Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line-up:
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vrijdags aanwezig! Voor het eerst dit jaar, wel fucking duur voor een dagje maarja ga toch bijna geen feestjes meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 21:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Vrijdags aanwezig! Voor het eerst dit jaar, wel fucking duur voor een dagje maarja ga toch bijna geen feestjes meer.


Hoe duur zijn de tickets?
Zijn inmiddels al uitverkocht alleen wel benieuwd naar. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

€94,-, echter met de kosten voor het bandje en fee/servicekosten erbij kwam het neer op €120,25. Belachelijk, zoveel geld voor dat klootbandje en de fee maarja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 21:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
€94,-, echter met de kosten voor het bandje en fee/servicekosten erbij kwam het neer op €120,25. Belachelijk, zoveel geld voor dat klootbandje en de fee maarja.


Wat de fack.
Je moest dus een bandje kopen?
Maarja, 120 euro kan een goed feestje beloven en anders alsnog de ervaring van Tomorrowland is het volgens mij wel waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja je krijgt een persoonlijk bandje thuisgestuurd wat als ticket fungeert (correct me if wrong). Hierdoor is het dus ook niet mogelijk om je kaartje te verkopen.
En inderdaad, veel geld maar ik zei al eerder ik ga bijna geen feestjes meer (Q-Base was m'n laatste) en wil dit gewoon een keer meegemaakt hebben.

Als iemand trouwens nog (een) vrijdagticket(s) over heeft hoor ik het graag, zoek er nog 6! Kleine kans maar valt te proberen hehe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 22:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Ja je krijgt een persoonlijk bandje thuisgestuurd wat als ticket fungeert (correct me if wrong). Hierdoor is het dus ook niet mogelijk om je kaartje te verkopen.
En inderdaad, veel geld maar ik zei al eerder ik ga bijna geen feestjes meer (Q-Base was m'n laatste) en wil dit gewoon een keer meegemaakt hebben.

Als iemand trouwens nog (een) vrijdagticket(s) over heeft hoor ik het graag, zoek er nog 6! Kleine kans maar valt te proberen hehe.


Hoe wil je die vrijdagtickets kopen als het bandje persoonlijk is? :o
Is het bandje persoonsgebonden of is het bandje gewoon het ticket waardoor je elkaar moet meeten of je het op de post moet doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 00:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nadat de bandjes zijn binnengekomen, heb je een bepaald termijn om de bandjes te personaliseren. Daar komt dan je naam op te staan en nog wat andere info (tel. nummer etc.). Dit wordt echter niet gecontroleerd. Is ook haast niet te doen als je ziet hoeveel mensen daar komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit jaar niet bij, denk ik. Misschien als ik later nog ticket krijg aangeboden dat ik wel ga, maar dat zzien we tegen die tijd wel weer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 14:26 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Heb gister nog wel geprobeerd om kaartjes te fixen maar we kwamen er niet doorheen. Misschien dat we later nog iets kunnen regelen net als vorig jaar, maar ga niet weer de hoofdprijs betalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee ik ga niet meer betalen dan normaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe zit het hier met de prijzen voor drankjes etc.? Wel benieuwd naar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 14:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Hoe zit het hier met de prijzen voor drankjes etc.? Wel benieuwd naar.


http://www.dailymichael.be/tomorrowland ... et-prices/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 14:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Volgens mij gewoon 2,50 per muntje. Wat wel chill is is dat je frisdrank en desperados enzo in blikjes krijgt, maar ik weet niet meer hoeveel muntjes alles nou kostte.

Edit: Oja €2 zelfs, klopt wel aangezien ik steeds desperados dronk wat €5 was omgerekend (2,5 munt)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 15:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Volgens mij gewoon 2,50 per muntje. Wat wel chill is is dat je frisdrank en desperados enzo in blikjes krijgt, maar ik weet niet meer hoeveel muntjes alles nou kostte.

Edit: Oja €2 zelfs, klopt wel aangezien ik steeds desperados dronk wat €5 was omgerekend (2,5 munt)


Zou me echt chill lijken als ze dit jaar de drankprijs eens 'normaal' zouden doen, wat ze nevernooit zullen doen.
Dure tickets, maar daarin tegen wel normale drankprijs zou geweldig zijn voor een feest als Tomorrowland
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 17:32 
 
Hardtraxxer

Helaas ook niet een ticket kunnen bemachtigen :cry:

Weet iemand hoe het zit met die Q-dance kaarten? Dacht dat je andere jaren nog op een of andere manier via q-dance kaarten kon kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

€2,- :D Dat zijn de betere prijzen! Mag ook wel gezien de ticketprijs overigens, maar toch, kunnen meer organisaties een voorbeeld aan nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij waren vorig jaar alle drankjes wel 1,5 munt, maar daarvoor kreeg je ook 33cl, dus zeker niet duurder dan normaal :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 11:50 
 
Hardtraxxer

teupie schreef:
Nee ik ga niet meer betalen dan normaal!


http://www.viagogo.nl/Festivalkaartjes/ ... s/E-815769

Beschikbaar vanaf (slechts) €229,= :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 14:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
Helaas ook niet een ticket kunnen bemachtigen :cry:

Weet iemand hoe het zit met die Q-dance kaarten? Dacht dat je andere jaren nog op een of andere manier via q-dance kaarten kon kopen.


Wij hebben de afgelopen 2 of 3 jaar een code gehad van Q-dance om alsnog kaartje te kunnen bemachtigen van Tomorrowland, of dat het dit jaar ook is weet ik niet. Denk dat we dit even af moeten wachten. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Punthoofd schreef:
teupie schreef:
Nee ik ga niet meer betalen dan normaal!


http://www.viagogo.nl/Festivalkaartjes/ ... s/E-815769

Beschikbaar vanaf (slechts) €229,= :thumbsup:


nee, kreeg vorige keer via via gewoon kaartjes normale prijs ^^ juuste vriendjengs
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 15:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Skyscraper schreef:
Helaas ook niet een ticket kunnen bemachtigen :cry:

Weet iemand hoe het zit met die Q-dance kaarten? Dacht dat je andere jaren nog op een of andere manier via q-dance kaarten kon kopen.


Wij hebben de afgelopen 2 of 3 jaar een code gehad van Q-dance om alsnog kaartje te kunnen bemachtigen van Tomorrowland, of dat het dit jaar ook is weet ik niet. Denk dat we dit even af moeten wachten. :/

De mailtjes voor de registratie van die codes zijn gisteren verstuurd.
Proberen een heel weekend te gaan, ben benieuwd!

Q-dance schreef:
Goed nieuws! Dit jaar wederom 2 dagen Q-dance madness op Tomorrowland in Belgie. Save the date: op 24 & 25 juli kun je bij ons weer terecht voor de harder styles op ‪#‎Tomorrowland‬

Hoopte dat het eenmalig was vorig jaar. Ben nog nooit op een Qult editie geweest omdat t eigenlijk altijd samen valt met een ander leuk feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dan ga je nu een keer qult en laat je t andere vallen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 15:23 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Heb die code ook gehad en net geregistreerd, wel handig als ze erbij zetten wanneer die daadwerkelijke verkoop weer begint (of maakt dat in dit geval niet uit?).
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 15:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
dan ga je nu een keer qult en laat je t andere vallen xd

Op Tomorrowland zal ik zeker even gaan buurten en kijken of het me bevalt. Maar die indoor feesten vallen steeds samen met feesten zoals X-Qlusive Legends en Hardclassics (de laatste 2 XL edities dan).
1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten