Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 21:52 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Feest: WiSH Outdoor
Datum: 29-30-1 Juli
Locatie:Festivalterrein de Aa
Ticketsale: http://www.wishoutdoor.com/
Prijs:
Afbeelding

Citaat:
ALOHAAAA, WE’RE BAAAAAACK!! ☀️
We vonden het tijd om weer eens be-hoor-lijk wat te veranderen komend jaar. Want zoals het oud gezegde luidt: ‘stilstaan is achteruitgaan’ (m.u.v. levende standbeelden). Van het artwork tot en met de area’s en van de creativiteit tot en met de acts, we hebben alles een flinke upgrade gegeven. Daar het best wel kneiterveel punten zijn, beginnen we even met de belangrijkste punten. Komt ie.
BUSDRIVER, MOVE THAT BUS!
Geïnspireerd door de warme, kleurrijke, exotische culturen uit de Stille Oceaan, presenteren we allereerst met trots ons gloedjenieuwe artwork. Kijk ‘m shinen dan!
▲ Het WiSH Outdoor XXL pretpark
Het festivalterrein is flink onder de loep genomen en wordt voor 2018 he-le-maal geoptimaliseerd voor de ultieme party-mode. Komend jaar komt er nog meer focus op creativiteit! Van hilarische activiteiten tot geheime feestjes en van creatieve belevenissen tot nieuwe area’s: we’ve got it all, folks! Dus bereid je voor op een lekker weekend vol plezier, creatieve chaos en gezelligheid!
De area’s en programmering hebben we ook een dikke make-over gegeven om weer extra area’s en artiesten met swaggggg toe te voegen. Zo hebben we dit jaar voor het eerst niet één, niet twee, maar drie dagen minimaal een volledige hardstyle stage en zal de Devoted stage worden omgedoopt tot the Grand Theater: een legendarische indoor arena boordevol spectaculaire shows en verrassende dance-, pop- en live-acts. Maar er is meer! Naast dat het een flinke tongbreker is, is de Eclectricity ook de splinternieuwe eclectic & urban stage op WiSH en ook de jongens van Rewind Amsterdam en Dans & Grietje zullen 3 dagen lang van de partij zijn. Dat wordt schurennnn! Ook zal er dit jaar op zaterdag en zondag een area zijn waar je kunt genieten van de beste bands en livemuziek. Zorg dus dat je erbij band (haha). Uiteraard zullen publiekslievelingen als de Dedicated, Ace of Spades, Villa Ananas en vele anderen niet ontbreken op het terrein. Kortom: 2 + 2 = 4 – 1 = 3. Quick maths. Lekker gewerkt pik!
Daarnaast hier alvast een overzicht van de verschillende area’s per dag, de rest volgt nog (beloofd!):
▲ AREA’S VRIJDAG
› The Ace of Spades • Hardstyle
› Cirque du Rave • Feest/90’s
› Rewind • Hitjes/R&B
› Jimmy WHO • House/Feest
› Woetstok • Tech house/Techno
› Café de Natte Twat • Nederlandstalig
› Silent Disco • Surprise [Exclusief camping&VIP gasten]
▲ AREA’S ZATERDAG
› The Grand Theater • Pop/Dance/Live
› Dedicated • Hardstyle
› Eclectricity • Eclectic/Urban
› Ace of Spades – RAW • RAW Hardstyle
› Cirque du Rave • Feest/90’s
› Coverband Area • Tribute/Cover/Feest
› W1SHKUNDE • Techno/Deep
› Villa Ananas • Tropical/R&B/Hitjes
› Rewind • Hitjes/R&B
› Jimmy WHO • House/Feest
› Woetstok • Tech house/Techno
› Dans & Grietje • Tech house/Techno
› Café de Natte Twat • Nederlandstalig/Feest
› Silent Disco • Surprise [Exclusief Camp WOW&VIP gasten]
*** verrassing ***
*** verrassing ***
▲ AREA’S ZONDAG
› The Grand Theater • Pop/Dance/Live
› Eclectricity XXL • Eclectic/Urban/House
› Ace of Spades • Hardstyle
› Cirque du Rave • Feest/90’s
› Coverband Area • Tribute/Cover/Feest
› Villa Ananas • Tropical/R&B/Hitjes
› Rewind • Hitjes/R&B
› Jimmy WHO • House/Feest
› Woetstok • Tech house/Techno
› Dans & Grietje • Tech house/Techno
› Café de Natte Twat Nederlandstalig/Feest
*** verrassing ***
*** verrassing ***
▲TICKETS
Fase 1 van de kaartverkoop gaat van start op woensdag 29 november om 20:00 uur. Tickets zijn exclusief verkrijgbaar via http://www.wishoutdoor.com.
› Event: WiSH Outdoor 2018 NL (official)
WiSH Outdoor
29 – 30 Juni & 1 Juli
A Weekend of adventure
http://www.wishoutdoor.com

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 01:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weekend aanwezig. Maareh... van mainstage naar een tent is niet echt een upgrade hè.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 09:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Kijk ‘m shinen dan!
swaggggg
Kortom: 2 + 2 = 4 – 1 = 3. Quick maths. Lekker gewerkt pik!

:cry:

Citaat:
Zorg dus dat je erbij band

Oke deze is wel leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 09:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Weekend aanwezig. Maareh... van mainstage naar een tent is niet echt een upgrade hè.


Gelukkig is dat de Devoted. Maar kan goed te maken hebben met die hele Stagekings VS WISH heisa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 10:01 
 
Hardtraxxer

Sowieso heel het weekend aanwezig. Wel knap dat dit festival goedkoper wordt en al de andere duurder.
Ben benieuwd waarop gekort gaat worden buiten de House mainstage, al is een tent niet erg voor mij persoonlijk, mochten we een house set willen zien heb je wel gelijk wat lasers enzo :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 13:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eerste hardstyle namen:
Gunz For Hire
Sub Zero Project the xprmnt Live
Frequencerz
Public Enemies
Devin Wild
Rvage
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

R_vd schreef:
Eerste hardstyle namen:
Gunz For Hire
Sub Zero Project the xprmnt Live
Frequencerz
Public Enemies
Devin Wild
Rvage


En MYST niet te vergeten. De enige interessante naam voor mij, maar ik zal waarschijnlijk toch weinig bij de hardstyle te vinden zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 14:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oh vreemd die kon ik niet ontdekken in het filmpje. Zie hem er nu bijstaan idd. Dat maakt de lineup al weer een stuk beter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 16:03 
 
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Weekend aanwezig. Maareh... van mainstage naar een tent is niet echt een upgrade hè.


Geloof me, dit wordt heel dik! :)
Het is puur een verschuiving van outdoor naar indoor, en indoor heeft ook veel voordelen als je het showtechnisch bekijkt (+ de outdoor Dedicated Mainstage blijft natuurlijk bestaan)

En daarnaast gaat het op de Mainstage muzikaal breder ingestoken worden (i.p.v. alleen maar EDM/House).
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Chroman schreef:
Weekend aanwezig. Maareh... van mainstage naar een tent is niet echt een upgrade hè.


Geloof me, dit wordt heel dik! :)
Het is puur een verschuiving van outdoor naar indoor, en indoor heeft ook veel voordelen als je het showtechnisch bekijkt (+ de outdoor Dedicated Mainstage blijft natuurlijk bestaan)

En daarnaast gaat het op de Mainstage muzikaal breder ingestoken worden (i.p.v. alleen maar EDM/House).

Omg Freddyadu8
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 16:25 
 
Hardtraxx Veteran

Alm1ghty schreef:
freddyadu8 schreef:
Chroman schreef:
Weekend aanwezig. Maareh... van mainstage naar een tent is niet echt een upgrade hè.


Geloof me, dit wordt heel dik! :)
Het is puur een verschuiving van outdoor naar indoor, en indoor heeft ook veel voordelen als je het showtechnisch bekijkt (+ de outdoor Dedicated Mainstage blijft natuurlijk bestaan)

En daarnaast gaat het op de Mainstage muzikaal breder ingestoken worden (i.p.v. alleen maar EDM/House).

Omg Freddyadu8


Haha, heeeeeeeeeeel lang geleden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Alm1ghty schreef:
freddyadu8 schreef:

Geloof me, dit wordt heel dik! :)
Het is puur een verschuiving van outdoor naar indoor, en indoor heeft ook veel voordelen als je het showtechnisch bekijkt (+ de outdoor Dedicated Mainstage blijft natuurlijk bestaan)

En daarnaast gaat het op de Mainstage muzikaal breder ingestoken worden (i.p.v. alleen maar EDM/House).

Omg Freddyadu8


Haha, heeeeeeeeeeel lang geleden :D

In oktober ben je 10 jaar lid, baaahbaaah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 17:09 
 
Hardtraxx Veteran

Oef, nu voel ik me ineens heel oud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 18:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Benieuwd naar podia dit jaar. STAGEKINGS is failliet en WISH was volgens mij best afhankelijk van hun
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 18:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Benieuwd naar podia dit jaar. STAGEKINGS is failliet en WISH was volgens mij best afhankelijk van hun


vorig jaar deed Create! al het podium van wish dus dat gaat niet anders worden dit jaar, Create! is overigens van Bjorn Berkers wat de mede oprichter was van wish.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 19:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

is WiSH een andere weg ingeslagen? Op facebook posten ze berichten in de stijl voor kinderen van 16. Vind het overigens jammer dat ze niet twee mainstages buiten hebben, vorig jaar allebei erg dikke stages!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 19:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
is WiSH een andere weg ingeslagen? Op facebook posten ze berichten in de stijl voor kinderen van 16. Vind het overigens jammer dat ze niet twee mainstages buiten hebben, vorig jaar allebei erg dikke stages!

Ik kan ook echt niets met dat lettertype xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 19:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
PEPii schreef:
is WiSH een andere weg ingeslagen? Op facebook posten ze berichten in de stijl voor kinderen van 16. Vind het overigens jammer dat ze niet twee mainstages buiten hebben, vorig jaar allebei erg dikke stages!

Ik kan ook echt niets met dat lettertype xd


Ben dan gelukkig niet de enige haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lettertype op de afbeelding in de OP doet me denken aan SpongeBob xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 20:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wokkie schreef:
rakkietakkie schreef:
Benieuwd naar podia dit jaar. STAGEKINGS is failliet en WISH was volgens mij best afhankelijk van hun


vorig jaar deed Create! al het podium van wish dus dat gaat niet anders worden dit jaar, Create! is overigens van Bjorn Berkers wat de mede oprichter was van wish.


Bjorn ken ik persoonlijk erg goed. Vorig jaar was SK nog wel actief voor de House area's
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 20:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Qua schrijfstijl en lay-out heeft het wel wat weg van Absolutely Fresh
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 22:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

3de jaar op rij aanwezig :thumbsup: Vond de indeling van vorig jaar echt super. Hopelijk wordt het net zo mooi weer als vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2018 17:48 
 
Hardtraxxer

PEPii schreef:
is WiSH een andere weg ingeslagen? Op facebook posten ze berichten in de stijl voor kinderen van 16. Vind het overigens jammer dat ze niet twee mainstages buiten hebben, vorig jaar allebei erg dikke stages!


Viel mij ook al op. Ik vind het erg popie-jopie overkomen. Ze zijn duidelijk aan het zoeken naar een nieuwe formule, want o.a de bezem is behoorlijk door de stages gehaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2018 17:54 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jawel schreef:
Viel mij ook al op. Ik vind het erg popie-jopie overkomen. Ze zijn duidelijk aan het zoeken naar een nieuwe formule, want o.a de bezem is behoorlijk door de stages gehaald.

Helemaal niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2018 15:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Huisje alvast geboekt :thumbsup:
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten