Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2016 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Maar ik denk dat op een avond als deze de 'gemiddelde Time-Out bezoeker' nauwelijks aanwezig zal zijn. Met deze line-up trek je meer mensen van buitenaf die Delete VIP dus wel kennen. Denk dat een 'gemiddelde Time-Out bezoeker' ook niet zomaar even € 25,50 neer zou leggen als ze de week erop gratis (of € 5,-) naar binnen kunnen. Het is ook maar net wat je verstaat onder de 'gemiddelde Time-Out bezoeker' natuurlijk :P

Dat is ook weer waar. Ik ben trouwens alleen op 'normale' stap-avonden hier geweest, ben benieuwd wat voor publiek er met een harder styles evenement rondloopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2016 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roan schreef:
Jammer dat dit wsl de dag voor Loudness is. Had Delete VIP liever daar gezien.

Jammer inderdaad. Als Delete VIP zich gaat lenen voor de kleinere feesten dan verwacht je dat toch eerder op een evenement als Loudness dan op TBYD. Niet echt geïnteresseerd in deze locatie helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2016 17:31 
 
Hardtraxxer

Chroman schreef:
SkiggyRapz18 schreef:
Maar ik denk dat op een avond als deze de 'gemiddelde Time-Out bezoeker' nauwelijks aanwezig zal zijn. Met deze line-up trek je meer mensen van buitenaf die Delete VIP dus wel kennen. Denk dat een 'gemiddelde Time-Out bezoeker' ook niet zomaar even € 25,50 neer zou leggen als ze de week erop gratis (of € 5,-) naar binnen kunnen. Het is ook maar net wat je verstaat onder de 'gemiddelde Time-Out bezoeker' natuurlijk :P

Dat is ook weer waar. Ik ben trouwens alleen op 'normale' stap-avonden hier geweest, ben benieuwd wat voor publiek er met een harder styles evenement rondloopt.


Ik ben er in het verleden op zowel normale als harder styles avonden geweest. Op normale avonden is het veelal jong uitgaanspubliek met nogal wat vervelende (allochtone) jongeren. Tijdens harder styles ligt de gemiddelde leeftijd ook (nog) lager dan we gewend zijn bij hardstyle. Veelal mensen uit de buurt die hier hun eerste ervaringen met hardstyle (en drugs) beleven (vermoed ik).

Ben er zelf al een tijd niet meer geweest, is er nog wat veranderd sinds men de sub "NXT'' noemt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2016 17:03 
 
Hardtraxx Addict

Iemand die vanavond hier te vinden is? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2016 21:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Youri! schreef:
Chroman schreef:
SkiggyRapz18 schreef:
Maar ik denk dat op een avond als deze de 'gemiddelde Time-Out bezoeker' nauwelijks aanwezig zal zijn. Met deze line-up trek je meer mensen van buitenaf die Delete VIP dus wel kennen. Denk dat een 'gemiddelde Time-Out bezoeker' ook niet zomaar even € 25,50 neer zou leggen als ze de week erop gratis (of € 5,-) naar binnen kunnen. Het is ook maar net wat je verstaat onder de 'gemiddelde Time-Out bezoeker' natuurlijk :P

Dat is ook weer waar. Ik ben trouwens alleen op 'normale' stap-avonden hier geweest, ben benieuwd wat voor publiek er met een harder styles evenement rondloopt.


Ik ben er in het verleden op zowel normale als harder styles avonden geweest. Op normale avonden is het veelal jong uitgaanspubliek met nogal wat vervelende (allochtone) jongeren. Tijdens harder styles ligt de gemiddelde leeftijd ook (nog) lager dan we gewend zijn bij hardstyle. Veelal mensen uit de buurt die hier hun eerste ervaringen met hardstyle (en drugs) beleven (vermoed ik).

Ben er zelf al een tijd niet meer geweest, is er nog wat veranderd sinds men de sub "NXT'' noemt?



Klopt... paar keer op TBYD geweest (jack of sound b2b titan met kona - the cube staat me nog bij)...

Maar publiek is vrij jong, en ram v.d.k vaak.... verder wel een toplocatie, vooral lichtshowsgewijs
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2016 18:46 
 
Hardtraxx Addict

Ja gister me hier erg vermaakt! Warface, Radical en Thera hebben zoals gewoonlijk hele dikke setjes neergezet. Voor de rest heb ik voor het eerst Delete live gehoord (ja voor het eerst, het spijt me :$ ) en begrijp nu wat iedereen bedoeld dat live de kicks echt heel 'hard' gaan. Geluid en lichtshow was echt top, maar zoals hierboven al werd gezegd veel jongeren die helemaal vdk zijn. Maar toch mooie avond gehad :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2016 19:37 
 
Hardtraxxer

Uiteindelijk geweest. Delete V.I.P. hoogtepuntje, daarna huiswaarts gegaan. Weinig sfeer, kon niet veel met het overige publiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2016 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik las op Facebook, dat de mic van Nolz erg slecht werkte, waardoor hij niet veel als mc kon doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2016 00:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

erg mooi feestje weer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2016 10:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Ik las op Facebook, dat de mic van Nolz erg slecht werkte, waardoor hij niet veel als mc kon doen.


Des te beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2016 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals ik van Time Out gewend zijn, veel 16 jarige helemaal vdk, glad, druk maar wel prima vermaakt omdat er fucking veel bekende waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2016 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Ik las op Facebook, dat de mic van Nolz erg slecht werkte, waardoor hij niet veel als mc kon doen.

Dat is dus echt niet vervelend :)
stefan_helmond schreef:
Zoals ik van Time Out gewend zijn, veel 16 jarige helemaal vdk, glad, druk maar wel prima vermaakt omdat er fucking veel bekende waren.

Heb je Informer nog lekker strak ingemixt maat??
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten