Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 50  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 20:11 
 
Organisator
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Om de verwachtingen van Max Enforcer een beetje te temperen, dit draaide hij op CRAFT 2014. Zitten evengoed wel leuke plaatjes tussen maar als Seismic/Tillt platen verwacht kom je wel van een koude kermis thuis.

Back 2 Basics, Summer Of Hardstyle, Rambo Is A Pussy, Psychedelic, Respect, The Story Unfolds, Back In Time, Gold (Original & Bioweapon Rmx Mashup), Jaydee, Just As Easy (Wildstylez vs. SMD Rmx), Epic, Astral 2009, Rate Reducer, The Preacher, Live The Moment, Feel My Fire, en On The Go.


Wij sturen een x aantal weken voor het event de artiesten allemaal een reminder dat ze zich aan het concept moeten houden en vooral originele setjes moeten draaien. Hopelijk kunnen ze zich er aan houden net zoals de artiesten dat bij de eerste editie dit konden :thumbup:

Scotty018 schreef:
Heerlijke line-up! En dat op 20min fietsen :thumbsup:

Weer stelt Shockerz events me niet teleur!! Top organisatie

(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 20:13 
 
Hardtraxx Elite

Super dikke line-up, weer eens wat anders dan de standaard namen! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:

Wij sturen een x aantal weken voor het event de artiesten allemaal een reminder dat ze zich aan het concept moeten houden en vooral originele setjes moeten draaien. Hopelijk kunnen ze zich er aan houden net zoals de artiesten dat bij de eerste editie dit konden :thumbup:


Ik ben wel benieuwd, ook meer als algemene vraag, hoe het met zulke concepten nou werkt? Je geeft dus een reminder wat een artiest ongeveer hoort te draaien. Wat als een artiest zich daar niet goed aan houdt, wat gebeurt er de volgende keer met zo'n artiest? Aangezien je natuurlijk nooit tijdens een set iemand op de vingers tikt. Boek je zo'n artiest dan niet meer of zo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 20:57 
 
Hardtraxxer

Unknown schreef:
Shockerz-Events schreef:

Wij sturen een x aantal weken voor het event de artiesten allemaal een reminder dat ze zich aan het concept moeten houden en vooral originele setjes moeten draaien. Hopelijk kunnen ze zich er aan houden net zoals de artiesten dat bij de eerste editie dit konden :thumbup:


Ik ben wel benieuwd, ook meer als algemene vraag, hoe het met zulke concepten nou werkt? Je geeft dus een reminder wat een artiest ongeveer hoort te draaien. Wat als een artiest zich daar niet goed aan houdt, wat gebeurt er de volgende keer met zo'n artiest? Aangezien je natuurlijk nooit tijdens een set iemand op de vingers tikt. Boek je zo'n artiest dan niet meer of zo?

Ben ik ook wel benieuwd naar.

Iig top om te horen dat Shockerz dit rondstuurt :thumbup:
Geen idee of alle organisaties dit standaard doen en dat artiesten hier gewoon lak aan hebben of dat deze actie van Shockerz vrij "uniek" is. Hopen dat de artiesten hiernaar luisteren :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In Den Bosch, en dit wordt gewoon overdag gehouden toch?

Weer lekker zelf met de auto rijden, misschien dat wat vrienden meegaan maar dat verwacht ik niet. En dan wordt het weer een gezellige boel. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ShatterDJ schreef:
Iig top om te horen dat Shockerz dit rondstuurt :thumbup:
Geen idee of alle organisaties dit standaard doen en dat artiesten hier gewoon lak aan hebben of dat deze actie van Shockerz vrij "uniek" is. Hopen dat de artiesten hiernaar luisteren :thumbsup:


Sowieso krijgen artiesten wel altijd een "artist briefing". Hoe erg dit gericht is op het benadrukken van het concept ligt dan wel weer bij de organisatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line-up ook gewoon weer spot on. Hopelijk activator wel solo en zo'n set als op Defqon. De tering wat was dat lomp! Muzikaal gezien voor mij een betere line-up dan vorig jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Hopelijk activator wel solo


Ga er maar niet van uit. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Plus dat hij nu op een classics stage staat. Dit is misschien iets wat realistischer: https://lsdb.nl/set/184911/tatact-decib ... 6-20-08-16. Nog steeds super natuurlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 22:44 
 
Hardtraxxer

Hopen dat Max Enforcer deze nog gaat draaien :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 00:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke line-up, zeker aanwezig. Alleen nog even kijken hoe dat met vervoer gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 00:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fijne line up... dat wordt dus ticket halen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 11:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit is gewoon hoe je een classics line-up wilt zien. Even probs naar de organisatie. Ze laten weer eens zien hoe goed ze het snappen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 12:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

100% aanwezig. En Jones, wil je nu eindelijk eens ingaan op het verzoek om de originele Lunatick te draaien? Kan perfect op dit feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
100% aanwezig. En Jones, wil je nu eindelijk eens ingaan op het verzoek om de originele Lunatick te draaien? Kan perfect op dit feest.

Kan dit ook eens stoppen? Hij heeft hier al eens uitgelegd waarom hij het nummer bijna niet meer draait. Laat hem zelf bepalen wat die draait, originele Lunatick maakt of kraakt die set niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

He Jones kun je de originele lunatick draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 12:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Jonas schreef:
100% aanwezig. En Jones, wil je nu eindelijk eens ingaan op het verzoek om de originele Lunatick te draaien? Kan perfect op dit feest.

Kan dit ook eens stoppen? Hij heeft hier al eens uitgelegd waarom hij het nummer bijna niet meer draait. Laat hem zelf bepalen wat die draait, originele Lunatick maakt of kraakt die set niet.


Ik kan het niet helpen het telkens te vragen. Lunatick is echt voor mij de beste hardstyle track ooit gemaakt. Ik zou hem zo graag eens live horen. Dus draai hem gewoon en ik stop met zeuren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 12:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hele dikke line-up! Twijfelde eerst of ik hier naartoe zou gaan (eerlijk gezegd weinig zin in weer dezelfde artiesten die weer dezelfde sets draaien als op de laatste 25 classic feesten/stages), maar dit is echt een zekerheidje! Ik vond Ran-D vorige editie erg vet omdat het weer eens wat anders was dan wat je normaal op een classic stage hoort en hetzelfde geldt voor TCC afgelopen Defqon. Met deze line-up kan ik dus alleen maar dik en dik tevreden zijn :love: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 13:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ticket aangeschaft... yeeeeheessss
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 13:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ticket ook binnen, zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maikelo schreef:
Hulde :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien wil b-front de originele lunatick wel draaien? :D

Verder hoop ik dat max enforcer meer van zijn seismic/tilt wil draaien. Avio live is ook altijd goud! Als ze 'more is what you get' eens draaien dan weet ik het niet waar ik het zoeken moet. Verder kan dit feest gewoon niet meer dan legendarisch worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 20:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hier moet ik bij zijn! Aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2017 11:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ook m'n ticket aangeschaft :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2017 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Misschien wil b-front de originele lunatick wel draaien? :D

Verder hoop ik dat max enforcer meer van zijn seismic/tilt wil draaien. Avio live is ook altijd goud! Als ze 'more is what you get' eens draaien dan weet ik het niet waar ik het zoeken moet. Verder kan dit feest gewoon niet meer dan legendarisch worden!


https://www.youtube.com/watch?v=YuaV4DN5X3g

Zoiets als dit setje :drool:
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 50  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten