Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 17:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sws is er maar 1 eindshow... op de devoted... dus denk dat ze voort het geld v.h vuurwerk in 1 stage stoppen ipv 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Krijg wel het idee dat er steeds minder aandacht voor de Hardstyle is op Wish.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 19:14 
 
Hardtraxx Addict

Zoveel zin in zaterdag! Kijk zeer uit naar Atmozfears en Radical. Eindelijk de nieuwe platen van radical live horen. Wordt een heerlijk dagje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 19:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Voor het eerst niet aanwezig. Vind het voor deze prijs ook maar een matige line-up. Heb in deze periode verder ook al meerdere andere festivals staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 20:09 
 
Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Krijg wel het idee dat er steeds minder aandacht voor de Hardstyle is op Wish.


Hmmm... dat gevoel deel ik niet met je. Voorheen met de magic show hosting altijd toch wat minder bekende namen. Maar nu ze het zelf doen met ace of spades raw imo toch een behoorlijk betere/bekendere line-up. De tent voor deze stage lijkt ook groter dan voorgaande jaren. Op de dedicated geen spectaculaire veranderingen. Daar spelen ze ieder jaar op safe met een opbouw van euforisch naar raw waar altijd bekende artiesten staan. Organisatie spreekt in de timetable nu wel van één mainstage, maar dat heeft denk ik meer te maken met de eindshow.

Waarom krijg jij dat idee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 20:15 
 
Hardtraxxer

NightFly013 schreef:
The legend returns! Headhunterz will close the Devoted Mainstage on Saturday with style! It’s going to be MASSIVE! Who will be there?

Bron: WiSH Facebook


Zou vet zijn als hij het laatste kwartiertje nog een paar hardstyleplaten draait! Zal alleen wel een stapje terug zijn in tempo na radical, maar alles beter dan house ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 20:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jawel schreef:
NightFly013 schreef:
The legend returns! Headhunterz will close the Devoted Mainstage on Saturday with style! It’s going to be MASSIVE! Who will be there?

Bron: WiSH Facebook


Zou vet zijn als hij het laatste kwartiertje nog een paar hardstyleplaten draait! Zal alleen wel een stapje terug zijn in tempo na radical, maar alles beter dan house ;)


Opzich wel de uitgelezen kans om nog een keer de oude heady te zien voordat ie weer hs gaat maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 21:01 
 
Hardtraxxer

rakkietakkie schreef:
Jawel schreef:
NightFly013 schreef:
The legend returns! Headhunterz will close the Devoted Mainstage on Saturday with style! It’s going to be MASSIVE! Who will be there?

Bron: WiSH Facebook


Zou vet zijn als hij het laatste kwartiertje nog een paar hardstyleplaten draait! Zal alleen wel een stapje terug zijn in tempo na radical, maar alles beter dan house ;)


Opzich wel de uitgelezen kans om nog een keer de oude heady te zien voordat ie weer hs gaat maken


Bedoel je headhunterz tijdens zijn uitstapje naar de EDM of de oude headhunterz toen hij nog hardstyle maakte?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jawel schreef:
Delt-A schreef:
Krijg wel het idee dat er steeds minder aandacht voor de Hardstyle is op Wish.

Waarom krijg jij dat idee?


Geen eindshow op de Hardstyle "Mainstage", en de muziek al een half uur eerder afgelopen, Ace of Spades die om 24:00 stopt met Hardstyle ipv 00:30. sinds 2013 geen Hardcore stage meer, waar Spitnoise mooi had kunnen staan ipv op de Ace of Spades.

Vind deze Ace of Spades line up ook niet echt grotere namen hebben dan TMS in 2014 t/m 2016.

En alle kleinere areas die zijn toegevoegd zijn niet-HS (heb iig het idee dat het er steeds meer zijn, waardoor er in verhouding minder HS is. Een 3e kleine HS area met bvb Classic Hardstyle was leuk geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 21:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jawel schreef:
Bedoel je headhunterz tijdens zijn uitstapje naar de EDM of de oude headhunterz toen hij nog hardstyle maakte?


EDM Heady
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 21:45 
 
Hardtraxxer

Jawel schreef:
NightFly013 schreef:
The legend returns! Headhunterz will close the Devoted Mainstage on Saturday with style! It’s going to be MASSIVE! Who will be there?

Bron: WiSH Facebook


Zou vet zijn als hij het laatste kwartiertje nog een paar hardstyleplaten draait! Zal alleen wel een stapje terug zijn in tempo na radical, maar alles beter dan house ;)


Dacht dat Headhunterz op Freshtival ook de Mainstage (edm) afsloot, waar hij merendeel hardstyle heeft gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 22:02 
 
Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Jawel schreef:
Delt-A schreef:
Krijg wel het idee dat er steeds minder aandacht voor de Hardstyle is op Wish.

Waarom krijg jij dat idee?


Geen eindshow op de Hardstyle "Mainstage", en de muziek al een half uur eerder afgelopen, Ace of Spades die om 24:00 stopt met Hardstyle ipv 00:30. sinds 2013 geen Hardcore stage meer, waar Spitnoise mooi had kunnen staan ipv op de Ace of Spades.

Vind deze Ace of Spades line up ook niet echt grotere namen hebben dan TMS in 2014 t/m 2016.

En alle kleinere areas die zijn toegevoegd zijn niet-HS (heb iig het idee dat het er steeds meer zijn, waardoor er in verhouding minder HS is. Een 3e kleine HS area met bvb Classic Hardstyle was leuk geweest.


Ben het met je eens dat het feest wel steeds meer een ratatouille van allerlei stages wordt en dat dit ook wel erg veel veranderd. Het is mij ook niet altijd duidelijk waar Wish outdoor precies voor staat. Tot een paar jaar geleden dacht ik dat ze tommorowland enigszins gingen immiteren (qua uitstraling en stagedesign), maar daar kom ik nu van terug. Maar op de een of andere manier werken al die verschillende areas wel voor dit festival. Het zal ook met de regio te maken hebben. In de regio waar ik woon heeft dit concept echt 0,0 kans van slagen. Maar Lamme Frans aan de ene kant en Spitnoise aan de andere kant. Voor ieder wat wils. Ik kom eigenlijk voor een paar stages en dat bevalt altijd nog goed en de rest kijk ik totaal niet naar om.

Verder is aangegeven dat tijdens de eindshow house en hardstyle gedraait zullen worden. Dus beide leveren in. Ik vind het een gewaagde keuze, maar we zullen zien hoe het uitpakt.

Van de hardcore is inderdaad afscheid genomen. Maar dat heeft toch niks met minder focus op de hardstyle te maken? Het is zelfs zo dat er voor het eerst sinds jaren weer een hardcore-dj afsluit op een van de stages.

Een kleine stage voor de classics heb ik stiekem ook op gehoopt en ik denk dat het een gigantisch succes zou gaan worden. Nu stoppen ze ieder jaar bijv. een jones, special D of Zany tussen een line-up en in een gare tent waar ik niks van begrijp. Het is tot nuniedere toe iedere keer bommetje vol als een van die gasten moet optreden. Daar moet je meer mee doen inderdaad. Helaas, gemiste kans...

Wat betreft de tijden ben ik het ook met je eens. Dit is inderdaad jammer en was niet nodig geweest. Over de line-up zullen we het helaas niet eens worden ;) Met namen als Crypsis, P&D en Adaro ben ik best tevreden.

Nu nog een beetje mooi weer en dan gaan er weer een mooi feest van maken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vannacht dus besloten om hier een weekend heen te gaan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Vannacht dus besloten om hier een weekend heen te gaan xd

Had je wel t weerbericht bekeken voor je de beslissing nam? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 23:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

@jawel

WISH staat ook bekend als grootste crossover festival vanwege de bandjes&dj's..

Kan zo 1..2..3 geen ander feest bedenken dat ook live band inprogrammeerd op een zaterdag. (Freshtival???)

De diversiteit maakt het gewoon leuk, en Wish is nu mijn 10e keer, vanaf klein met 3 areas tot nu meegemaakt. Puur vanwege de gezelligheid ga ik er al heen, al staat dj double chin en mc heap of shit er de hele dag, vermaam me toch wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Chroman schreef:
Vannacht dus besloten om hier een weekend heen te gaan xd

Had je wel t weerbericht bekeken voor je de beslissing nam? xd

Godverdomme, nu je het zegt... Ik heb helemaal niks bekeken, iemand vroeg of ik mee wilde en ik zei ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 23:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
hurricane schreef:
Chroman schreef:
Vannacht dus besloten om hier een weekend heen te gaan xd

Had je wel t weerbericht bekeken voor je de beslissing nam? xd

Godverdomme, nu je het zegt... Ik heb helemaal niks bekeken, iemand vroeg of ik mee wilde en ik zei ja


Succes... zaterdag wordt de kutste dag van allemaal
Pas tegen 18u wat droog weer en max temp van 17

Heb mijn laarzen alweer opgepoetst... is wel nodig met dit feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 00:41 
 
Hardtraxxer

rakkietakkie schreef:
@jawel

WISH staat ook bekend als grootste crossover festival vanwege de bandjes&dj's..

Kan zo 1..2..3 geen ander feest bedenken dat ook live band inprogrammeerd op een zaterdag. (Freshtival???)

De diversiteit maakt het gewoon leuk, en Wish is nu mijn 10e keer, vanaf klein met 3 areas tot nu meegemaakt. Puur vanwege de gezelligheid ga ik er al heen, al staat dj double chin en mc heap of shit er de hele dag, vermaam me toch wel


Hey,

Voor mij de 4e keer en ik heb me ook altijd goed vermaakt hoor! En ga dat dit jaar ook zeker weer doen!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 00:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Chroman schreef:
hurricane schreef:
Had je wel t weerbericht bekeken voor je de beslissing nam? xd

Godverdomme, nu je het zegt... Ik heb helemaal niks bekeken, iemand vroeg of ik mee wilde en ik zei ja


Succes... zaterdag wordt de kutste dag van allemaal
Pas tegen 18u wat droog weer en max temp van 17

Heb mijn laarzen alweer opgepoetst... is wel nodig met dit feest

Vorig jaar was het echt een drama. Toen heb ik tegen mezelf gezegd, nooit meer Wish voor mij.
Nu geen spijt van die beslissing :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 01:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met deze weersverwachting geluk bij een ongeluk dat niemand van m'n vrienden kon/wilde.
Wel jammer dat ik er voor het eerst sinds 2011 niet bij ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel het weekend de regendans doen :yay: :yay: :yay:

Enkel kapot, vinger naar de klote, verkouden en gewoon ziek.

Het maakt me allemaal niet uit, het gaat gewoon een heerlijk weekend worden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 12:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wie mij treft.... de eerste krijgt een biertje!

Ohja *schone onderbroek nodig*
https://www.instagram.com/p/BV6eVG2AHGJ/?r=wa1
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik draai net 1x op I'm In en win direct 2 tickets. Dus voor wie wilt gaan, lekker draaien. Kan 1 iemand uitnodigen dus als je wilt stuur je een PB.

edit* vergeven
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 14:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Anthor schreef:
Ik draai net 1x op I'm In en win direct 2 tickets. Dus voor wie wilt gaan, lekker draaien. Kan 1 iemand uitnodigen dus als je wilt stuur je een PB.

edit* vergeven


Waar heb je wat gedaan voor ticket te winnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stinson schreef:
Anthor schreef:
Ik draai net 1x op I'm In en win direct 2 tickets. Dus voor wie wilt gaan, lekker draaien. Kan 1 iemand uitnodigen dus als je wilt stuur je een PB.

edit* vergeven


Waar heb je wat gedaan voor ticket te winnen?


Gewoon via I'm In. Keer aan het rad draaien.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten