status of this order." onder het kopje Additional Information.

Na daar opgeklikt te hebben opent de website van paylogic met je status van je bestelling. Onder het kopje "Belangrijk! Additionele informatie vereist" klik je op 'Voeg additionele informatie toe' en voilà je kunt je tickets personaliseren.


Welke mail :huh: ? Heb namelijk nog niets ontvangen ter bevestiging of iets


welke mail bedoel je om te kunnen betalen?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten