Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 19:39 
 
Hardtraxx Addict

geert3ssen schreef:
rwd schreef:
typerend moment was toen bij het draaien van mysterias bij de qlimax het geluid even werd afgezet om het publiek de melodie te laten schreeuwen. je hoorde serieus niks.


Dan stond je echt op de verkeerde plek. Waar ik stond deed iedereen volop mee.

Precies. Stond beetje rechts vooraan en daar ging t lekker los heletijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 20:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Uniforce schreef:
geert3ssen schreef:
rwd schreef:
typerend moment was toen bij het draaien van mysterias bij de qlimax het geluid even werd afgezet om het publiek de melodie te laten schreeuwen. je hoorde serieus niks.


Dan stond je echt op de verkeerde plek. Waar ik stond deed iedereen volop mee.

Precies. Stond beetje rechts vooraan en daar ging t lekker los heletijd.


Daar sluit ik me bij aan, linksvoor heb ik ook bijna niemand stil zien staan. Volgende keer wat verder naar voren misschien? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 21:04 
 
Hardtraxxer

geert3ssen schreef:
rwd schreef:
typerend moment was toen bij het draaien van mysterias bij de qlimax het geluid even werd afgezet om het publiek de melodie te laten schreeuwen. je hoorde serieus niks.


Dan stond je echt op de verkeerde plek. Waar ik stond deed iedereen volop mee.


Het is ook niet zo dat er helemaal niks gebeurd, maar valt mij ook al jaren op. Vind het publiek altijd vrij tam hier. Zelfs vooraan staat het grootste gedeelte er als een stel lamzakken bij te kijken. Het is tegenwoordig ook alleen nog maar stampen op de kick, maar met een opzwepende aanloop naar die kicks of een heerlijke melodie wordt tegenwoordig ook niks meer mee gedaan. Het zal wel vreemd zijn, maar daar kan ik echt van genieten met de handen in de lucht of dansen. Maar werkelijk iedereen staat stil tegenwoordig op dat soort momenten. Echt maar een enkeling die nog in staat om goed los te gaan. Voor het grootste gedeelte is het niet kunnen doseren van de genotsmiddelen de grootste oorzaak volgens mij. Ben wel eens benieuwd hoe dat op andere feesten is, want meer feesten bezoek ik tegenwoordig eigenlijk niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 21:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Bij Jones had ik op de een of andere manier een bol wol in mijn handen gekregen. Ik overhandig hiervan de helft aan een gozer die langs mij staat waarna hij doodleuk zijn broek omlaag trekt en de bol wol om zijn geslachtsdeel heenwikkelt.

Heel vreemd.


Misschien was het rakkietakkie wel?


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 21:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Festivals zijn tegenwoordig nou eenmaal mainstream uitgaansgelegenheden en niet enkel voor de doorgewinterde muziekliefhebber.

Mensen op dit forum blijven achter de feiten aanhollen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Festivals zijn tegenwoordig nou eenmaal mainstream uitgaansgelegenheden en niet enkel voor de doorgewinterde muziekliefhebber.

Mensen op dit forum blijven achter de feiten aanhollen...


Niet elk festival. Wish is er wel eentje van. Vind sowieso de sfeer altijd minder bij hardstyle podia op feesten waar ook niet hard dance genres aanwezig zijn. Bovendien is het ook zo dat defqon een week eerder was en daar veel mensen naartoe zijn geweest. Veel mensen gaan dan niet een week later alweer een duur festival meepakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zondag was het alle leeftijden, die sfeer toen was wel apart maar ook wel weer mooi. Bij de mainstage veel ouderen met jonge kinderen. Bij Partysquad en Broederliefde veel 16-jarigen (zie je een mooi vrouwtje, kijk je nog eens goed, heeft ze een onder-18-bandje aan, oeps :$ ) en bij Villa Ananas juist weer iedereen van mijn leeftijd (20-30).

Op het einde was het bij de mainstage wel kut, bij elk nummer werden minstens 10 biertjes door het publiek gegooid, ook 3x een vechtpartijd uitgebroken tijdens de eindshow, waarbij de security pas bij de laatste keer ingreep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 21:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Zondag was het alle leeftijden, die sfeer toen was wel apart maar ook wel weer mooi. Bij de mainstage veel ouderen met jonge kinderen. Bij Partysquad en Broederliefde veel 16-jarigen (zie je een mooi vrouwtje, kijk je nog eens goed, heeft ze een onder-18-bandje aan, oeps :$ ) en bij Villa Ananas juist weer iedereen van mijn leeftijd (20-30).

Op het einde was het bij de mainstage wel kut, bij elk nummer werden minstens 10 biertjes door het publiek gegooid, ook 3x een vechtpartijd uitgebroken tijdens de eindshow, waarbij de security pas bij de laatste keer ingreep.

Het was ook wel echt veel te druk, had het idee dat het nog drukker was dan op de zaterdag
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rwd schreef:
typerend moment was toen bij het draaien van mysterias bij de qlimax het geluid even werd afgezet om het publiek de melodie te laten schreeuwen. je hoorde serieus niks.


Maar gebeurde het nou op Qlimax of Wish?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 09:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Indy schreef:
Die claro's waren inderdaad heel fijn!

1 op, die was half lauw en smerig.

Zondag ook weer prima vermaakt met Broederliefde, Partysquad, Rene Karst, De Jeugd van Tegenwoordig, Showtek en in Villa Ananas. Ook in de feestkroeg opeens random een geinig hardstyle setje (Showtek - Partylover, Snelkookpan Remix, Brain Crackin Remix)

Tijdens WiSH Allstars op de main kwam Zany nog even draaien (Wilde Gullie Bass?! :love: )

Endshow was zondag exact hetzelfde als zaterdag xd



Dat laatste ja, exact dezelfde show za als zo. Misschien niet zo heel erg, maar als ze zondag 'See you back tomorrow for the final chapter!' of iets in die koers roepen vind ik dat wel heel slecht. Edit dat stukje eruit in plaats van gewoon op repeat drukken.

Verder super weekend gehad :clap: geen mega losgaan sfeer maar dat verwacht ik op Wish ook niet. Wel altijd erg gezellig, veel bekenden, gemoedelijke sfeer en erg divers qua muziek ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond het erg gezellig, maar kan me niet herinneren dat ik HT'ers heb gesproken op yannick en indy na.

Camping was wel vrij dood het hele weekend. Gelukkig zowel vrijdag als zondag een after gevonden ergens in het dorp. Zaterdag wel gezellig de hele nacht op zoek geweest naar Keta. Ook al gebruik ik zelf geen drugs. (ja dit was net zo vaag als het klinkt) Uiteindelijk rustig om 8 uur terug bij m'n tent.

Ben nog steeds helemaal naar de klote, 300 euro uitgegeven aan bier en Claro's en over het hele weekend zo'n 4 uurtjes geslapen. Wel het hele weekend gratis kibbeling gegeten omdat die gasten me nog herkende van vorig jaar :lol:


Ja was mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Vond het erg gezellig, maar kan me niet herinneren dat ik HT'ers heb gesproken op yannick en indy na.


Mij ook, maar volgens mij had je het zelf niet in de gaten :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahhaha Paul, held.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

300 euro, kerel. :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 15:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

300 euro... de tering :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
yannick


Ja was gezellig eh xxxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Paultheone schreef:
Vond het erg gezellig, maar kan me niet herinneren dat ik HT'ers heb gesproken op yannick en indy na.


Mij ook, maar volgens mij had je het zelf niet in de gaten :whistle:


Ik zou het echt niet weten, ik weet alleen dat je stan heet. Wanneer had ik je gesproken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op vrijdagavond tikte ik op je rug en zei Hé Paul! Jij keek heel verbaasd van huh wie is dit? En toen liepen we door xd
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten