Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2016 17:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Royvn_ schreef:
Hoop dat ze terug gaan naar het Thrillogy concept. Was veel vetter.


Geen idee of ze terug gaan maar Unlocked was in ieder geval de laatste keer.

Bron: iemand van de organisatie gesproken zaterdag


Ik betwijfel of ze teru zullen gaan naar Thrillogy. In mijn ogen leidt je dan best veel gezichtsverlies. Waarom zijn ze sowieso gestopt met Thrillogy?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2016 17:27 
 
Hardtraxx Veteran

Ik denk dat het kwam door de laatste editie van Thrillogy met PP, Freqz en Tha Playah. Er was hier weinig animo voor en de zalen waren ook niet echt gevuld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2016 20:20 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Als je nu bijvoorbeeld NC, BFront en Angerfist oid neerzet krijg je die zalen echt wel vol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2016 20:50 
 
Hardtraxx Veteran

Ja dan zeker. Maar dat kan je niet elk jaar doen. Die namen zijn allemaal al geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2016 21:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Label zalen lijkt me ook wel tof, Scantraxx zaal, Spoontech/Theracords zaal, Prspct/Bkjn zaal ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2016 22:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Volgens mij had het stoppen van Thrillogy ook te maken met het op raken van de meest interessante namen voor zo'n zaalhosting.

Vrijwel alle grote namen hebben inmiddels wel een eigen edititie gehad, dus er blijft volgens mij niet heel veel interessants meer over. Zeker niet om zo'n locatie mee uit te verkopen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2016 22:42 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Lekker boeien of iemand al een keer geweest is. Dat kan alweer 5 jaar geleden zijn en dus kan er een totaal ander feest van worden gemaakt. Of idd ander type hostings zoals labels of landen voor mijn part.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2016 00:20 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Lekker boeien of iemand al een keer geweest is. Dat kan alweer 5 jaar geleden zijn en dus kan er een totaal ander feest van worden gemaakt. Of idd ander type hostings zoals labels of landen voor mijn part.

Thrillogy ' the battle of continents.

Zaal met Nederlandse dj's, zaal met Australiërs en een zaal met Italianen / Belgen ofzo?

10/10 would buy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2016 00:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Pommer schreef:
Lekker boeien of iemand al een keer geweest is. Dat kan alweer 5 jaar geleden zijn en dus kan er een totaal ander feest van worden gemaakt. Of idd ander type hostings zoals labels of landen voor mijn part.

Thrillogy ' the battle of continents.

Zaal met Nederlandse dj's, zaal met Australiërs en een zaal met Italianen / Belgen ofzo?

10/10 would buy.


Vazard & Delete closing :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2016 10:16 
 
Hardtraxx Veteran

Lennard95 schreef:
RTM93 schreef:
Pommer schreef:
Lekker boeien of iemand al een keer geweest is. Dat kan alweer 5 jaar geleden zijn en dus kan er een totaal ander feest van worden gemaakt. Of idd ander type hostings zoals labels of landen voor mijn part.

Thrillogy ' the battle of continents.

Zaal met Nederlandse dj's, zaal met Australiërs en een zaal met Italianen / Belgen ofzo?

10/10 would buy.


Vazard & Delete closing :love: :love:

Bijvoorbeeld en je hebt genoeg mooie namen om op te bouwen. Anderhalf u per artiest, toneshifter, code black, Audiofreq, Bioweapen live delete solo Vazard solo delete VIP en vaz and del closing. Nog wat onbekendere ausie talent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2016 10:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja dat gaat opzeker uitverkopen. Goed idee
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2016 10:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ja dat gaat opzeker uitverkopen. Goed idee


:lol: dacht echt precies hetzelfde

minder artiesten(want anderhalf uur) en dan ook nog alleen maar australiers
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2016 12:47 
 
Hardtraxx Veteran

Deuntje schreef:
TiMOTHYb schreef:
Ja dat gaat opzeker uitverkopen. Goed idee


:lol: dacht echt precies hetzelfde

minder artiesten(want anderhalf uur) en dan ook nog alleen maar australiers


RTM93 schreef:
Zaal met Nederlandse dj's, zaal met Australiërs en een zaal met Italianen / Belgen ofzo?


:list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2016 12:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ze kunnen toch ook 2 dj's 1 zaal laten hosten? Zo is het toch wat vernieuwend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2016 13:31 
 
Hardtraxx Veteran

Royvn_ schreef:
Ze kunnen toch ook 2 dj's 1 zaal laten hosten? Zo is het toch wat vernieuwend.

Krijg je alsnog een redelijk voorspelbare Line up zonder enige leuk element.

Er wordt nog vaak terug gerefereerd aan XQ Holland vs Italy. Als je daar een Thrillogy van maakt met Australië erbij heb je sowieso een uitverkocht feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2016 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of gewoon met labels. Ga mij niet vertellen dat een Gearbox/Minus is More/Scantraxx thrillogy'achtig feest geen publiek trekt. Of welke combinatie dan ook :P

Hoe voorspelbaar het ook is, als de labels de vrijheid krijgen maken die er echt wel wat speciaals van met ruimte voor hun nieuwe talenten enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2016 15:30 
 
Hardtraxx Veteran

Juist en zo zijn er al genoeg geniale ideeën om minstens voor 2jaar een goede Thrillogy neer te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2016 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of een feest met speciale showcases die je dan allemaal tegelijk zet, met verders niets vernieuwend, lijkt me ook best vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2016 19:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Of gewoon met labels. Ga mij niet vertellen dat een Gearbox/Minus is More/Scantraxx thrillogy'achtig feest geen publiek trekt. Of welke combinatie dan ook :P.

Gok dat bijvoorbeeld een MiM daar al echt niet op zit te wachten met dat RR gebeuren.

chas1n schreef:
Of een feest met speciale showcases die je dan allemaal tegelijk zet, met verders niets vernieuwend, lijkt me ook best vet!

Hier is het vooral misgegaan
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten