Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 21:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lijkt me ook wel raar om MC Renegade aan t werk te zien als MC Tha Watcher er staat :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 21:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Lijkt me ook wel raar om MC Renegade aan t werk te zien als MC Tha Watcher er staat :whistle:


Renegade stond het tweede deel van de avond in area 2. (In ieder geval toen Livid naar de main ging voor het anthem)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 21:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
kegel77w schreef:
Lijkt me ook wel raar om MC Renegade aan t werk te zien als MC Tha Watcher er staat :whistle:


Renegade stond het tweede deel van de avond in area 2. (In ieder geval toen Livid naar de main ging voor het anthem)


Oh dit heb ik niet mee gekregen dan.

Verder inderdaad nooit gestoord aan de MC's. Focus deed gewoon lekker mee, en Livid kan ik altijd van genieten. Stat altijd met een lach van oor tot oor op stage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2017 10:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Niets te klagen over Livid & Focus iig. Met momenten vond ik hun aanwezigheid echt een meerwaarde. MC Renegade heb ik niet aan het werk gezien.

Sommige mensen vinden een afwezige MC een goede MC, maar waarom zou je dan een MC boeken. MC DV8 is ook vaak meer achter de schermen te vinden dan onstage :whistle: (Geen haat op DV8 verder)


Hier had Da Mouth of Madness bij Hardclassics vorig jaar ook last van. Thera was klaar met draaien, maar de MC was nergens te bekennen. Beetje baco's klappen backstage :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2017 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
simon10pont schreef:
Niets te klagen over Livid & Focus iig. Met momenten vond ik hun aanwezigheid echt een meerwaarde. MC Renegade heb ik niet aan het werk gezien.

Sommige mensen vinden een afwezige MC een goede MC, maar waarom zou je dan een MC boeken. MC DV8 is ook vaak meer achter de schermen te vinden dan onstage :whistle: (Geen haat op DV8 verder)


Hier had Da Mouth of Madness bij Hardclassics vorig jaar ook last van. Thera was klaar met draaien, maar de MC was nergens te bekennen. Beetje baco's klappen backstage :lol:


Haha knullig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2017 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:

Sommige mensen vinden een afwezige MC een goede MC, maar waarom zou je dan een MC boeken.


Een MC die zijn energie op de juiste manier weet over te brengen zonder al te veel te lullen is een prima MC (zie Livid / Syndrome).
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2018 20:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/aggressiveact/ ... 050975435/

Die eerste plaat klinkt dan wel weel heel gaaf :surrender:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten