Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2016 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Feest: Unlocked Indoor Festival
Datum: 29-10-2016
Tijd: 22:00-7:00
Locatie: Jaarbeurs Utrecht
Leeftijd: 18+
Ticketsale: http://unlocked.tickets.b2s.nl
Zaterdag 6 augustus
Prijs:€ 49,50

Line-up:
Area 1 // Hardstyle
Adrenalize
B-Front
Brennan Heart
Deetox
Noisecontrollers
Ran-D
Toneshifterz
Wildstylez

Showcase: Bass Modulators present Timelab

Beleef de spectaculaire carrière van Bass Modulators. Geniet van de allerdikste classics en de nieuwste hits. Een uur lang de sound van Hardstyle waar het allemaal mee begon in de mix met het heden.

Hosted by DV8

Area 2 // Hardcore
AniMe
Beastarius
Bodyshock
Destructive Tendencies
Dyprax
Mad Dog
Miss Hysteria
Partyraiser

Showcase: Guerrillas feat. Neophyte, Tha Playah, Nosferatu & Furyan

Guerrillas combineren de supersonische kracht van Neophyte, Tha Playah, Nosferatu en Furyan. Op deze avond zullen zij de evolutie van Neophyte Records presenteren vanaf het laatste decennium tot nu. Vocaal versterkt door MC Alee zal deze set een combinatie zijn van vier unieke stijlen die samen voor een energieke uitbarsting gaan zorgen. Dit is nog niet alles, want de vier Guerrillas duiken samen de studio in voor een speciale track die exclusief op Unlocked gepresenteerd wordt. Be warned: Dangerous times demand dangerous music! It has to start somewhere. It has to start sometime. What better place then here, what better time than now. GUERRILLAS, can’t stop us now!

Hosted by Diesel

Area 3 // RAW Hardstyle
Bass Chaserz
Delete
E-Force
Frequencerz
Jason Payne
Rebelion
Regain
Requiem

Showcase: Adaro – The Dark Journey

Adaro is een van de publiekslievelingen en heeft al vele succesvolle en gerenommeerde tracks en samenwerkingen op zijn naam staan. Tijdens deze bijzondere showcase act neemt Adaro je met zijn dj-set mee op reis door zijn muziek van de afgelopen jaren. Verwacht zijn oudere en nieuwe tracks, collabs, remixen en de vertrouwde klappers te horen!

Hosted by Nolz

Area 4 // Freestyle
Bass-D
Dr Phunk
Korsakoff
Panic
Paul Elstak
Ransom
Ruthless
Vince

Showcase: Zany presents InZanity

Het unieke moment waarin Zany het tweede seizoen van zijn alom bekende InZanity podcast zal aftrappen samen met jou! Tijdens Unlocked zal hij het allerbeste en de laatste lekkere Hardstyle, Early Hardstyle, RAW en Hardcore samen brengen tot een Freestyle circus. Wees voorbereid en oefen alvast je moves. Yes, Yes, Here We Go!

Hosted by DL

Area 5 // Uptempo Hardcore
Andy The Core
Chaotic Hostility
Drokz
F.Noize
Lady Dammage
Sjammienators
Spitnoise
The Sickest Squad

Showcase: Peacock in Concert

Peacock in Concert is een ‘next level act’ die de Peacock sound naar een geheel nieuw level zal tillen. Uniek in de Frenchcore scene. Er zal tijdens deze showcase act iets gaan gebeuren wat geschiedenis gaat schrijven en niet snel meer vergeten zal worden.

Hosted by No-ID
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2016 17:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk wel aanwezig vorig jaar was namelijk top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2016 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Industrial area vervangen voor een up-tempo area, lekker bezig b2s.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2016 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

"ojaa dit feest bestond ook nog"

Doe mij Thrillogy maar terug :/

Maargoed wie weet maken ze er wel wat tofs van. Hoor veel verschillende verhalen over vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2016 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tickets die ook nog geen 2 maanden van tevoren in de verkoop gaan, apart. Waar Thrillogy nog een onderscheidend concept was, daar is bij dit feest geen sprake, afgezien van de "unieke showacts" misschien. Maar die stonden vorig jaar ook allemaal op hetzelfde tijdstip, dus ja...


MelvinFR schreef:
Industrial area vervangen voor een up-tempo area, lekker bezig b2s.


Jammerlijk, meegaan met de hypeee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2016 18:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Industrial area vervangen voor een up-tempo area, lekker bezig b2s.


Ik neem aan dat dat sarcastisch bedoeld was? Het is namelijk een vreselijke keuze... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2016 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Appl3juic3 schreef:
MelvinFR schreef:
Industrial area vervangen voor een up-tempo area, lekker bezig b2s.


Ik neem aan dat dat sarcastisch bedoeld was? Het is namelijk een vreselijke keuze... :/

Nee joh kijk zijn avatar
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2016 19:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig als ik tegen die tijd een kamer heb ik Utrecht! (Als je een tip hebt voor een kamer mag je me altijd een DM sturen :thumbup:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2016 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Appl3juic3 schreef:
Ik neem aan dat dat sarcastisch bedoeld was? Het is namelijk een vreselijke keuze... :/

Nee joh kijk zijn avatar


Mijn reactie was inderdaad sarcastisch, eveneens als mijn avatar. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2016 21:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het blijft eeuwig zonde dat Thrillogy door dit feest is vervangen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2016 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.b2s.nl/unlocked-2016/

Op de website staat 21+, maar bij de tickets staat weer 18+. Gaat lekker :lol:

Lijkt me trouwens wel echt heel chill 21+, maar dan raakt het helemaal niet meer uitverkocht xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2016 21:55 
 
Hardtraxx Veteran

Kunnen we allemaal wel B2S gaan veroordelen dat ze Uptempo voor Industrial vervangen, maar het is niet meer dan logisch als je kijkt naar hoeveel man er vorig jaar in die zaal stond. Zonde, maar om meer kaarten te verkopen moet je nu eenmaal meegaan met een hype.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2016 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Industrial zit nu eenmaal gewoon in een dip, bezoekersaantallen vallen tegen, producties blijven achter.
Ja, dan is het niet meer dan logisch dat ze meer ruimte geven aan het veel populairdere uptempo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2016 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tuurlijk is het logisch, maar blijft natuurlijk wel erg jammer en pijnlijk om te zien dat genre's als uptempo en frenchcore (bijna) altijd de voorkeur krijgen boven industrial/crossbreed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2016 23:10 
 
Hardtraxxer

Ik vind het echt gruwelijk jammer. En dat is niet specifiek bij Unlocked, maar bij hardcore feesten in het algemeen.

Afgelopen zaterdag bij Dominator heb ik me gewoon weer helemaal vermaakt tijdens Bloodcage, TOA en I:Gor. Maarja zoals al aangegeven, er is helaas te weinig animo voor. Tijdens die 3 sets op Dominator was de tent ook maar voor de helft vol :/

Van mij mogen ze industrial dan ook wel in een kleine area gooien voor de liefhebbers, maar helaas gebeurt dat ook geen een organisatie :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2016 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan moet er wel een kostendekkend plan voor zijn, en zeker op een groot feest als unlocked wordt dat best lastig. Ze kunnen het niet maken voor de industrial een lagere standaard te nemen dan de rest van de areas, dan krijg je ook weer veel gezeik uit het publiek...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2016 09:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vorige jaar prima vermaakt, dit jaar een zekerheidje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2016 09:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar leuk feestje gehad, jammer dat de showcases tegelijk zijn.
Mocht er een leuke lineup zijn proberen aanwezig te zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2016 10:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aanwezig, was vorig jaar erg goed ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2016 10:22 
 
Hardtraxxer

Aanwezig, thuis feestje dus lekker op de fiets. Afgelopen jaar prima vermaakt ook! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2016 12:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
En wederom alle showcases op één tijdstip. Qua crowd management snap ik het, maar toch erg jammer..

Ik niet, was bij Thrillogy ook nooit een probleem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2016 14:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
"ojaa dit feest bestond ook nog"
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2016 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
http://www.b2s.nl/unlocked-2016/

Op de website staat 21+, maar bij de tickets staat weer 18+. Gaat lekker :lol:

Lijkt me trouwens wel echt heel chill 21+, maar dan raakt het helemaal niet meer uitverkocht xd


Is nu gewijzigd naar 18+.

Over precies een week trouwens line up release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2016 15:07 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Exterkate schreef:
En wederom alle showcases op één tijdstip. Qua crowd management snap ik het, maar toch erg jammer..

Ik niet, was bij Thrillogy ook nooit een probleem.


Bij Thrillogy was het gewoon een openingssetje van de artiest die in de spotlight stond. Dit keer zijn het eenmalige showcases. Wanneer ze vorig jaar alle showcases op een ander tijdstip hadden gedaan had ik er waarschijnlijk 3 van de 5 gedaan, en ik denk vele andere met mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2016 22:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Bij Thrillogy was het gewoon een openingssetje van de artiest die in de spotlight stond. Dit keer zijn het eenmalige showcases. Wanneer ze vorig jaar alle showcases op een ander tijdstip hadden gedaan had ik er waarschijnlijk 3 van de 5 gedaan, en ik denk vele andere met mij.


Waren anders 'gewoon' openingssetjes waarin artiesten platen draaiden die ze anders never nooit meer draaiden.

Citaat:
02.00 – 02.00 10 years Noisecontrollers
02.00 – 02.00 Partyraiser's Thrill
02.00 – 02.00 B-Front Experience
02.00 – 02.00 Deepack foam party
02.00 – 02.00 PRSPCT XTRM

Ik geloof er geen bal van. Tussen NC en B-Front heb je al nauwelijks overloop omdat de kern van de aanhang het al twee verschillende stijlen vindt. Laat staan dat mensen massaal eerst bij NC gaan kijken en daarna even een potje vierkant gaan staan rammen bij Partyraiser. En dan alsnog heb je het over mensen die daadwerkelijk zo erg voor de muziek naar feesten gaan dat ze bereid zijn om zalen te switchen. Het merendeel gaat gewoon in een zaal staan, want fan, en komt er niet meer uit ook.
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten