Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 23:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Stinson schreef:
Frequencerz
Sub Zero Project

Ja joh gewoon 't hele jaar Freqz/SZP repeat
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 23:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Stinson schreef:
Frequencerz
Sub Zero Project

Ja joh gewoon 't hele jaar Freqz/SZP repeat

Ik word een beetje moe van die hele repeaten-discussie..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 23:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ben toch zeker Syntherklaas niet. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 00:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Ik vind die gasten zo overrated, kan er niet aan doen. Line-up kan je voor 80% al zelf invullen idd. Dit wordt hem niet.


Dit dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 01:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Na al langer dan een jaar keer op keer nagenoeg dezelfde Freqz-set met erbarmelijk slecht mixwerk voorgeschoteld gekregen te hebben, trekt dit mij totaal niet.

Zonde want vroegah vond ik ze originele setjes draaien met veel drive.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 04:59 
 
Hardtraxx Addict

Absoluut verdiend, maar niet aanwezig. Heel de Roughstate gang is op B-Front na niet aan mij besteed helaas. Aan de andere kant, Driver, Passer, Fly with me, night colours black.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik ben toch zeker Syntherklaas niet. :/


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 10:48 
 
Hardtraxxer

In de lijn der verwachtingen maar wel heel gaaf :yay: Hoop op Phutere Noize.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 13:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Logische act vanuit Q-Dance, aangezien dit zo'n beetje de enige naam is momenteel voor een XQ waarbij er een realistische kans is op uitverkopen. De artiesten edities liepen met Frontliner en Ran-D de laatse jaren al niet heel denderend.

Vraag me alleen af wanneer je als Q-Dance zijnde al weet dat ze hun eigen XQ krijgen, waarom je ze dan ook nog eens op HHZ én Qlimax programmeert. Had dan toch wel iets gevarieerder gekund? Begin zelf wel een beetje Frequencerz-moe te worden ondertussen, dus maar eens zien of we aanwezig zijn. Artiesten XQ's zijn normaal gesproken wel een zekerheidje namelijk :)


En precies daarom hebben ze een XQ.
De artiesten horen dat een jaar van te voren. Vervolgens worden ze dat komende jaar zoveel mogelijk op mainstages weggezet om iedereen maar te hypen voor frequencerez.
Daarom had ik Bass Modulators eigenlijk ook al een jaar eerder verwacht met een XQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 14:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nouja, de meeste grote events worden georganiseerd door Q-Dance zelf (Qapital, Defqon, HHZ-feestje & Qlimax). Dus dan blijven er weinig andere organisaties over om in te lichten hierover. Zo kan het dus wel langdurig een geheim blijven dat ze een X-Qlusive krijgen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel tof voor hun! Zijn heel erg zichzelf gebleven en ook leuke gasten om mee om te gaan. Of ik ga moet ik nog even zien, ben niet een enorme liefhebber van alleen maar raw op een avond. Vermoedelijke line up is op zich wel ok :). Kijken of ik rond die datum zin heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 19:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
zeke schreef:
De artiesten horen dat een jaar van te voren. Vervolgens worden ze dat komende jaar zoveel mogelijk op mainstages weggezet om iedereen maar te hypen voor frequencerez


Dus dit wordt gecommuniceerd door Q-dance naar andere organisaties zeg jij?


Nee dat zeg ik niet. Zie jij mij dat zeggen dan?
In ieder geval de grote Q events.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
De artiesten horen dat een jaar van te voren. Vervolgens worden ze dat komende jaar zoveel mogelijk op mainstages weggezet om iedereen maar te hypen voor frequencerez

Tijd voor een X-Qlusive Da Tweekaz dan :list:. Zij hebben dit jaar ook op letterlijk ieder groot feest gestaan. Hard Bass, Defqon 1 Mainstage, Qlimax etc. Wat een jaar hebben die gasten eigenlijk gehad haha :surrender:. En dik verdiend imo ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 22:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
zeke schreef:
De artiesten horen dat een jaar van te voren. Vervolgens worden ze dat komende jaar zoveel mogelijk op mainstages weggezet om iedereen maar te hypen voor frequencerez


Dus dit wordt gecommuniceerd door Q-dance naar andere organisaties zeg jij?


Iets met Frequencerz die bij Platinum zitten en de zeer korte lijntjes tussen Q-Dance en Platinum.

Het zal wel niet direct zo gecommuniceerd worden, maar het is allemaal één pot nat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 09:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Exterkate schreef:
De artiesten horen dat een jaar van te voren. Vervolgens worden ze dat komende jaar zoveel mogelijk op mainstages weggezet om iedereen maar te hypen voor frequencerez

Tijd voor een X-Qlusive Da Tweekaz dan :list:. Zij hebben dit jaar ook op letterlijk ieder groot feest gestaan. Hard Bass, Defqon 1 Mainstage, Qlimax etc. Wat een jaar hebben die gasten eigenlijk gehad haha :surrender:. En dik verdiend imo ^^


Hahahahahahahaha

Ja laten we Da Tweekaz voor Coone, Zatox, Psyko Punkz e.d. doen.

Sowieso dat Adaro of Atmozfears hierna komt en ik denk zelfs dat ze nieuwere artiesten er bij gaan pakken om het maar uit te verkopen, want ze gaan een beetje door de grote namen heen. XQ SZP zie ik ook nog wel gebeuren in de toekomst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hadden we X-Qlusive Bass Modulators al gehad? Die draaien ook al lang mee en qua laatste releases ook top vind ik :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 10:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik denk dat ze na Frontliner wat huiverig zijn om een (volledig) melodieuze XQ te plannen. Vandaar waarschijnlijk ook de hoge mate van herrie aan het einde van HHz. Om toch een deel van dat volk aan te spreken. Verder wat BB zegt inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik denk dat ze na Frontliner wat huiverig zijn om een (volledig) melodieuze XQ te plannen. Vandaar waarschijnlijk ook de hoge mate van herrie aan het einde van HHz. Om toch een deel van dat volk aan te spreken. Verder wat BB zegt inderdaad.


Zonde eigenlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Exterkate schreef:
De artiesten horen dat een jaar van te voren. Vervolgens worden ze dat komende jaar zoveel mogelijk op mainstages weggezet om iedereen maar te hypen voor frequencerez

Tijd voor een X-Qlusive Da Tweekaz dan :list:. Zij hebben dit jaar ook op letterlijk ieder groot feest gestaan. Hard Bass, Defqon 1 Mainstage, Qlimax etc. Wat een jaar hebben die gasten eigenlijk gehad haha :surrender:. En dik verdiend imo ^^


Nee bedankt, daar hebben we zes dagen in februari voor he
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 11:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Hadden we X-Qlusive Bass Modulators al gehad? Die draaien ook al lang mee en qua laatste releases ook top vind ik :corn:


Die verwacht ik echt nog wel ja.

Citaat:
want ze gaan een beetje door de grote namen heen.

Welnee.
Dat dacht ik eerst ook toen het rijtje Dana, Luna, Pavo, Zany, Showtek op begon te raken.
Ze hypen echt wel weer iemand de hoogte in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 11:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
TiMOTHYb schreef:
Ik denk dat ze na Frontliner wat huiverig zijn om een (volledig) melodieuze XQ te plannen. Vandaar waarschijnlijk ook de hoge mate van herrie aan het einde van HHz. Om toch een deel van dat volk aan te spreken. Verder wat BB zegt inderdaad.


Zonde eigenlijk

Op zich wel ja, maar gezien de mainstream zich het liefst zoveel mogelijk tegen de herrie afzet MOET er een keuze gemaakt worden. Nu de populariteit vooral bij herrie ligt komen de artiesten uit de melodieuze hoek er veel minder aan te pas. Je had ook een keer een onverwachte collab kunnen proberen in die jaren natuurlijk…

Ben benieuwd of HHz nog wat verder gaat komen dan alleen SZP. Daar schieten we ook weinig mee op namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 12:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Exterkate schreef:
De artiesten horen dat een jaar van te voren. Vervolgens worden ze dat komende jaar zoveel mogelijk op mainstages weggezet om iedereen maar te hypen voor frequencerez

Tijd voor een X-Qlusive Da Tweekaz dan :list:. Zij hebben dit jaar ook op letterlijk ieder groot feest gestaan. Hard Bass, Defqon 1 Mainstage, Qlimax etc. Wat een jaar hebben die gasten eigenlijk gehad haha :surrender:. En dik verdiend imo ^^

Wacht, Wat? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 12:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

zeke schreef:
sonnebloem schreef:
Hadden we X-Qlusive Bass Modulators al gehad? Die draaien ook al lang mee en qua laatste releases ook top vind ik :corn:


Die verwacht ik echt nog wel ja.

Citaat:
want ze gaan een beetje door de grote namen heen.

Welnee.
Dat dacht ik eerst ook toen het rijtje Dana, Luna, Pavo, Zany, Showtek op begon te raken.
Ze hypen echt wel weer iemand de hoogte in.


Daarom zei ik ook dat ze de nieuwere namen er wel gaan bij pakken na een tijdje denk ik. Ik denk dat dan inderdaad de grotere fanbase gepakt gaat worden. Als Q slim is pakken ze na Freqz eigenlijk meer Labels dan Artiesten. Ik denk niet dat Coone, Atmozfears, Zatox of Adaro de zaal vol kunnen krijgen. Zelfs PN, ondanks de grote following hier, en SZP lukt het denk ik niet. De enige artiesten waarmee het zou lukken zitten bij AoD.

Op een punt moet je het concept toch omgooien wanneer er geen artiesten meer zijn die de zaal kunnen vullen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 12:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hahaha ja maar Zeke wilde graag even subtiel aanstippen dat hij die edities allemaal meegemaakt heeft. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 13:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Daarom zei ik ook dat ze de nieuwere namen er wel gaan bij pakken na een tijdje denk ik. Ik denk dat dan inderdaad de grotere fanbase gepakt gaat worden. Als Q slim is pakken ze na Freqz eigenlijk meer Labels dan Artiesten. Ik denk niet dat Coone, Atmozfears, Zatox of Adaro de zaal vol kunnen krijgen. Zelfs PN, ondanks de grote following hier, en SZP lukt het denk ik niet. De enige artiesten waarmee het zou lukken zitten bij AoD.

Op een punt moet je het concept toch omgooien wanneer er geen artiesten meer zijn die de zaal kunnen vullen.

Denk dat ze eerder liever stoppen met het concept dan hier een Warface of een Radical Redemption neer te zetten. Iets met eer enzo.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten