Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 16:52 
 
Hardtraxxer

Zowel de trailer zelf als de artiesten die nu te zien t.o.v. de vorige trailer zijn toch een heel stuk minder. Bij het zien van de vorige trailer kreeg je het gevoel 'wow, dit mag je niet missen'. Nu is het meer 'Tjah, wat moet je ervan zeggen'. Benieuwd naar de rest vd line-up en zaalindeling, hopelijker wat overtuigender dan de namen die er nu staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat vreselijk veel hardcore en freestyle, de twijfel die ik nog had is bij deze weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op X-Qlusive Holland maakt de line-up niet heel erg uit, maar dit is wel erg zwak. Verwacht van bijna al deze namen ook geen leuke edits ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 17:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat is dit nou weer. Wilde Q-Dance ook een Knock Outje doen? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 17:07 
 
Hardtraxx Veteran

ShatterDJ schreef:
Basshunterzz schreef:


Mensen die ik er uit haal:
Brennan Heart

Waar zie jij Brennan Heart dan?


Die gast met die wortels op zijn kop bij die groepsfoto, daar haal ik Brennan Heart uit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 17:10 
 
Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
ShatterDJ schreef:
Basshunterzz schreef:


Mensen die ik er uit haal:
Brennan Heart

Waar zie jij Brennan Heart dan?


Die gast met die wortels op zijn kop bij die groepsfoto, daar haal ik Brennan Heart uit :P

Dat is zeker geen Brennan Heart xd
Die hoort er gewoon bij, net als die oma en lilliputter :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 17:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Waar zie jij Brennan Heart dan?


Citaat:
Die gast met die wortels op zijn kop bij die groepsfoto, daar haal ik Brennan Heart uit :P

Citaat:
Dat is zeker geen Brennan Heart xd
Die hoort er gewoon bij, net als die oma en lilliputter :thumbup:


Ik weet niet wat ik hiervan moet vinden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 17:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goh het shot van mij komt weer voorbij xd

Maar ik zie Partyraiser ertussen staan :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had wel zin in dit feest, maar met deze line-up weet ik het nog niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 17:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:


Mensen die ik er uit haal:

Ruthless
Bass Chaserz
Alpha2
Partyraiser
Korsakoff & Amada
The Viper
Zany
Dr Rude
Atmozfears
Brennan Heart


Ransom zit er ook bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou hoef ook niet meer te twijfelen om te gaan.

Wat een zaad line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 17:59 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik vond het vorig jaar echt leuk, maar dan wel voor 1 keer. Dit jaar zijn er ook wat meer 'niet-hardstyle' namen bij gekomen. Ik heb het idee dat Q-Dance hier een jaarlijks terugkerend 'Pussy Lounge-achtig' feest van wil maken. Ik ben iig niet aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 18:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ik heb het idee dat Q-Dance hier een jaarlijks terugkerend 'Pussy Lounge-achtig' feest van wil maken.


Lijkt het idd op, desalniettemin ga ik er toch heen! Normaal gesproken vind ik de line up erg belangrijk, maar dit feest was zo geweldig vorig jaar, echt een fantastische sfeer. Sowieso wel weer aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met Q-Base en de Tijdmachine in dezelfde periode ging deze hem al niet worden maar met zo'n lineup al helemaal niet. Jammer dat ze de regelmaat van om de 4 jaar niet blijven hanteren om het concept was exclusief te houden maar helaas wordt dit ook weer uitgemolken door Q-Dance. Zonde zeg! -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 20:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben wel benieuwd of dit de volledige line up is...? Ik ben in ieder geval aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartverkoop begint als ik op fatality sta.. hopen dat ik aan een kaart kan komen dan, maar als het zo snel gaat als vorig jaar, dan zit dat er niet in.. En zo niet dan pech, is het niet waard om ticketswap oid voor te hunten
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 20:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Kaartverkoop begint als ik op fatality sta.. hopen dat ik aan een kaart kan komen dan, maar als het zo snel gaat als vorig jaar, dan zit dat er niet in.. En zo niet dan pech, is het niet waard om ticketswap oid voor te hunten


Dit dus.

Plus ik denk dat ik dit jaar niet met de bus erheen ga de vorige keer is het een klein beetje fout afgelopen, Een klein beetje maar hoor. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 20:57 
 
Hardtraxx Veteran

Dat vind ik inderdaad ook altijd een beetje jammer, waarom ga je die kaartverkoop houden op een zaterdag in de zomer als het stikt van de festivals. Neem een voorbeeld aan Intents, ergens door de week in de avond. Dat zijn de beste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 20:58 
 
Hardtraxx Veteran

ShatterDJ schreef:
Dat is zeker geen Brennan Heart xd
Die hoort er gewoon bij, net als die oma en lilliputter :thumbup:


Oke, nouja dat dacht ik te zien. Ik vond het eerlijk gezegd ook apart dat Brennan Heart met zoiets ging rondlopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Dat vind ik inderdaad ook altijd een beetje jammer, waarom ga je die kaartverkoop houden op een zaterdag in de zomer als het stikt van de festivals. Neem een voorbeeld aan Intents, ergens door de week in de avond. Dat zijn de beste.


Ja of om 10 uur smorgens, ipv 1 uur smiddags.. Dat je nog ff snel voordat je van huis gaat kan kopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 21:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

B2s doet wel aan om 10 uur kaartverkoop tenminste voor Knock out en Hard bass, Alleen Pussy lounge was onhandig xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2016 09:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Indyy schreef:
Met Q-Base en de Tijdmachine in dezelfde periode ging deze hem al niet worden maar met zo'n lineup al helemaal niet. Jammer dat ze de regelmaat van om de 4 jaar niet blijven hanteren om het concept was exclusief te houden maar helaas wordt dit ook weer uitgemolken door Q-Dance. Zonde zeg! -.-


Het is idd jammer dat ze het nu alweer doen. Maar vanuit het standpunt van een organisatie wel begrijpelijk dat ze het weer doen! Tegenwoordig verkopen er steeds minder feesten uit door alle concurrentie. Nu hebben ze een goud concept wat in vorig jaar in slechts 4 uur (dacht ik) uitverkocht raakte. Uiteindelijk draait het toch ook om het geld en dan is het zeker te begrijpen. Hoe jammer ik dit ook zelf vind. Wel moet de line up wel veel beter gaan worden dan dit.. Want dit is echt heel erg mager..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2016 10:47 
 
Hardtraxx Addict

Hoewel het me een erg leuk feest lijkt passeer ik deze dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2016 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qua line-up had ik toch wel aan andere namen gedacht.. Maargoed nog nooit heengeweest en wil dit circus toch wel een keer meemaken :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2016 22:07 
 
Donateur

Wat was vorig jaar de ticket prijs
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten