Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Oke ga je gang. U vraagt, wij draaien!


Second Identity - Atlantis
A-lusion - World Mashup Vol.1
A-lusion - Veritas (Scantraxx HMH 2008 Edit)
Deepack - The Prophecy
Alphaverb & Intractable One - Triangle Of Life
Zany - Volt
Zany - Widowmaker
Psyko Punkz - Ghostclass
Psyko Punkz - Overclipping
Donkey Rollers - Strike Again 2004
Donkey Rollers - Silver Bullet
Donkey Rollers - Thunderbeats
D-Block & S-Te-Fan - Total Eclipz
Noisecontrollers - Interview
Noisecontrollers - Reinforced
Wildstylez - Music or Noize
Wildstylez - Delay Distortion
Wildstylez - Revenge
2-Sidez - Freakin' of Listen
2-Sidez - Fuck It
Zanza Labs - Control the Mind
The KGB's- Yerba Diabolika (Technoboy Remix)
Zatox meets The R3bels - Choirs
B-Front (& Slim Shore) - Inner Creativity / Chemical
Zatox - Tanz Electric (The R3bels Remix)
Max Enforcer - Loudness
Crypsis - Strike
Ran-D - Innerchild

Jezus, wat een hoop goede platen zijn er gedraaid en dan vergeet ik er waarschijnlijk ook nog een hoop en dit is al bijna 1,5u aan muziek. Ook heb nog de nummers die je wel vaker hoort weggelaten (op een paar na) anders wordt het wel een hele lange lijst. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hun antwoord op mijn vraag of de sets zijn opgenomen en online komen..

Citaat:
Hee Niek! Haha ja, alleen moeten we eerst toestemming krijgen om ze online te plaatsen. We houden je op de hoogte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 12:53 
 
Hardtraxx Veteran

Was trouwens ook heel vet om 2 Devine weer eens te horen, die mid zorgt toch elke keer weer voor een blije bakkes bij mij. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Lang geleden dat ik me zó erg vermaakt heb, een van de betere feesten sinds tijden. Ook wel te merken aan mn spierpijn, godskolere zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Grim schreef:
Indy schreef:
Dat moment bij Ran-D toen ik opeens de vocals 'Loudness, the intensity of sound' hoorde, wat was dat genieten ook zeg! :drool:

[youtube]Max Enforcer - Loudness


Shout out naar Helicaze, yannickvk en MeneerEend voor de dansjes bij deze plaat :D

Plots met zijn allen kei hard beginnen maaien :lol:


Mooi moment. :D De mensen rond ons ook kijken van 'kiek ze goan'.


Prachtig ja. Mooi onze eigen "ruimte" gecreëerd. :lol:

Wat heb ik nu al een heimwee zeg :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 13:37 
 
Organisator
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Ik wil ook wel even vermelden dat dit feest me veel beter is bevallen is dan alle De Tijdmachine evenementen/stages die ik heb bezocht. Qua organisatie, sfeer en setjes. Eigen qua alles eigenlijk. Best apart terwijl dit pas het 3e evenement op deze schaal is van deze organisatie. Dikke pluim naar Shockerz-Events. Volgende editie ongetwijfeld weer aanwezig, of de line-up moet heel kut zijn maar daar ga ik niet vanuit na hun reacties op social media.

Locatie en één zaal droegen ook heel erg bij aan de sfeer. Vond het bezoekersaantal echt perfect om een mooie sfeer te creëren, precies genoeg man. Één zaal zorgt er ook voor dat iedereen een beetje zijn eigen plekje heeft en dus iedereen weet elkaar te vinden wat het ook weer extra gezellig maakt.

Las dat ze met Shockerz wouden verhuizen naar een andere organisatie, als het aan mij ligt blijven ze met VWAB mooi in de Maaspoort. Ik heb persoonlijk ook niet veel last gehad van de warmte.


Wow (L) Iedereen en ook jullie van Hardtraxx hier enorm bedankt voor alle positieve reacties. Dit is serieus waar we het voor doen. Shockerz gaat inderdaad verhuizen naar alle waarschijnlijkheid. We kunnen niet de kwaliteit neerzetten die we willen met dit event. VWAB blijft wel in de Maaspoorthal. Een locatie die zich perfect leent voor dit evenement. Komt er dus een nieuwe editie van VWAB? Ja die komt er zeker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
Komt er dus een nieuwe editie van VWAB? Ja die komt er zeker!


Aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 13:41 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Gigg schreef:
Top feestje gehad, maar ik hoor niemand over de vloer. Linksachter plakte die echt enorm, had er best veel last van. Uiteindelijk maar water gestrooid om een stukje niet plakkende dansvloer te claimen :lol: .

Even OT: Weet iemand hoe ze die vloer schoon krijgen? die lijkt me namelijk totaal geruïneerd.


Let op dit is geen TellSell reclame maar in deze locatie ligt een Pulastic 2000 vloer. xd

Deze vloer kan hier dus tegen, hoogwerkers, sigaretten, dopjes etc. Na het evenement gaat er een groep vegers door de zaal en vervolgens een speciale schrob machine. De vloer ligt er weer als nieuw bij. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgend jaar dan ook weer aanwezig. Inderdaad het beste classics event/stage die ik heb meegemaakt voor mijn gevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 14:03 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Thanks voor de mooie reacties guys! (L)

MeneerEend schreef:
Uberhout schreef:
Ook wel even 't vermelden waard dat Jones afsloot met The Preacher, dat was wel even flink het gas erop zo aan 't begin van de middag. :D

Ja die was ik alweer vergeten. Sprong een gat in de lucht toen ik die hoorde :woot:. Vond dit een van de betere sets van Jones. Op Tijdmachine klokgebouw draaide hij ook openingsset, maar waren bijna alleen maar hitjes.

Dat was geen openingsset toen; ik stond samen met Dozer als tweede... ;)
De sfeer zat er toen al écht goed in, en als je dan aanvoelt dat wat 'hitjes' beter lijken aan te slaan is die keuze gemaakt... :whistle:

Mensen die mijn sets vaak meemaken weten dat ik echt inspeel op het moment, maar wel altijd gevarieerd wil blijven en toch het meeste uit het moment halen... Anyway, verzoekjes voor in de toekomst natuurlijk altijd welkom! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Openingsset was meer dan prima. ^^ Je was er ook mooi op tijd zag ik, 5 voor 2 binnenkomen. Netjes. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 14:22 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
MelvinFR schreef:
Chroman schreef:
Ik denk eigenlijk dat er geen zijn opgenomen. Maar misschien is het een idee om een cooling down mix te maken, net zoals Pommer met XQ B-Front had gedaan?


Heel graag en dan door de gebruikers hier suggesties laten doen. :)

Oke ga je gang. U vraagt, wij draaien!


Paar die nog niet genoemd zijn:
Geck-o & Phrantic - The Hard Way
A-Lusion & Scope DJ - Between Worlds
Frontliner - Sunblast
Crypsis & Luna - Torture
Chain Reaction - Answers
Max Enforcer - Catchin Up
J&W - Lipservice Radio
Low-E - Vendetta
Wildstylez - A Complex Situation
Tatanka - Tokyo
The Pitcher - Take Me Higher / I Just Can't Stop
Donkey Rollers - The Last City On Earth, Ruff & Evil (dacht ik)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Shockerz-Events schreef:
Komt er dus een nieuwe editie van VWAB? Ja die komt er zeker!


Aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 16:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook vanuit hier complimenten aan de organisatie!!

Vooral de drukte was ondanks uitverkocht echt supernetjes!! Heel de avond precies genoeg ruimte gehad.
Rest was gewoon goed verzorgd. Mix voor 2 muntjes en water met dop.

Vraag me af of de organisatie hand heeft gehad in de sets van de Dj's. Dit was de eerste tijdmachine feest waarbij er niet voornamelijk hitjes werden gedraaid. En niet 1 dj maar door allemaal (zelfs de italianen).

Shockerz Events. Keep on going!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Jones,

Is er trouwens een reden waarom je Lunatick nooit draait?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 16:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
@Jones,

Is er trouwens een reden waarom je Lunatick nooit draait?


Ik kan me voorstellen dat je daar als artiest zijnde een keer doodziek van bent, iedereen vraagt altijd die track aan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er zijn DJ's die het niet erg vinden om een paar jaar achter elkaar elk weekend een paar keer dezelfde track te draaien. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu ik een eigen auto heb toch maar eens proberen wat leuke events die er in brabant zijn bij te wonen. Moet ik wel nog vrienden mee krijgen want zie het niet zitten om 1,5 uur heen en 1,5 uur terug te rijden alleen, maar als ik dit zo lees heb ik iets heel moois gemist. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 17:06 
 
Hardtraxx Veteran

Thommy schreef:
Nu ik een eigen auto heb toch maar eens proberen wat leuke events die er in brabant zijn bij te wonen. Moet ik wel nog vrienden mee krijgen want zie het niet zitten om 1,5 uur heen en 1,5 uur terug te rijden alleen, maar als ik dit zo lees heb ik iets heel moois gemist. :cry:

Ik rijd wel mee, ligt toch op de route. Wel elke 10min ff stoppie maken zodat ik me neus kan volhengelen met je autosleutel jatoch doei xoxox.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 17:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Indy schreef:
yannickvk schreef:
Shockerz-Events schreef:
Komt er dus een nieuwe editie van VWAB? Ja die komt er zeker!


Aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Nu ik een eigen auto heb toch maar eens proberen wat leuke events die er in brabant zijn bij te wonen. Moet ik wel nog vrienden mee krijgen want zie het niet zitten om 1,5 uur heen en 1,5 uur terug te rijden alleen, maar als ik dit zo lees heb ik iets heel moois gemist. :cry:


Wij rijden uit Zeeland bijna voor elk feest gemiddeld 1,5u heen en 1,5u terug. Dat is voor ons nog relatief dichtbij in vergelijking met een Defqon ofzo! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 18:20 
 
Hardtraxxer

Wat een feest, heeft al mijn verwachtingen waargemaakt! Volgend jaar dus sowieso weer aanwezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het gaat me ook niet zozeer om de tijd, maar meer of ik deze reis alleen moet afleggen. :P

Uberhout schreef:
Thommy schreef:
Nu ik een eigen auto heb toch maar eens proberen wat leuke events die er in brabant zijn bij te wonen. Moet ik wel nog vrienden mee krijgen want zie het niet zitten om 1,5 uur heen en 1,5 uur terug te rijden alleen, maar als ik dit zo lees heb ik iets heel moois gemist. :cry:

Ik rijd wel mee, ligt toch op de route. Wel elke 10min ff stoppie maken zodat ik me neus kan volhengelen met je autosleutel jatoch doei xoxox.


Graag eigen sleutel gebruiken. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 18:49 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Openingsset was meer dan prima. ^^ Je was er ook mooi op tijd zag ik, 5 voor 2 binnenkomen. Netjes. :P

Hahaha, ik had wat logistiek oponthoud... :x

Blear schreef:
Parvuz schreef:
@Jones,

Is er trouwens een reden waarom je Lunatick nooit draait?


Ik kan me voorstellen dat je daar als artiest zijnde een keer doodziek van bent, iedereen vraagt altijd die track aan :P

Dit dus...

Parvuz schreef:
Er zijn DJ's die het niet erg vinden om een paar jaar achter elkaar elk weekend een paar keer dezelfde track te draaien. :x

En zo'n dj wil ik dus niet zijn... ;)

Maar geen zorgen. Ik ga m dit jaar heus nog wel een paar keer draaien. Maar wel lekker afwisselen tussen de original, raw en noisecontrollers mix... :whistle:
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten