Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oftewel, het bezwaar is alleen afgewezen vanwege het veel te laat indienen ervan, naar die arme vleermuisjes van ze is niet eens gekeken
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 15:46 
 
Hardtraxx Veteran

http://www.tubantia.nl/regio/enschede-e ... -1.6242256


:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 16:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zo. Dat scheelt weer een hoop gedoe. Ben benieuwd naar zaterdag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 18:31 
 
Hardtraxxer

Ben nu wel benieuwd of het geluidslimiet nu strenger wordt.­
Bloodcage zei bij Unity Radio dat ze misschien zonder limiet mochten, maar dat was nog voordat dat gedoe om die vleermuizen in het nieuws was
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had gelezen dat vleermuizen doof zijn voor de meeste hoorbare frequenties en harde geluiden in de muziek xd
De beestjes trekken zich er dus sws weinig van aan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Ik had gelezen dat vleermuizen doof zijn voor de meeste hoorbare frequenties en harde geluiden in de muziek xd
De beestjes trekken zich er dus sws weinig van aan :P


Het ging dan ook niet om het geluid, maar om het licht en vuurwerk wat die beesten zou kunnen afschrikken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2016 19:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
hurricane schreef:
Ik had gelezen dat vleermuizen doof zijn voor de meeste hoorbare frequenties en harde geluiden in de muziek xd
De beestjes trekken zich er dus sws weinig van aan :P


Het ging dan ook niet om het geluid, maar om het licht en vuurwerk wat die beesten zou kunnen afschrikken :P


die apparaten slapen overdag toch altijd? :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2016 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En? Was t wat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2016 12:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Ik had gelezen dat vleermuizen doof zijn voor de meeste hoorbare frequenties en harde geluiden in de muziek xd

Heerlijk lijkt mij dat als je vleermuis bent en die schelle jankscreeches niet hoort allemaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2016 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
En? Was t wat?


Ff aanwezig voor TOA + Geck-o + kleine beetjes van paar andere sets en vond het een goed opgezet festival. Dik geluid overal, vet terrein, organisatorisch ook in orde van wat ik kon zien. In ieder geval een keer gewoon duidelijke borden naar de artiestenparking. Dat is vaak ook nog wel een uitdaging schijnbaar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2016 14:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vanwege werk ongeveer twee uurtjes geweest. Dikke locatie. Aankleding was ook prima en wat een ziek geluid. In de early/ millenium bunker trilde het bier uit je glas :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2016 19:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sfeer miste een beetje in het begin bij de raw stage.
Geluid was overal super! Net als de rest van het festival.
Voor herhaling vatbaar. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2016 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed om te horen dat het allemaal goed in orde was, altijd goed als er een prima feestje dicht in de buurt is, dit jaar overgeslagen, maar volgend jaar maar eens een kans geven :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2016 22:44 
 
Hardtraxxer

Top feest, top geluid, stond fk hard xd, goeie eindshow en mooie locatie.

Het zat in mijn ogen wel tegen perfectie aan voor een eerste editie maar ik heb nog wel een paar puntjes zodat het volgend jaar wel perfect kan zijn :innocent:

- Heb veel bij de early/millennium gestaan en ook daar stond het geluid fk hard. In mijn ogen soms wel te hard dat je gewoon een bass wall hoorde. Als je de nummers niet zou kunnen zou je niet snel de verschillende geluiden herkennen :P Vgm komt dat omdat er bij die bunker itt die industrial/uptempo bunker een glazen wand met een deur zat, waardoor het geluid heel erg in de bunker blijft. Bij die andere bunker kan het geluid er nog uit.

- Je kon heel goed het geluid van de andere stages horen. Als je bij de early/millennium net buiten de deur stond kon je de terror/frenchcore en de mainstage horen en bij de industrial/uptempo hoorde je met name alleen de mainstage als je op de rand van de bunker of iets verder stond. Een oplossing hiervoor lijkt mij de mainstage gewoon een stuk verder naar achter te zetten en de terror/frenchcore speakers misschien een andere kant op laten richten.

- Early/millennium en industrial/uptempo alle 4 een eigen stage geven, maar dat zal met Art Of Dance wsl toch niet gebeuren :thumbdown: Dit zou wel een mooie manier zijn om Airforce voor volgend jaar uit te breiden. Je zou daarvoor die 2 bunkers kunnen gebruiken net voor de ingang

Voor de rest heb ik helemaal niks aan te merken. Echt een heerlijke editie gehad :yay:
Hopelijk hebben ze die vleermuizen mooi weggejaagd dat ze volgend jaar mooi wegblijven en dat we niet weer zo'n heel gezeik van te voren krijgen xd

Hoogtepuntjes voor mij waren Innominate, Denekamps Gespuis, Ruffneck en Frantic Freak :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2016 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ShatterDJ schreef:
In mijn oren soms wel te hard dat je gewoon een bass wall hoorde.


:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2016 22:51 
 
Hardtraxxer

klapstoel schreef:
ShatterDJ schreef:
In mijn oren soms wel te hard dat je gewoon een bass wall hoorde.


:P

Godverdomme wat simpel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2016 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2016 10:04 
 
Hardtraxx Elite

ShatterDJ schreef:
Hopelijk hebben ze die vleermuizen mooi weggejaagd dat ze volgend jaar mooi wegblijven en dat we niet weer zo'n heel gezeik van te voren krijgen xd

Leeghoofd.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten