Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 14:59 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

@Delt-A

Quarantine baalde ik idd ook wel van dat die niet gedraaid werd, maar ik meen me Awake wel te herinneren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 15:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
2-Sidez begon 5 minuten eerder en oh oh wat heb ik genoten. De 2 vrienden met wie ik was kende geen 1 plaat en ze bleven maar zeggen: Die kicks, DIE KICKS!!


Haha heerlijk :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 15:21 
 
Hardtraxx Veteran

Leuke nacht gehad.. Als één van de eerste binnen met Ramon en Dennis. Rond een uurtje of 05:00 naar huis gegaan, de muziek die er op dat moment werd gedraaid lees 13/12 rawstyle is niks voor mij.

Meest droevige moment is wel Adaro die Bolivia gaat draaien in zijn A2 classics set. Pls.

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 17:21 
 
Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
Leuke nacht gehad.. Als één van de eerste binnen met Ramon en Dennis. Rond een uurtje of 05:00 naar huis gegaan, de muziek die er op dat moment werd gedraaid lees 13/12 rawstyle is niks voor mij.

Meest droevige moment is wel Adaro die Bolivia gaat draaien in zijn A2 classics set. Pls.

:loving:


Een A2 classics set van hem kon je het niet echt noemen, hij draaide gewoon met de rest mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb Haunted wel voorbij horen komen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 17:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Heb Haunted wel voorbij horen komen...

Dacht ik ook in mn hoofd tot ik bedacht dat het Sleepwalker was en dat ik de vocal van Tormented in mn hoofd had (you will be haunted).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haunted is niet voorbij gekomen, dan had ik het zeker nog wel geweten, dat was na Nomansland zo ongeveer de track waar ik het meeste naar uit keek :P Of ik moest op de wc zijn toevallig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 18:04 
 
Artiest

Delt-A schreef:
Topfeest gehad.

Even zeiken, de rest van het feest was overigens wel geweldig:

Minpunt is dat er te weinig B-Front tracks zijn gedraaid. De A2 set viel op het eind een beetje tegen, voor de tweede keer Die Ganze Welt draaien: nee ook de 2e keer was de melodie niet te volgen, hou op.
Ipv dat hadden Purify en Awake gedraaid kunnen worden. Bringin' The Funk Remix ipv origineel, nu had het origineel juist een keer goed gepast vlak na Dark Symphony.
Pitcher draaide dus helaas ook maar weinig van die platen van die 2e foto..
Beste sets waren voor mij B-Freqz en B-Front & High Voltage.

Heb ik Haunted en Quarantine net gemist of zijn die niet gedraaid?

Tot dinsdag, B-Front! :D


Ik heb helaas niet alles kunnen draaien nee. Ik wist
Dit al van te voren met voorbereidingen.. Tuurlijk waren de collega's vrij in wat ze mochten draaien en ik ga dan ook niet zeggen ja je moet mijn plaat draaien! Ik heb er goed over na gedacht. En uiteindelijk zoveel mogelijk nog kunnen draaien daarom ook aan het einde nog kort universe & scary noises!

Ik had nog wel een uurtje kunnen hebben hahaha! Sorry dat dat dan net de plaatjes zijn wie je misschien wilde horen alleen er stonden zoveel mensen en ja ik hoop
Dat ik aan zoveel mogelijk verwachtingen heb kunnen voldoen :)

Nogmaals ik ben nog steeds helemaal euphorisch en lekker aan het nagenieten :whistle: :innocent: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Natuurlijk heb je aan de verwachtingen voldaan. Daar mag je zeker niet aan twijfelen!
Ik zit ook nog steeds na te genieten :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elk filmpje wat je ziet geeft je ook weer kippenvel. Denk toch dat de meeste mensen je dat niet kwalijk nemen en zeker met de uitleg die je geeft :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dankzij dit feest wil ik dit jaar weer meer hardstyle feesten bezoeken. Dan maar iets minder techno :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front schreef:
daarom ook aan het einde nog kort universe & scary noises!


Die tracks o.a. maakte die set zo vet, dat je alleen de intro draaide was niet erg, er zat op deze manier een lekker tempo in de set en ik kreeg telkens weer dat "jaaa" gevoel als er een vette track werd ingemixt.

Mijn post komt een beetje zeikerig over zoals ik al zei, maar dat zijn dan ook de enige puntjes die ik minder vond, verder was alles perfect.

Oh als artiesten toch meelezen trouwens: Luc/Pitcher, wordt die Summertime edit nog ooit vrijgegeven? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 18:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat moet dit een geweldige avond zijn geweest zeg!!
Deze komt naast XQ Holland 2009 en In Qontrol echt met stip mijn top 3 binnen van feesten waarvan ik het meest baal dat ik ze gemist heb... :cry: :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 19:53 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

@ B-Front

Nu je hier toch bent, heb je enig idee of en wanneer de livesets online gaan komen? Wil zo graag alles weer terugluisteren :loving:


Het is nu trouwens 4 dagen verder en dit feest is nog steeds het enige waar ik aan kan denken, dat heb ik echt nog nooit eerder gehad op misschien m'n allereerste feestje (Hard Bass 2010) en m'n allereerste Q-Base editie (2011) na. Feestfabriek had ook die potentie maar dat werd een beetje verziekt door de verloren WK finale een dag later :P Met andere woorden: Dit feest wordt mijn nieuwe nummer 1.

Wat me ook opviel is dat (bijvoorbeeld in vergelijking met tijdmachine feesten), daar voor m'n gevoel heel erg genoten wordt van de muziek, maar dat het hier een combinatie was van intens genieten en toch ook keihard losgaan. Wat dus op die classic feesten iets minder is (ligt ook aan de locatie en de gedraaide nummers zelf natuurlijk), maar toch. Nog nooit eerder meegemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
In een deuk gelegen om HV achter de decks :lol: Die gozer is echt gezond gek!! Zet een plaat stil, wijst naar iemand in het publiek alsof het zijn schuld is samen met B-Front, blijft wijzen en beukt de plaat weer aan xd

De enige keer dat ze de muziek stil hadden gelegd was omdat er iemand vooraan in het publiek out was gegaan (waar de heren dus naar toe wezen) en iemand van q-dance (?) seinde terug dat ze weer verder moesten gaan.

Of ik heb iets gemist. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben er zelf niet meer aan toegekomen om de zaal een keer vanaf het balkon te bekijken, maar die filmpjes zijn wel echt heel vet zeg :D

Eindelijk de tijd gevonden om ook maar eens een verslagje over deze geweldige avond te schrijven (10.000 tekens :cool: ).
Heel de avond lang heb ik echt ontzettend genoten van de platen die gedraaid werden (uiteraard), maar ook van de fenomenale sfeer die in het publiek heerste. Je merkte echt dat de bezoekers er voor de muziek waren. Het enthousiasme straalde de hele avond van B-Front af, en je kon wel merken dat hij enorm stond te genieten, evenals de artiesten met wie hij samen draaide.

Jones & Luna | B-Front | 2 Sidez
Eenmaal aangekomen bij de HMH stond er al een enorme rij, maar die liep gelukkig snel door, waardoor we uiteindelijk het laatste kwartier van de set van Jones & Luna nog hebben kunnen meepikken. Het was op dit moment eigenlijk nog vrij rustig, en later bleek dat we eigenlijk de gehele avond ruimte genoeg zouden hebben. De platen die Jones & Luna o.a draaiden waren Gold, Get Hit, Your Life Remix en Rock Civilization. Op dit moment zat de sfeer er wat mij betreft al helemaal in, en kon de avond beginnen.

Hierna was het tijd voor de solo set van B-Front. Hij opende met Mysterias, en het publiek stond uiteraard klaar om de plaat in zijn geheel mee te doen. Natuurlijk kwamen ook zijn andere welbekende solo's voorbij zoals o.a Inner Creativity, Undiscovered, Face The Truth en Musical Analysis. Jones kwam er ook nog even bij staan om Lunatick mee te draaien, wat ik erg kon waarderen, want ik was al bang dat ik deze gemist had tijdens de set van Jones & Luna. Verder draaide hij ook nog o.a State Of Perfection en Crossin' Over. Hij stopte uiteindelijk 5 minuten voor de aangegeven tijd, zodat 2 Sidez 5 minuten langer door kon gaan. Dit was een keuze die ik heel erg kon waarderen!
B-Front trok vervolgens zijn 2 Sidez shirt aan, Pulse kwam het podium opgestuiterd, en 2 Sidez kon beginnen. Geweldig om het enthousiasme van beide mannen te zien tijdens deze set. Zelf heb ik 2 Sidez nog nooit eerder live mogen aanschouwen, maar dit was wel echt genieten. Op de plek waar ik op dit moment stond ging het publiek ook volledig uit hun plaat. 2 Sidez openden met Listen, en draaiden verder nog o.a Sound, God, Nomansland, Freakin', Magic Spell, en sloten af met Fuck It (Hard Edit). De 5 minuten langer maakten toch wel beduidend verschil. Eén favoriete set van deze avond kan ik eigenlijk niet aanwijzen, maar het uur waarin de afgelopen twee sets werden gedraaid was ronduit geniaal.

B-Front, Adaro, Alpha2 & Digital Punk | B-Frontliner | Donkey Rollers
Het A2 tijdperk werd ingeluid met For the Girls (2015 edit). Voorafgaand aan deze set vreesde ik eerlijk gezegd een beetje voor Digital Punk, maar deze hield zich verrassend goed aan het concept. Het is wel een vermelding waard dat ie een keer geen Rebel to the Grave heeft gedraaid op een feest! In plaats daarvan draaide hij platen als Dark Symphony, Bringing the Funk Remix, Elements en Spectral, wat ik erg kon waarderen. Adaro bleef voor mijn gevoel een beetje op de achtergrond tijdens deze set en draaide niet al te veel platen. Hij koos wel leuke platen uit van zijn A2 tijdperk, waaronder Under Attack, Haunter of the Dark, Feel My Fire en Bolivia. Zelfs die laatste was leuk om weer eens te horen. Ook werden uiteraard Worth Fighting For en Rock Now gedraaid.
Het enige smetje op deze set, en eigenlijk van deze hele avond, is hoe Alpha2 deze set eigenhandig om zeep heeft geholpen. Ze begonnen prima met de Tonight Remix, maar hierna volgde eigenlijk simpelweg een album showcase, wat naar mijn mening totaal niet in deze set paste. Jack Of Sound kwam nog even samen met Alpha2 Das weite Land en Die ganze Welt draaien, waarna Alpha2 nog zo'n 4 andere versies van Das weite Land draaiden. Volgens mij was B-Front voornamelijk verantwoordelijk voor het ten gehore brengen van de Alpha2 collabs. Er werd verder nog o.a gedraaid: Retaliate With Hate, Willow Waly, Tormented, Liberate, Lost en de Burn Remix. Ook een speciale vermelding voor Da Syndrome, die gedurende de afgelopen sets volle bak aan het stampen was en er duidelijk van stond te genieten, blijft een erg toffe MC.
Vervolgens was het de beurt aan B-Frontliner, een set waar ik erg naar uitkeek. In principe was deze set haast identiek aan die van Hard Bass vorig jaar op de volgorde van de platen na, maar voor deze gelegenheid maakte me dat natuurlijk niet uit. Ik heb vooral genoten van de oude tracks die nooit meer gedraaid worden zoals Godz Powerrr!, 1.000.000 Stars, Auditory Nerve en Become the Sky. Dit blijven heerlijke platen!
B-Front verliet vervolgens het podium en maakte plaats voor de Donkey Rollers. Zany liet tijdens deze set het mixen geheel aan Johan over en stond vooral met DV8 de zaal op te jutten. Jammer dat ze van een paar platen niet het origineel draaiden: zo draaiden ze een edit van The Fusion Of Sound, en de remixen van Strike Again en Sound of the Beast. De meeste andere platen waren echter heel tof. O.a kwamen langs: Vitruvius, No One Can Stop Us, Immeasurably, Voice Of Conscience, Justice 4 All, Chaos, D.O.N.K.E.Y en Der RammMachine.

B-Front, Zany & The Pitcher | B-Front & Ran-D
B-Front was inmiddels weer op het podium verschenen, en samen met The Pitcher en Zany begon hij aan de set van het Fusion tijdperk. Ik had er wel vertrouwen in dat Zany de juiste tracks uit wist te kiezen voor deze set, maar ik wist niet wat ik van The Pitcher moest verwachten nadat hij die snapchats had gestuurd van zijn Rekordbox, waar in de eerste instantie behoorlijk wat nieuw spul tussen zat. Ik hoopte in ieder geval dat hij zoveel mogelijk nieuwe Pitcher tracks achterwege zou laten. Gelukkig viel dit uiteindelijk mee, van wat ik heb meegekregen draaide hij van zijn nieuwe tracks alleen Those Summer Nights en de Watch Yourself Remix. De rest van de tracks deze set waren vrijwel allemaal stuk voor stuk genieten. Er werd o.a gedraaid: Victims of the Same World, Neophobia, Virus, Blackout Remix, Distorted Remix, Which Wolf To Feed, MPX 1, Noctus Noa, La Nuit Noire, Animated Audio, Squared, Worship, Euphoria en Gas Erop! Tijdens Virus legde Zany even de muziek stil, en werden de ouders van B-Front op het podium geroepen, waarbij heel het publiek voor hen klapte en juichte. Mooi moment was dat. :P

Hierna was het de beurt aan Ran-D om samen met B-Front het Roughstate tijdperk te vertegenwoordigen. Ze openden uiteraard met het Rebirth anthem, waarbij de gehele zaal meedeed. Ran-D liet B-Front vooral tijdens het begin van deze set behoorlijk wat (nieuwe) eigen tracks draaien, wat ik erg kon waarderen. Ongeveer halverwege/op driekwart kwamen Frequencerz ook nog even het podium op om Getting Off en Wolfpack te draaien. Verder kwam nog o.a langs: The Message, Dream World, We Are One, Blackness, Our Soul, Dark Moon, Firestarter, FCK EDM, I'm A Criminal, Voodoo People Bootleg, Endless Path, Exectioner Style en Military. Die (nieuwe) G4H tracks hoeven van mij niet meer zo, maar over het algemeen heb ik me erg goed vermaakt op deze set.

B-Freqz | B-Front & High Voltage vs. Nosferatu
Evenals bij B-Frontliner wist ik grotendeels wat ik van de set van B-Freqz mocht verwachten, maar ook hier hinderde dat niet. Natuurlijk moesten platen als Psycho (edit) en Fatality (edit) langskomen, maar ik kan ontzettend genieten van platen als Delusion 2014, Divine, Overdose, The End en Destroy You. Verder kwamen o.a One Of A Kind, Ghost Town en Monsters Inside Me langs, en ik dacht dat in ieder geval één nieuwe track gedraaid werd aan het eind. Ook deze set was weer ontzettend vet!
Het afgelopen halfuur was eigenlijk voorbij gevlogen, en het was helaas alweer tijd voor de laatste set(s) van de avond. Ik was erg benieuwd wat High Voltage precies zou gaan draaien. Ik hoopte dat dit niet een domper zou worden, want de laatste tijd kunnen de setjes van HV me niet echt meer boeien (veelal standaard raw). Dit viel echter volledig mee, zeker toen hij compleet onverwacht Bombs Away draaide! Ik wist even niet waar ik het zoeken moest, en het publiek rondom me heen ook niet. Geweldig moment, en voor mij het hoogtepunt van de avond! Uiteraard kwamen ook nog Everything Changes en The 4th Kind langs. B-Front kreeg tijdens dit halfuur ook redelijk wat tijd om een aantal van zijn nummers die hij nog niet had gedraaid in deze set te proppen, al mixte hij ze helaas wel redelijk vroeg uit. Tijdens deze set werd verder nog o.a gedraaid: Scary Noises, Chemical, Universe, Rock It, Sleepwalker en Shiverz.
Na een halfuur was het tijd voor de transformatie van High Voltage naar Nosferatu. Ik moest toch wel lachen toen High Voltage onder de DJ Booth dook, en er tijdens zijn aankondiging als Nosferatu weer onderuit kwam met een andere kleur pet op xd Tijdens dit laatste halfuur werd o.a gedraaid: Riders Of Retaliation, When Angels Cry, Strange Man In Mask, Jiiieehaaaa Remix en I Will Have That Power Remix.
Voor de laatste set waren ook alle 3 de MC's aanwezig op het podium. Ze jutten nog even het publiek op na de één na laatste plaat (die helemaal uitliep, volgens mij omdat de mixer was vastgeslagen) om nog één plaat te draaien, waarbij Nosferatu in wanhoop naar de mixer stond te wijzen dat het niet ging lukken. :P Uiteindelijk werd de avond afgesloten met (ik meen) ''Drokz Moet Nie Mauwe''. Hierna bedankte B-Front het publiek en gaf ie een korte speech, waarbij je wel zag dat ie helemaal gesloopt was. En dat was helaas alweer het einde van dit ontzettend vette feest!

De plus- en minpunten:
+++ Beste set kiezen is te lastig, maar het uur met B-Front solo en 2 Sidez was wel ontzettend gaaf!
++ Eigenlijk was iedere andere set ook heel erg vet
++ Fenomenale sfeer
++ Bombs Away
- De WC situatie bij de HMH blijft een drama
- 'Halve' muntensysteem/Muntjesrollen bij de HMH
-- Alpha2 album showcase
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2016 00:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je hebt de avond niet meer helemaal op een rijtje Pim :whistle:
Timetable klopt niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2016 01:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Je hebt de avond niet meer helemaal op een rijtje Pim :whistle:
Timetable klopt niet :P

Ik weet niet waar je het over hebt... :whistle: wat slecht... :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2016 01:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Frontliner was na die A2 set
Edit: nice edit
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2016 01:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edit: :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2016 01:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Het is nu trouwens 4 dagen verder en dit feest is nog steeds het enige waar ik aan kan denken, dat heb ik echt nog nooit eerder gehad op misschien m'n allereerste feestje na


Idem! Nog steeds veel filmpjes aan het kijken en nagenieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2016 03:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Pommer schreef:
Het is nu trouwens 4 dagen verder en dit feest is nog steeds het enige waar ik aan kan denken, dat heb ik echt nog nooit eerder gehad op misschien m'n allereerste feestje na


Idem! Nog steeds veel filmpjes aan het kijken en nagenieten.

Zelfde hier. Nooit gehad nog eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2016 04:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nou inderdaad.. Nooit gehad dat ik van filmpjes van een feest ook echt zo'n kippenvel kreeg. Qua sfeer, muziek en show was het echt geweldig!! Echt genieten.
Hoop dat de setjes snel online komen. Dan heb ik voor de komende tijd weer wat luister voer xd

Echt, ik kan er nog steeds niet over uit.. Ik denk dat er maar weinig feestjes komen die dit gaan evenaren. Wat een geniale avond was dit. Legendarisch :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2016 10:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik had samen met klapstoel echt meters kippenvel na die intro en tijdens de volledige B-Front solo set. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2016 11:46 
 
Hardtraxxer

Wat een geweldig feest was dit!

Aan de ene kant baal ik ook wel dat ik er was, geen enkel feest gaat ooit zo mooi worden! Muzikaal echt een geniale avond!
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten