Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2016 18:52 
 
Hardtraxxer

Seneeq schreef:
Norther66 schreef:
Doei originele line-up


Ik zie nu enkele hardstyle artiesten die ik persoonlijk ken het bericht delen op Facebook via hun persoonlijke profiel, dus het 100% hardcore komt ook te vervallen gok ik zo.

Op de partyflock pagina van The First Strike staat ook al raw hardstyle -_-
Hou zelf wel van hardstyle, maar hoef dat niet te hebben op een echt hardcore feest.

Enige reden dat er een hardstyle stage bij een hardcore feest wordt gezet is om geld te verdienen. De extra mensen die je trekt zullen zeer waarschijnlijk allen voor de raw en waarschijnlijk ook nog de main komen. Dus zal het bij de stages met de subgenres niet veel drukker worden...

En had bij Unity Festival nog de hoop dat er een verrassendere line-up zou komen aangezien de mannen van Unity Radio, maar ook de gasten zelf vaak genoeg zeggen dat de meeste organisaties weinig risico's durven nemen en dat talenten weinig kansen krijgen op oa grote podia zoals een mainstage op een groot feest.

Naja er is verder nog niks bekend dus we wachten maar af ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2016 19:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ShatterDJ schreef:
Ronzz schreef:
Geen idee of dit op Airport Twenthe wordt gehouden..
In het filmpje zie je een plattegrond met een Airport, maar ook een blaadje met de plaats 'Rheden' erachter. Is daar ook ergens een vliegveld/locatie?


Maar ook deze afbeelding waar je Hengelo en Enschede ziet ;) Blijft dus wel gewoon op Vliegveld Twente ;)

Afbeelding

Uitstekend, goed gezien :thumbup:

Idd thuiswedstrijdje dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2016 19:10 
 
Hardtraxxer

Ronzz schreef:
Idd thuiswedstrijdje dan.

Jep ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2016 19:34 
 
Hardtraxxer

Realiseer me nu ook dat er waarschijnlijk geen industrial only area krijgen... :mad: Uptempo zal er wel weer bij in gegooid worden... Geef die aub allebei een eigen area :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2016 20:52 
 
Hardtraxx Veteran

2 organisaties. Dubbel budget. Dit kan misschien wel de Dominator van het Oosten worden. Ik wacht af en laat me verrassen. Hardshock in het westen. Dominator in het zuiden en UNITY in het oosten. Prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2016 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wacht af, maar persoonlijk heb ik echt he-le-maal niets met Art of Dance en het complete gebrek aan originaliteit en de onbegrijpelijke area-indelingen, dus ondanks dat dit een thuiswedstrijd is, vrees ik het ergste...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2016 21:06 
 
Hardtraxx Veteran

Alsof AF altijd baanbrekende line ups had met verrassingen. In de hardstyle in ieder geval niet. De dag dat een gearbox of spoontech artiest bijvoorbeeld komt draaien moet nog komen volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2016 21:25 
 
Hardtraxx Veteran

Trouwens. The Machine had iets te melden via z'n agency. Een paar dagen terug. Haha wie weet heeft het misschien hier wel mee te maken :innocent: ver gezocht? Ja. Maar gokken mag altijd :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2016 22:18 
 
Hardtraxx Veteran

Zojuist vernomen dat dit gewoon op de vliegbasis is. Gelukkig niks veranderd aan de locatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2016 15:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
2 organisaties. Dubbel budget. Dit kan misschien wel de Dominator van het Oosten worden. Ik wacht af en laat me verrassen. Hardshock in het westen. Dominator in het zuiden en UNITY in het oosten. Prima.

Hardshock in het westen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2016 15:36 
 
Hardtraxx Veteran

Voor ons is Almere westen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2016 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind Almere ook niet bepaald in het westen liggen. :o
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2016 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ondanks AoD, hoop ik toch dat AF veel invloed gaat hebben en de hele meuk wel fatsoenlijk indeelt en met wat verrassends komt. Gewoon de hele scene er neer pleuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2016 03:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Tja AoD is bij voorbaat nee. Mooie slogan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2016 12:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Voor ons is Almere westen ;)

Jij komt net als ik uit het oosten van het oosten van het land?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2016 13:01 
 
Hardtraxx Veteran

Ministry Of Distortion schreef:
RTM93 schreef:
Voor ons is Almere westen ;)

Jij komt net als ik uit het oosten van het oosten van het land?

Kom uit het gedeelte van Nederland wat de rest in Nederland al Duitsland noemt ja. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2016 13:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Ministry Of Distortion schreef:
RTM93 schreef:
Voor ons is Almere westen ;)

Jij komt net als ik uit het oosten van het oosten van het land?

Kom uit het gedeelte van Nederland wat de rest in Nederland al Duitsland noemt ja. :beer:

Oh god ja. Hey je drinkt Grolsch, je komt vast uit de achterhoek.
Nee overijssel. Dat is toch hetzelfde?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2016 18:19 
 
Hardtraxx Veteran

Ministry Of Distortion schreef:
Oh god ja. Hey je drinkt Grolsch, je komt vast uit de achterhoek.
Nee overijssel. Dat is toch hetzelfde?

Herkenbaar :')

Eanske om precies te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2016 18:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The impossible will become a reality this summer… ! On the 6th of August, Art of Dance and Absolutely Fresh combine their expertise to bring forth a world-shattering harder styles gathering at one of the most superior locations! This revolutionary new concept will mark base on the colossal Military Airbase Twenthe at Enschede, which will be transformed into AIRFORCE Festival!

Soon to mark one of the festival season’s biggest highlights
Dispersed across six stunning areas, the sounds of Hardcore, RAW-Hardstyle, Freestyle and the hardcore subgenres will be represented at AIRFORCE Festival. Brutal aircraft hangars, a huge aeroplane strip, bunkers, savage war fields, radar towers and much more will comprise the battlefield scenario for this brand-new event.

Soon to mark one of the festival season’s biggest highlights, AIRFORCE Festival will be complimented by an army of highly skilled artists, next-level stage designs and a raging sound system. Attend the official Facebook event for all future updates!

https://www.facebook.com/airforcefestival
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2016 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
the hardcore subgenres


Industrial, Early en een ophokking van de uptempo / franskeur / terror dingen graag...maar ja, Art of Dance...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2016 15:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/airforcefestiv ... 574011125/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2016 16:12 
 
Hardtraxxer

Had dit al precies verwacht. Industrial en Uptempo bij elkaar en Early en Millennium bij elkaar... (Terror en Frenchcore ook, maar dat is niet mijn smaak)
Waarom moeten ze nou weer voor de makkelijke weg kiezen. Raw en Freestyle een eigen stage en hardcore subgenre's allemaal bij elkaar proppen... Zelfde als met MOH en Dominator...

En je zou kunnen denken dat ze dit festival eerst wat naamsbekendheid willen geven en daarom in het begin wat breder maken voor meer publiek, net als Hardshock de eerste 2 jaar, maar met Art Of Dance verwacht ik dat het toch wel zo blijft...

:mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2016 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou, wat een combinaties. Ik blijf lekker thuis. Er is nog geen line-up en Art of Dance weet het al te verpesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2016 17:17 
 
Hardtraxxer

Crypsis en JoS retweeten de tweet van AoD al, niet geheel onverwachts natuurlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2016 17:25 
 
Hardtraxx Veteran

Inb4 minus militia
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten