Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 16:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Op insta van freqz een pol of PN op X-qlusive moet draaien. Zou leuk zijn en ook niet raar gezien de connectie van PN met alle roughstate artiesten en gedeelde studio gebouw met freqz.

Opzich is nog wel ruimte voor half uurtje pn live :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 17:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stinson schreef:
Op insta van freqz een pol of PN op X-qlusive moet draaien. Zou leuk zijn en ook niet raar gezien de connectie van PN met alle roughstate artiesten en gedeelde studio gebouw met freqz.

Opzich is nog wel ruimte voor half uurtje pn live :love:


Staat op 92% YES :lol: zou wat zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker kapseltje van Pepijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 17:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sinds wanneer heeft Lange Frans zich aangesloten bij Frequencerz dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 17:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Franky schreef:
Stinson schreef:
Op insta van freqz een pol of PN op X-qlusive moet draaien. Zou leuk zijn en ook niet raar gezien de connectie van PN met alle roughstate artiesten en gedeelde studio gebouw met freqz.

Opzich is nog wel ruimte voor half uurtje pn live :love:


Staat op 92% YES :lol: zou wat zijn


B-front solo mist ook echt in line-up. Ik zeg B-front vs PN :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stinson schreef:
Franky schreef:
Stinson schreef:
Op insta van freqz een pol of PN op X-qlusive moet draaien. Zou leuk zijn en ook niet raar gezien de connectie van PN met alle roughstate artiesten en gedeelde studio gebouw met freqz.

Opzich is nog wel ruimte voor half uurtje pn live :love:


Staat op 92% YES :lol: zou wat zijn


B-front solo mist ook echt in line-up. Ik zeg B-front vs PN :love:


:huh: :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 18:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En b-freqz dan? xd Kunnen ze het feest niet eens een klein beetje inhet teken van hun carrière maken? Dat zou toch het concept van X-Qlusive moeten zijn, toch geen pusselounge/X-qlusive holland(zonder oranje) gehost door frequencerz :cry: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 21:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stinson schreef:
Franky schreef:
Stinson schreef:
Op insta van freqz een pol of PN op X-qlusive moet draaien. Zou leuk zijn en ook niet raar gezien de connectie van PN met alle roughstate artiesten en gedeelde studio gebouw met freqz.

Opzich is nog wel ruimte voor half uurtje pn live :love:


Staat op 92% YES :lol: zou wat zijn


B-front solo mist ook echt in line-up. Ik zeg B-front vs PN :love:


Zou wel top zijn :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 11:10 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjumpeen schreef:
En b-freqz dan? xd Kunnen ze het feest niet eens een klein beetje inhet teken van hun carrière maken? Dat zou toch het concept van X-Qlusive moeten zijn, toch geen pusselounge/X-qlusive holland(zonder oranje) gehost door frequencerz :cry: .


Als zij (Frequencerz) dat willen, waarom niet? Juist heel originele insteek, eens wat anders
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 13:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
patrickjumpeen schreef:
En b-freqz dan? xd Kunnen ze het feest niet eens een klein beetje inhet teken van hun carrière maken? Dat zou toch het concept van X-Qlusive moeten zijn, toch geen pusselounge/X-qlusive holland(zonder oranje) gehost door frequencerz :cry: .


Als zij (Frequencerz) dat willen, waarom niet? Juist heel originele insteek, eens wat anders


Ik snap het ook wel een beetje, zoiets past ook wel bij die gasten. Met Ran-d en B-front als voorgaande X-qlusive snap ik ook wel dat het nou iets anders moet. Maarja kom op, het kan toch wel een klein beetje in teken staan van hun carrière. Zet op z'n minst b-freqz erbij en wissel bijv. atmozfears, deetox of headhunterz met artiesten als warface, e-force of n ander artiest waarbij je wel een link met frequencerz kan leggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 14:08 
 
Hardtraxx Veteran

Waarom? Omdat jij dat wilt? Als dat gebeurt hoor je vele weer over ''altijd dezelfde namen bla bla''

Dit is origineel en wie weet hebben de mannen wel onwijs veel klik op persoonlijk vlak met alle artiesten in plaats van alleen muzikale raakvlakken
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 14:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Denk dat ze bij Q gewoon goed aanvoelden dat ze de Afas niet alleen op de discografie van Freqz uit gingen verkopen en er een mooi project aan hebben gehangen met zo min mogelijk grenzen. Ben benieuwd of het wat wordt
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 14:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Denk dat ze bij Q gewoon goed aanvoelden dat ze de Afas niet alleen op de discografie van Freqz uit gingen verkopen en er een mooi project aan hebben gehangen met zo min mogelijk grenzen. Ben benieuwd of het wat wordt

Denk ook dat ze niet voor de derde keer op rij een roughstate & friends feest wilde
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 15:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Waarom? Omdat jij dat wilt? Als dat gebeurt hoor je vele weer over ''altijd dezelfde namen bla bla''

Dit is origineel en wie weet hebben de mannen wel onwijs veel klik op persoonlijk vlak met alle artiesten in plaats van alleen muzikale raakvlakken


X-Qlusive Frequencerz is toch ook bedoeld voor de fans van Frequencerz? Ik als Frequencerz fan zie liever setjes b2b met e-force, warface en met name een liveact als b-freqz, dan dat ik dj paul ekstak, headhunterz en atmozfears zie, zo gek is dat toch niet? Ik zal heus niet de enige zijn. Je kunt toch ook die gekkigheid iets meer combineren met artiesten die wel iets te maken hebben met frequencerz.

Zoals ik al zei dat je bijv. van deetox, headhunterz, zany(zit toch al bij zaza-front) en atmozfears er een aantal wisselt met een aantal van die eerder genoemde namen, of je zet dit soort artiesten er iig ergens bij. Dan heb je tenminste een beetje een balans, nog steeds genoeg gekkigheid in de line-up, maar ook genoeg artiesten die echt iets te maken hebben met frequencerz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 15:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat is daar nu speciaal aan? Die combinaties staan iedere week van elk boerengehucht tot aan Den Haag geboekt. Je wordt doodgegooid met tracks van die artiesten. Zoals gezegd: eindelijk een keer iets onderscheidends wat wellicht voor veel mensen juist een drijfveer is om eens te gaan kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 15:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Wat is daar nu speciaal aan? Die combinaties staan iedere week van elk boerengehucht tot aan Den Haag geboekt. Je wordt doodgegooid met tracks van die artiesten. Zoals gezegd: eindelijk een keer iets onderscheidends wat wellicht voor veel mensen juist een drijfveer is om eens te gaan kijken.


Oke, maar noem het dan ook geen X-qlusive frequencerz, of schaf dan gewoon heel x-qlusive aan een artiest gebonden af. En schaf dan ook Qlimax, hardbass en alles af, en ga alleen nor maar naar die boeren gehucht feesten tot aan den haag, want daar komen al die artiesten ook xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 15:13 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjumpeen schreef:
ErikZ schreef:
Waarom? Omdat jij dat wilt? Als dat gebeurt hoor je vele weer over ''altijd dezelfde namen bla bla''

Dit is origineel en wie weet hebben de mannen wel onwijs veel klik op persoonlijk vlak met alle artiesten in plaats van alleen muzikale raakvlakken


X-Qlusive Frequencerz is toch ook bedoeld voor de fans van Frequencerz? Ik als Frequencerz fan zie liever setjes b2b met e-force, warface en met name een liveact als b-freqz, dan dat ik dj paul ekstak, headhunterz en atmozfears zie, zo gek is dat toch niet? Ik zal heus niet de enige zijn. Je kunt toch ook die gekkigheid iets meer combineren met artiesten die wel iets te maken hebben met frequencerz.

Zoals ik al zei dat je bijv. van deetox, headhunterz, zany(zit toch al bij zaza-front) en atmozfears er een aantal wisselt met een aantal van die eerder genoemde namen, of je zet dit soort artiesten er iig ergens bij. Dan heb je tenminste een beetje een balans, nog steeds genoeg gekkigheid in de line-up, maar ook genoeg artiesten die echt iets te maken hebben met frequencerz.


Denk dat je daar de fout in gaat want de door jouw genoemde namen staan niet voor gekkigheid en dat pikken hun achterban ook niet.

X-Qlusive Frequencerz is toch ook bedoeld voor de fans van Frequencerz? Nee het is bedoeld voor Frequencerz, om hen in de spotlight te zetten en erkenning te geven voor de geleverde prestaties
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 15:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
patrickjumpeen schreef:
ErikZ schreef:
Waarom? Omdat jij dat wilt? Als dat gebeurt hoor je vele weer over ''altijd dezelfde namen bla bla''

Dit is origineel en wie weet hebben de mannen wel onwijs veel klik op persoonlijk vlak met alle artiesten in plaats van alleen muzikale raakvlakken


X-Qlusive Frequencerz is toch ook bedoeld voor de fans van Frequencerz? Ik als Frequencerz fan zie liever setjes b2b met e-force, warface en met name een liveact als b-freqz, dan dat ik dj paul ekstak, headhunterz en atmozfears zie, zo gek is dat toch niet? Ik zal heus niet de enige zijn. Je kunt toch ook die gekkigheid iets meer combineren met artiesten die wel iets te maken hebben met frequencerz.

Zoals ik al zei dat je bijv. van deetox, headhunterz, zany(zit toch al bij zaza-front) en atmozfears er een aantal wisselt met een aantal van die eerder genoemde namen, of je zet dit soort artiesten er iig ergens bij. Dan heb je tenminste een beetje een balans, nog steeds genoeg gekkigheid in de line-up, maar ook genoeg artiesten die echt iets te maken hebben met frequencerz.


Denk dat je daar de fout in gaat want de door jouw genoemde namen staan niet voor gekkigheid en dat pikken hun achterban ook niet.

X-Qlusive Frequencerz is toch ook bedoeld voor de fans van Frequencerz? Nee het is bedoeld voor Frequencerz, om hen in de spotlight te zetten en erkenning te geven voor de geleverde prestaties


Ik hoop dat je begrijpt dat ik met 'gekkigheid' bedoel dat carnaval/lol/feestbeest achtige sfeertje wat ze met dit feestje proberen neer te zetten. En de rest wat je zegt is natuurlijk onzin, tuurlijk is dit ook voor de frequencerz fans bedoeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 15:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

patrickjumpeen schreef:
Oke, maar noem het dan ook geen X-qlusive frequencerz, of schaf dan gewoon heel x-qlusive aan een artiest gebonden af.

Traditionele concept was toch niet meer te handhaven. Allemaal veel te recente successen gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 17:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

misschien dat headhunterz en atmozfears wel vóór 00:00 draaien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 18:44 
 
Hardtraxx Veteran

Het feest is allang en breed uitverkocht dus er is blijkbaar wel vraag naar deze opzet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 18:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

zeke schreef:
misschien dat headhunterz en atmozfears wel vóór 00:00 draaien :)


Ergens hoop ik dat Headhunterz tegelijk draait met Rejecta. Dan zeker even naar Rejecta, ben anders bang dat die zaal propvol komt te staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand nog leuke ideeën voor opblaas dingen om mee te nemen?

Kan me niet gek genoeg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 18:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Iemand nog leuke ideeën voor opblaas dingen om mee te nemen?

Kan me niet gek genoeg :P

Een opblaasbaar speelparadijs. Succes :thumbup:

Gekheid. Misschien zo'n opblaasbaar barretje of dienblad?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
zeke schreef:
misschien dat headhunterz en atmozfears wel vóór 00:00 draaien :)


Ergens hoop ik dat Headhunterz tegelijk draait met Rejecta. Dan zeker even naar Rejecta, ben anders bang dat die zaal propvol komt te staan.

Ik denk dat dat wel meevalt hoor. Zo populair is hij volgens mij niet, alleen maar omdat Frequencerz 2 tracks van hem draaiden op Qlimax. Ik denk dat veel mensen hem nog niet kennen. Maar aangezien het zijn eerste optreden wordt, is dat nog niet echt voorspelbaar.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten