Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 19:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RadicalRedemption schreef:
Neem aan dat het nu inderdaad wel duidelijk is. In goed overleg besloten!

Nu tijd om een potje te squashen en de studio in te gaan, ofnie Bob! :clap:


Was leuk dat hier aandacht aan besteedt word. :thumbup: Nu hopen dat de collab nog in 2015 uitkomt en dan zal ik hem waarschijnlijk horen op Freaqshow.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 21:52 
 
Hardtraxx Veteran

Opvallend, uitgerekend in het topic over Tomorrowland , een voornamelijk house/edm feest en zowel Joey als Bob komen even verhaal doen. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 23:37 
 

B-Front schreef:
RadicalRedemption schreef:
Neem aan dat het nu inderdaad wel duidelijk is. In goed overleg besloten!

Nu tijd om een potje te squashen en de studio in te gaan, ofnie Bob! :clap:


Lets do it! :yay:

Netjes mannen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 11:09 
 
Hardtraxx Veteran

Avicii was echt de grootste aanfluiting die ik ooit gezien heb :/ . Op zaterdag Dimitri Vegas & Like Mike, op zich wel vet hoe ze er een show van maken maar die Like Mike is ook een dorpsmongool 1e klas, met als top/dieptepunt het playbacken van hem tijdens Higher Place :lol: . Axwell /\ Ingrosso was wel heel erg vet. Zondag nog laatste 20 minuten van Hardwell gezien, viel ook erg tegen moet ik zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 12:31 
 
Hardtraxx Veteran

Die commerciele House scene is echt een grote grap heb ik het idee. Zat een recap ofzo op MTV te kijken, stond David Guetta te 'draaien'. Al het vuurwerk ging precies op de maat van de muziek de lucht en hij allemaal maar net doen alsof hij de plaatjes aan elkaar aan het draaien was... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
hopen dat de collab nog in 2015 uitkomt

droom lekker verder :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 13:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

yowan schreef:
SAIN7 schreef:
hopen dat de collab nog in 2015 uitkomt

droom lekker verder :lol: :lol:

Weet jij veel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 13:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hij weet niet veel nee, trust me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja nee komt vast wel dit jaar nog uit.. weet ik zeker.. vooral omdat ze nog de studio in moeten gaan, en dan nog het prachtige releasebeleid van MIM/Roughstate
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 14:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Roughstate bestaat pas net en is tot nu toe prima met releasen. Dat terzijde want je weet het nooit wat er gebeurd, ik zou er geen wedje op durven leggen maar wie weet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 19:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vermoed dat Tim wel in is voor een weddenschap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

prima? ze releasen alleen maar tracks die minstens 10 maanden gedraaid zijn m.u.v. anthems, en met die collab zijn ze nog niet eens begonnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 21:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heel mooi dat de twee heren (Bob en Joey) hier hun verhaal komen doen en dat er dan ook nog iets moois uit komt rollen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 21:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

yowan schreef:
prima? ze releasen alleen maar tracks die minstens 10 maanden gedraaid zijn m.u.v. anthems, en met die collab zijn ze nog niet eens begonnen

Gek hè als je als label pas 3 maanden bestaat, sws moet je ook niet verwachten dat gelijk alles gereleased gaat worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klopt, maar dan ga je ook niet verwachten dat ze een collab van radical en bfront dit jaar nog gaan releasen.. ook niet van minusismore
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2015 00:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yowan schreef:
klopt, maar dan ga je ook niet verwachten dat ze een collab van radical en bfront dit jaar nog gaan releasen.. ook niet van minusismore


Het ziet er naar uit dat Radical Redemption met een album bezig is. Ik ga ervan uit dat zijn eigen feest op 7 november in de HMH een album release party zal worden. Het ligt dus in de lijn der verwachting dat een collab tussen Radical en B-Front op eerstgenoemde zijn album zal komen. Dat zal waarschijnlijk dit jaar nog zijn. Laten we het hopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2015 00:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
yowan schreef:
klopt, maar dan ga je ook niet verwachten dat ze een collab van radical en bfront dit jaar nog gaan releasen.. ook niet van minusismore


Het ziet er naar uit dat Radical Redemption met een album bezig is. Ik ga ervan uit dat zijn eigen feest op 7 november in de HMH een album release party zal worden. Het ligt dus in de lijn der verwachting dat een collab tussen Radical en B-Front op eerstgenoemde zijn album zal komen. Dat zal waarschijnlijk dit jaar nog zijn. Laten we het hopen.

Als ze nog moeten beginnen, gaat die track het album echt niet halen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Die commerciele House scene is echt een grote grap heb ik het idee. Zat een recap ofzo op MTV te kijken, stond David Guetta te 'draaien'. Al het vuurwerk ging precies op de maat van de muziek de lucht en hij allemaal maar net doen alsof hij de plaatjes aan elkaar aan het draaien was... >.<


Tijdens gesyncte vuurwerkshows e.d. is het idd normaal om niet live te draaien. Dat gaat voor alle genres wel op. Wil niet zeggen dat ze de rest van de dag ook premixed draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat scheelt het toch als dj's gewoon even een reactie plaatsen om dingen te verduidelijken, dat scheelt een boel gespeculeer :D

En B-front/Radical collab, laat maar komen. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2017 02:15 
 
Hardtraxxer

RadicalRedemption schreef:
Neem aan dat het nu inderdaad wel duidelijk is. In goed overleg besloten!

Nu tijd om een potje te squashen en de studio in te gaan, ofnie Bob! :clap:


Wanneer gaat dit nou eindelijk eens een keer gebeuren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2017 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SPOILER: niet
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten