Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tomorrowland schreef:
Friends, Pre-Registration for the Tomorrowland 2016 Ticket Sale is NOW OPEN. http://register.tomorrowland.com/ Prepare for a fascinating new tale…
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar m'n mooiste feestje ooit gehad hier, hopelijk kan ik dit jaar weer aan een dagticket komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 20:27 
 
Hardtraxxer

2 jaar geleden zat ik op de camping. Wat een ongeloofelijke ervaring ! Ik was ook bij wonder om 10:02 binnen geraakt om tickets te kopen(begon om 10 uur). Misschien dit jaar opnieuw eens proberen, hangt wel af van de prijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Keeptrying schreef:
2 jaar geleden zat ik op de camping. Wat een ongeloofelijke ervaring ! Ik was ook bij wonder om 10:02 binnen geraakt om tickets te kopen(begon om 10 uur). Misschien dit jaar opnieuw eens proberen, hangt wel af van de prijs.

Vorig jaar was je geloof ik 360,- kwijt voor een weekendticket + camping, voor m'n dagticket was ik 120,- kwijt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een bedragen... onvoorstelbaar :P

Wat dat betreft wel een goede zaak dat je voor 100 euro een weekendje Defqon hebt.. Ook al zijn de evenementen natuurlijk niet met elkaar te vergelijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt me wel een keer tof om heen te gaan, maar die bedragen gaan toch werkelijk nergens over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Lijkt me wel een keer tof om heen te gaan, maar die bedragen gaan toch werkelijk nergens over.

Heel duur inderdaad, maar na het afgelopen jaar bezocht te hebben vind ik het niet overpriced. Zo'n geweldige dag gehad daar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 21:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zal hier ook nog enorm graag naartoe gaan. Gewoon proberen om kaartjes te kopen, als ik er niet doorheen kom verlies ik niks maar wil het toch proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 21:07 
 
Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:
Vorig jaar was je geloof ik 360,- kwijt voor een weekendticket + camping, voor m'n dagticket was ik 120,- kwijt.


2 jaar terug was het weekend + camping aan 242 excl fee. Hopelijk slaat het niet te veel meer op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Altijd al eens een keer heen willen gaan, maar het is toch nog duurder dan ik altijd dacht :/ Kan het geld wel beter gebruiken
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 21:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Wat een bedragen... onvoorstelbaar :P

Wat dat betreft wel een goede zaak dat je voor 100 euro een weekendje Defqon hebt.. Ook al zijn de evenementen natuurlijk niet met elkaar te vergelijken.

Je kunt het je haast niet voorstellen, maar Tomorrowland is het echt waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2016 12:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook dit jaar zowiezo aanwezig ;D ( als buurtbewoner :x )
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2016 12:54 
 
Hardtraxx Addict

RadicelArmy schreef:
Rickzel schreef:
Wat een bedragen... onvoorstelbaar :P

Wat dat betreft wel een goede zaak dat je voor 100 euro een weekendje Defqon hebt.. Ook al zijn de evenementen natuurlijk niet met elkaar te vergelijken.

Je kunt het je haast niet voorstellen, maar Tomorrowland is het echt waard.

Mooi hoofd podium, de rest is het gebruikt en dan met een verschrikkelijk comercieele line up. Betaal er nog geen 60 voor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2016 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

staat nog steeds op m'n to-do list...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2016 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
RadicelArmy schreef:
Rickzel schreef:
Wat een bedragen... onvoorstelbaar :P

Wat dat betreft wel een goede zaak dat je voor 100 euro een weekendje Defqon hebt.. Ook al zijn de evenementen natuurlijk niet met elkaar te vergelijken.

Je kunt het je haast niet voorstellen, maar Tomorrowland is het echt waard.

Mooi hoofd podium, de rest is het gebruikt en dan met een verschrikkelijk comercieele line up. Betaal er nog geen 60 voor :P

Wat verwacht je dan, allemaal outside the box namen op zo'n feest? :P Het totaalplaatje van sfeer, shows et cetera maakt het voor mij echt geweldig. Je puntje van het herbruiken van podia snap ik wel, zou eigenlijk niet moeten kunnen op zo'n groot feest, maar goed als je voor de eerste keer gaat heb je daar echt geen last van, en het is voor mij ook geen reden om dit jaar te laten schieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2016 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tomorrowland schreef:
People of Tomorrow, all Tomorrowland 2016 Ticket info is now available on http://www.tomorrowland.com. Pre-Registration starts on Monday, January 11th at 16h00. Let’s Unite on July 22 – 23 – 24, 2016.


Kaartverkoop begint 's middags op de eerste dag van carnaval... :/ :/ :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2016 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rip Tom. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2016 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Rip Tom. :lol:

Ik drop m'n moeder wel achter de pc of zo, of ik neem m'n laptop mee naar de kroeg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2016 22:05 
 
Hardtraxxer

Dit jaar € 347,50 voor een weekendje ( zonder fee en verzendkosten voor je bandje). Prijsverhoging valt precies goed mee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2016 22:27 
 
Hardtraxx Veteran

Voor dat geld ga ik naar 5-6 goede festivals.. Deze prijs is echt niet meer goed te praten. Ís de stage van goud ofzo.
Als je dit betaald en zegt dat het geld t waard ís lieg je tegen jezelf en ben je dief van je eigen portemonnee. En dat alleen om te kunnen zeggen dat je er bent geweest.
De organisatie kijkt gewoon hoe ver ze kunnen gaan met de prijs tot er niemand meer koopt en elk jaar doen er gewoon weer tienduizenden mensen aan mee.

Maar eerlijk, als ik de organisatie was zou ik het zelfde doen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2016 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Voor dat geld ga ik naar 5-6 goede festivals.. Deze prijs is echt niet meer goed te praten. Ís de stage van goud ofzo.
Als je dit betaald en zegt dat het geld t waard ís lieg je tegen jezelf en ben je dief van je eigen portemonnee. En dat alleen om te kunnen zeggen dat je er bent geweest.
De organisatie kijkt gewoon hoe ver ze kunnen gaan met de prijs tot er niemand meer koopt en elk jaar doen er gewoon weer tienduizenden mensen aan mee.

Maar eerlijk, als ik de organisatie was zou ik het zelfde doen :lol:

Dat is de prijs voor een weekendticket hè. De prijs voor een dagticket (inclusief fee/bandje etc. ligt op €120,-.
Ongeveer twee keer zoveel als voor een gemiddeld groot festival. En dat is het toch echt waard. Waarom zou iemand die hierheen gaat tegen zichzelf liegen door te zeggen dat het 't waard is en er alleen maar heen gaan om te zeggen dat je er geweest bent? Die gedachtegang vind ik vrij bekrompen, helemaal als je er nog nooit geweest bent ;)

En tuurlijk, Tomorrowland is een hype, mensen hebben dit geld nou eenmaal over voor een kaartje, dat weet de organisatie ook. Waarom zouden ze de ticketprijs dan omlaag doen, als mensen dit er toch wel voor betalen? Verder zijn de namen die hier komen draaien, en de stages en dergelijke héél wat duurder dan die van het gemiddelde andere festival dus een ticketprijs van €60/70,- hoeft je hier ook echt niet te verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 13:04 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nu 2 keer een dag geweest en het is idd een hoop geld, maar als je ziet wat je er voor terug krijgt t.o.v. feesten die 70 euro kosten kan ik er best mee leven. Die ene of paar keer in je leven dat je iets boven je gemiddelde budget uitkomt, nou boehoe.

En dan gaan mensen roepen dat het het niet waard is terwijl ze er nog nooit zijn geweest >.< Wie zijn jullie om te bepalen of anderen het een bepaald bedrag waard moeten vinden? Helemaal als je er zelf nog nooit bent geweest. Dat je voor jezelf überhaupt een maximum budget voor een feest hebt moet je zelf weten, maar niet iedereen heeft dat.

Dit jaar sla ik hem echter wel over denk ik, heb het niet zo breed aankomende zomer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

al was een dagticket 200

ik moet en zal een keer naar tomorrowland gaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 15:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ben 3 jaar geleden voor het eerst een dag geweest.
Ook al ben ik totaal niet van de house en aanverwanten, wat een godgruwelijke sfeer hangt daar.
Zo vet :woot:

Bij Q was het die dag gewoon rustig, overigens liepen daar wel veel Nederlanders en werden er heerlijke setjes weggegeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2016 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Registreren voor de kaartverkoop is trouwens mogelijk! Zie de website, www.tomorrowland.com
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten