Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 04:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zo net thuis... lekker rustig heel die drukte achterna gehobbeld. Fijn dat niet dringen bij de kluisjes en uitgang.

Prima dagje vermaak weer. Jammer dat het rond 2 nog wat regende. Had voor de zekerheid maar laarzen meegenomen, want je weet het nooit na vorig jaar. Deze hebben dus hele dag in kluisje gelegen.

Podia waren dit jaar super. Chapeau voor de devoted. Zit aardig wat hout in dat schip. Maar ook de kleinere podia zoals de country club waren heel goed te doen.

Beetje rondgehopt tussen dedicated, ace of spades en country club. En daar ook meer dan prima geluid en setjes. Weinig gezeur, met elkaar feestje maken. (Of alleen op podium tijdens Jones)

Overigen wel blij dat ik mijn gopro meegenomen had, leuke beelden vanuit "booth perspectief" en fijne fotos kunnen maken.

Eindshow was eindelijk een show e n geen 10 boerenbondpotjes... goede vooruitgang dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 04:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch echt blij dat ik gister besloten had om te gaan. Heb me zeer goed vermaakt. Helaas meteen helemaal nat geregend tijdens NSCLT. Prefix en Density weer een top set, flink los gegaan vooraan.
+nog trouwens voor Digital Punk die Myst - Never Look Back draaide, en voor Bfront die Frequencerz joinde voor enkele nummers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk gratis feestje gehad, prima vermaakt! The Geminizers wederom een ontzettend dikke set en daarom helden van de dag. Type Face, Justice 4 all en In The House waren aangename verrassingen! :worship: Frequencerz was ook flink genieten, vet dat B-Front ook nog een plaatje mee kwam draaien. :D Alleen de sfeer was soms wel heel ver te zoeken, maar met m'n eigen groep prima vermaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 11:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mocht iemand nog 2 zondagkaartjes hebben, pb (laatste keer dat ik spam)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed vermaakt hier voor een gratis feest. The Geminizers draaiden wat leuke plaatjes. Verder vooral veel tussen de stages gehobbeld en pils gedronken. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 14:46 
 
Hardtraxxer

Hele leuke dag gehad. Stages waren echt weer heel mooi dit jaar! Ik was vorig jaar enigszins teleurgesteld, maar dit was echt super! Vooral de Devoted was super groot en hoog en daar zat echt heel veel werk in met al dat hout. Petje af! :thumbsup:

Verder de hele dag tussen mr Belt&Wezol en Dedicated gelopen. Bij beiden heel goed vermaakt! Nog een uurtje Special D meegepakt. Was ook lekker met al die oude hardstyle. Jammer dat dit soort dingen niet een groter podium krijgen. Sfeer zat er toen goed in.
Verder nog even een compliment voor Radical Redemption. Nog nooit live gezien en ik dacht dat het superlomp zou zijn, maar was echt super! Laatste half uur ben ik wel afgehaakt, toen ging het nergens meer over :D. Eindshow was ook heel vet met goed vuurweek en Zombie van Ran-D. Kippenvel tot aan mijn tenen :drool:

Eigenlijk geen minpunten te noemen. Het enige wat mij opviel is dat het bij de hardstyle veel rustiger was dan voorgaande jaren. Dit zal o.a komen door de kaartverkoop en de grotere raw area. Voor de sfeer zou het leuker zijn geweest als het iets drukker was, maar aan de aan de andere kant nu lekker de ruimte om los te gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 15:40 
 
Hardtraxx Addict

Prachtig dagje gehad gisteren. Lekker begonnen bij Prefix & Density, die vrij divers draaide met platen van Myst, Phuture Noize en B-Front, hele dikke set. Daarna eigenlijk voornamelijk bij de Hardstyle main gestaan. Wildstylez classics :worship: Verder vond ik Frequencerz de set van de dag. Vooral toen B-Front nog joinde. Laatste uur naar Headhunterz geweest. Wat fijn dat deze man weer hardstyle draait. Destiny :loving:
Erg gezellige dag gehad met iedereen met hele fijne setjes. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 17:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ze zeggen dat spontane feesten de leukste zijn, en daar sluit ik me helemaal bij aan. Gratis kaartjes bemachtigd via I'm In en je vriendin die bobt, kan niet beter.. Durf het bijna niet te zeggen, maar vond dit een van de leukste feesten dit jaar en vele malen beter dan Defqon vorige week.

Om half 5 aangekomen voor gelijk Prefix & Density. Heeeel vet setje zoals je eigenlijk al verwacht van ze, nummers van PN, MYST en B-Front doen het altijd bijzonder goed. Vervolgens Wildstylez Classics wat ook heel vet was. Hierna respectievelijk Adaro, Warface, Geminizers (+) en Digital Punk in de tent meegepakt. Moet zeggen dat ik me prima kan vermaken op deze muziek, maar ik het hier wel een beetje gehad mee heb. Zodoende uitstapjes gemaakt met de vrouwelijke garde naar o.a. Puinhoop Kollektiv voor wat 'slettenmuziek' .

Gelukkig wisten Frequencerz (Before you go & die nieuwe met Warface :love: ) en Gunz For Hire (Lions en Immortal :love: ) voor een goede sfeer te zorgen op de main. Radical daarna altijd prima met een tering hoge drive. Dat gaat echt nooit vervelen vind ik. Tracks als America zijn ook gewoon heerlijk.

Als afsluiter Headhunterz, maar idd daar mocht wel een beetje BPM bij haha, wat opende hij ontiegelijk sloom zeg.
tommeh schreef:
Godsamme heady, beetje bpm erbij xd


rakkietakkie schreef:
En gunz4hire is niet echt speciaal meer.

Niet mee eens, ze draaiden zeker 6-7 nieuwe/andere tracks dan je gewend bent van ze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 19:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kwestie van... smaak denk ik.

Paar jaar geleden op Qlimax vond ik ze leuk. Maar tis allemaal wat in hetzelfde rijtje van 13/12

Heb Before you go wel gemist... huilen! Lekkere plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 19:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:

Atmozfears draaide een dikke zaad set hoorde ik.


Vond Atmozfears wel prima hoor! Best veel leuke tracks, niks mis mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 20:00 
 
Hardtraxx Elite

Leuke dag gehad, vriendin bob, gratis tickets. Redelijke setjes maar wel voorspelbare plaatjes gehoord. Sfeer viel tegen maar had ik ook wel verwacht. Rakkietakkie en Mikee nog ontmoet, was ff gezellig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

+1 trouwens voor die despo-achtige flesjes. :loving:

R.i.p. portemonnee wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 22:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die claro's.... prima spul.... gaan er wel in als ranja idd

Vond terreinopzet trouwens ook vele malen beter. Geen last van elkaars geluid qua areas
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die claro's waren inderdaad heel fijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 01:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

STVK schreef:
rakkietakkie schreef:
En gunz4hire is niet echt speciaal meer.

Niet mee eens, ze draaiden zeker 6-7 nieuwe/andere tracks dan je gewend bent van ze.


Ach man, wat een meuk is die raw als je daarna lekker bij Headhunterz kan staan.

Gelukkig was Special D een fijne afwisseling op heel die raw later op de avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 09:47 
 
Hardtraxxer

maikelo schreef:
rakkietakkie schreef:

Atmozfears draaide een dikke zaad set hoorde ik.


Vond Atmozfears wel prima hoor! Best veel leuke tracks, niks mis mee


Er zaten een aantal aparte platen tussen. Hij draaide op een gegeven moment een soort sambamuziek afgewisseld met hardstyle en later een soort trap afgewisseld met hardstyle. Ik vond het niet storend, maar echt tempo zat er niet. Op zich prima dat hij iets nieuws probeert. Er was wel een duidelijk verschil met de Frequencerz die na hem draaiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Ach man, wat een meuk is die raw als je daarna lekker bij Headhunterz kan staan.



Iets met mening?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Die claro's waren inderdaad heel fijn!

1 op, die was half lauw en smerig.

Zondag ook weer prima vermaakt met Broederliefde, Partysquad, Rene Karst, De Jeugd van Tegenwoordig, Showtek en in Villa Ananas. Ook in de feestkroeg opeens random een geinig hardstyle setje (Showtek - Partylover, Snelkookpan Remix, Brain Crackin Remix)

Tijdens WiSH Allstars op de main kwam Zany nog even draaien (Wilde Gullie Bass?! :love: )

Endshow was zondag exact hetzelfde als zaterdag xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 12:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook met een gratis kaartje gegaan, prima vermaakt maar oprecht het meest hopeloze saaie publiek dat ik ooit op een feest heb meegemaakt. publiek bij de dedicated stond de hele avond stil en je werd onderhand raar aangekeken als je los ging. typerend moment was toen bij het draaien van mysterias bij de qlimax het geluid even werd afgezet om het publiek de melodie te laten schreeuwen. je hoorde serieus niks. het feit dat er veel gratis kaarten verkocht zijn zal ook niet geholpen hebben denk ik.
Maar verder was alles prima geregeld en zag het er allemaal goed uit. ik gun ze volgend jaar een betere kaartverkoop.
lekkere set van radical op het eind maar dat gunz 4 hire ben ik wel echt beu aan het raken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 14:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bij Jones had ik op de een of andere manier een bol wol in mijn handen gekregen. Ik overhandig hiervan de helft aan een gozer die langs mij staat waarna hij doodleuk zijn broek omlaag trekt en de bol wol om zijn geslachtsdeel heenwikkelt.

Heel vreemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 14:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat gek ook dat er gratis kaarten waren. Ik was hier 2 jaar terug en toen was het stijf uitverkocht en super qua sfeer
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Bij Jones had ik op de een of andere manier een bol wol in mijn handen gekregen. Ik overhandig hiervan de helft aan een gozer die langs mij staat waarna hij doodleuk zijn broek omlaag trekt en de bol wol om zijn geslachtsdeel heenwikkelt.

Heel vreemd.


Misschien was het rakkietakkie wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 15:19 
 
Hardtraxx Addict

Mark With A Tarrel schreef:
Bij Jones had ik op de een of andere manier een bol wol in mijn handen gekregen. Ik overhandig hiervan de helft aan een gozer die langs mij staat waarna hij doodleuk zijn broek omlaag trekt en de bol wol om zijn geslachtsdeel heenwikkelt.

Heel vreemd.

Pfff.. just wtf :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 18:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Bij Jones had ik op de een of andere manier een bol wol in mijn handen gekregen. Ik overhandig hiervan de helft aan een gozer die langs mij staat waarna hij doodleuk zijn broek omlaag trekt en de bol wol om zijn geslachtsdeel heenwikkelt.

Heel vreemd.


Misschien was het rakkietakkie wel?


Nee nee... zo gek ben ik nou ook weer niet....

Stond wel een gek met z"n leuter uit zn broek ja... nee ik klim alleen podiums op zoals bij jones
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 19:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

rwd schreef:
typerend moment was toen bij het draaien van mysterias bij de qlimax het geluid even werd afgezet om het publiek de melodie te laten schreeuwen. je hoorde serieus niks.


Dan stond je echt op de verkeerde plek. Waar ik stond deed iedereen volop mee.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten