Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2016 23:01 
 
Hardtraxxer

Op zaterdag 1 oktober is X-Qlusive Holland XXL daar waar het feestgedruis losbarst. Tot in de kleine uurtjes dendert de Polonaise Hollandaise door alle hoeken van de Ziggo Dome te Amsterdam. Zanger Bob Offenberg zal ook het podium betreden van het totaal uitverkochte evenement. De uit Schiedam afkomstige zanger van het Nederlandse lied zal de vocale verzorgen voor DJ Ignition. Samen met de 19 jarige Hardstyle DJ brengt Bob Offenberg een speciale remix van “Het Is Een Nacht”, de nummer 1 hit van Guus Meeuwis. Dat wordt massaal inhaken en ongeremd sfeer maken, zoals het een ware Hollander betaamt.

(http://www.bekendeartiesten.nl/bob-offenberg-ziggodome/)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2016 23:57 
 
Hardtraxx Veteran

Youri! schreef:
Op zaterdag 1 oktober is X-Qlusive Holland XXL daar waar het feestgedruis losbarst. Tot in de kleine uurtjes dendert de Polonaise Hollandaise door alle hoeken van de Ziggo Dome te Amsterdam. Zanger Bob Offenberg zal ook het podium betreden van het totaal uitverkochte evenement. De uit Schiedam afkomstige zanger van het Nederlandse lied zal de vocale verzorgen voor DJ Ignition. Samen met de 19 jarige Hardstyle DJ brengt Bob Offenberg een speciale remix van “Het Is Een Nacht”, de nummer 1 hit van Guus Meeuwis. Dat wordt massaal inhaken en ongeremd sfeer maken, zoals het een ware Hollander betaamt.

(http://www.bekendeartiesten.nl/bob-offenberg-ziggodome/)


Wie :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2016 00:32 
 
Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
Youri! schreef:
Op zaterdag 1 oktober is X-Qlusive Holland XXL daar waar het feestgedruis losbarst. Tot in de kleine uurtjes dendert de Polonaise Hollandaise door alle hoeken van de Ziggo Dome te Amsterdam. Zanger Bob Offenberg zal ook het podium betreden van het totaal uitverkochte evenement. De uit Schiedam afkomstige zanger van het Nederlandse lied zal de vocale verzorgen voor DJ Ignition. Samen met de 19 jarige Hardstyle DJ brengt Bob Offenberg een speciale remix van “Het Is Een Nacht”, de nummer 1 hit van Guus Meeuwis. Dat wordt massaal inhaken en ongeremd sfeer maken, zoals het een ware Hollander betaamt.

(http://www.bekendeartiesten.nl/bob-offenberg-ziggodome/)


Wie :lol:


Bob Offenberg
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2016 08:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke Volendamse inteeltkop. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2016 09:05 
 
Hardtraxx Veteran

Nou nou poeh poeh henny huisman en Bob. Past goed bij de de rest van de line up voor dit feest : het is het allemaal net niet.

Maar ga zo door Q lekker uitmelken en een geniaal concept hersendood maken. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2016 09:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Draait gelukkig toch in de 2e zaal :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2016 10:23 
 
Hardtraxx Veteran

TBA-ID schreef:
Draait gelukkig toch in de 2e zaal :whistle:

Doet toch niet onder voor het feit dat het allemaal ver onder het kwaliteitsniveau ligt van vorige jaar. Zelfs de 2e zaal. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2016 10:44 
 
Hardtraxx Addict

RTM93 schreef:
Nou nou poeh poeh henny huisman en Bob. Past goed bij de de rest van de line up voor dit feest : het is het allemaal net niet.

Maar ga zo door Q lekker uitmelken en een geniaal concept hersendood maken. :sleep:

Henny huisman of hans kazan/gaston.
Staat toch wel gelijk als je het mij vraagt
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2016 11:12 
 
Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
RTM93 schreef:
Nou nou poeh poeh henny huisman en Bob. Past goed bij de de rest van de line up voor dit feest : het is het allemaal net niet.

Maar ga zo door Q lekker uitmelken en een geniaal concept hersendood maken. :sleep:

Henny huisman of hans kazan/gaston.
Staat toch wel gelijk als je het mij vraagt

Waar henny allang niet meer dagelijks op tv te zien is en al aardig in de vergetelheid raakt is gaston bijna dagelijks te zien en is hans nog steeds illusionist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2016 11:14 
 
Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Nou nou poeh poeh henny huisman en Bob. Past goed bij de de rest van de line up voor dit feest : het is het allemaal net niet.

Maar ga zo door Q lekker uitmelken en een geniaal concept hersendood maken.


Bedankt voor je constructieve bijdrage.

RTM93 schreef:
TBA-ID schreef:
Draait gelukkig toch in de 2e zaal :whistle:

Doet toch niet onder voor het feit dat het allemaal ver onder het kwaliteitsniveau ligt van vorige jaar. Zelfs de 2e zaal. :/


Dat is geen feit, dat is een mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2016 11:19 
 
Hardtraxx Addict

RTM93 schreef:
Miwer schreef:
RTM93 schreef:
Nou nou poeh poeh henny huisman en Bob. Past goed bij de de rest van de line up voor dit feest : het is het allemaal net niet.

Maar ga zo door Q lekker uitmelken en een geniaal concept hersendood maken. :sleep:

Henny huisman of hans kazan/gaston.
Staat toch wel gelijk als je het mij vraagt

Waar henny allang niet meer dagelijks op tv te zien is en al aardig in de vergetelheid raakt is gaston bijna dagelijks te zien en is hans nog steeds illusionist.

Grootste deel kent hem nog wel.
Maare de eerste 2 edities had niemand dus wat is het probleem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2016 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het hele idee is toch dat het zo fout mogelijk wordt? Als het maar gezellig wordt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2016 11:48 
 
Hardtraxx Veteran

Youri! schreef:
RTM93 schreef:
Nou nou poeh poeh henny huisman en Bob. Past goed bij de de rest van de line up voor dit feest : het is het allemaal net niet.

Maar ga zo door Q lekker uitmelken en een geniaal concept hersendood maken.


Bedankt voor je constructieve bijdrage.

RTM93 schreef:
TBA-ID schreef:
Draait gelukkig toch in de 2e zaal :whistle:

Doet toch niet onder voor het feit dat het allemaal ver onder het kwaliteitsniveau ligt van vorige jaar. Zelfs de 2e zaal. :/


Dat is geen feit, dat is een mening.

Jij voelt je wel heel erg geroepen om dit feest te verdedigen ofniet. :aww:
Veel plezier zaterdag. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2016 12:04 
 
Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Jij voelt je wel heel erg geroepen om dit feest te verdedigen ofniet. :aww:


Nee, ik irriteer me aan negativiteit. Jij zegt in principe alleen maar; dit is kut, en verkondigt het daarbij ook nog eens als een feit. En dat heb je vaker gedaan in dit topic, vandaar.

RTM93 schreef:
Veel plezier zaterdag.


Thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2016 12:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Poll: Moet de dresscode 100% nageleefd worden?

- Eens
- Oneens
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2016 12:31 
 
Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Poll: Moet de dresscode 100% nageleefd worden?

- Eens
- Oneens

Eens, hoeveel moeite is het om op zijn minst een oranje shirtje aan te trekken
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2016 12:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Had vorig jaar een bavaria jurkje aan. ben ik eens blij dat ik toen nog iemand kende van HT :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2016 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Poll: Moet de dresscode 100% nageleefd worden?

- Eens
- Oneens

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2016 13:38 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Youri! schreef:
RTM93 schreef:
Jij voelt je wel heel erg geroepen om dit feest te verdedigen ofniet. :aww:


Nee, ik irriteer me aan negativiteit. Jij zegt in principe alleen maar; dit is kut, en verkondigt het daarbij ook nog eens als een feit.


Eens met RTM, zoals ik ook al eerder zei:

Pommer schreef:
Zo ik hoor echt van fucking veel mensen in m'n omgeving dat ze er heen gaan, terwijl ze normaal echt nooit gaan en niet eens van hardstyle houden. Denk dat het door deze ontwikkeling in combinatie met de line up toch best wel eens een hele tegenvaller kan worden. Q zal er vast wel weer een spektakel van maken, maar ben bang dat dit concept voor mij nu al is doodgebloed, erg zonde :(


Ik vraag me ook af hoe ze dit de aankomende jaren weer gaan aanpakken. Het was in no-time uitverkocht, dus wie weet wat ze in de toekomst weer gaan verzinnen om er nog meer uit te halen. Wie weet nog wel een grotere locatie, dan wordt het meer een soort van toppers in concert meets hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2016 13:49 
 
Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
Youri! schreef:
RTM93 schreef:
Jij voelt je wel heel erg geroepen om dit feest te verdedigen ofniet. :aww:


Nee, ik irriteer me aan negativiteit. Jij zegt in principe alleen maar; dit is kut, en verkondigt het daarbij ook nog eens als een feit.


Eens met RTM, zoals ik ook al eerder zei:

Pommer schreef:
Zo ik hoor echt van fucking veel mensen in m'n omgeving dat ze er heen gaan, terwijl ze normaal echt nooit gaan en niet eens van hardstyle houden. Denk dat het door deze ontwikkeling in combinatie met de line up toch best wel eens een hele tegenvaller kan worden. Q zal er vast wel weer een spektakel van maken, maar ben bang dat dit concept voor mij nu al is doodgebloed, erg zonde :(


Ik vraag me ook af hoe ze dit de aankomende jaren weer gaan aanpakken. Het was in no-time uitverkocht, dus wie weet wat ze in de toekomst weer gaan verzinnen om er nog meer uit te halen. Wie weet nog wel een grotere locatie, dan wordt het meer een soort van toppers in concert meets hardstyle.

Mag toch hopen dat ze volgend jaar weer een andere XQ doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2016 14:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

X-Qlusive Miwer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2016 14:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2016 14:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iemand die nog 2 kaartjes ter beschikking heeft? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2016 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Had vorig jaar een bavaria jurkje aan. ben ik eens blij dat ik toen nog iemand kende van HT :lol:


Ik wil graag wat zeggen, maar dat doe ik niet :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2016 18:42 
 
Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
X-Qlusive Miwer?

Denk dat ik qua line-up en aankleding nog best een leuk feest neer kan zetten om eerlijk te zijn :innocent:
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten