Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 18:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:
Ik denk dat de Line-up niets á la Roughstate/A2 Records zal zijn. Daar laat Q-Dance zich niet in meeslepen (hoop ik). Dat zou te goedkoop zijn. Wel zijn Frequencerz en B-Front vanzelfsprekend. Prima als je het mij vraagt.


Nou geloof mij, dan kom je echt van een koude kermis thuis..
De namen van die 2 labels blijven wel de meest populaire. Dat is echt een feit. Ze zullen echt niet gaan mikken op de meest die-hard raw hardstyle publiek in Nederland door met verfrissende en uitdagende namen te komen (ook al zou ik dat als liefhebber natuurlijk wel zien).

Dus verwacht echt wel namen als: Frequencerz, B-front, E-force, Gunz etc..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2016 11:18 
 
Hardtraxx Veteran

Misschien Wildstylez eerder op de avond :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2016 15:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kaartje binnen in ieder geval, zin in! Ik snap alleen die haat van HT niet op Ran-D. Gaat imo inderdaad sneller uitverkopen dan B-front. Hoop dat Hard driver er staat :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2016 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Ik snap alleen die haat van HT niet op Ran-D.


dit valt wel mee toch? alleen op qlimax was men hier niet zo enthousiast over hem, maar dat had volgens mij meer te maken met het feit dat b-front hierdoor korter zou draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2016 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Imo is er geen 'haat' naar Ran-D hoor. Het was inderdaad voor velen, waaronder ik, best teleurstellend dat hij kwam draaien omdat iedereen verwacht had dat B-Front gelijk na Frequencerz ging draaien. Vond hem niet echt op Qlimax passen en vind hem tegenwoordig niet meer zo interessant als vroeger, maar haat is er zeker niet hoor! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2016 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
maar dat had volgens mij meer te maken met het feit dat b-front hierdoor korter zou draaien.


Dit is ook alleen maar speculatie. Wie zegt dat zijn half uur van bfront afgesnoepd is? Had bass modulators gewoon normaal een uur gegeven, ipv nu 70 minuten, dan had bfront ook langer kunnen draaien. De lengte van een set wordt niet alleen bepaald door de artiest direct voor of direct na hem, maar door alle artiesten gezamelijk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2016 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
yannickvk schreef:
maar dat had volgens mij meer te maken met het feit dat b-front hierdoor korter zou draaien.


Dit is ook alleen maar speculatie. Wie zegt dat zijn half uur van bfront afgesnoepd is? Had bass modulators gewoon normaal een uur gegeven, ipv nu 70 minuten, dan had bfront ook langer kunnen draaien. De lengte van een set wordt niet alleen bepaald door de artiest direct voor of direct na hem, maar door alle artiesten gezamelijk ;)


zeker waar. maar ik doel er meer op dat de mensen wel b-front hadden verwacht na de frequencerz. dan draait b-front toch minder lang dan de meeste mensen op dat moment verwacht hadden? als de freqz klaar zijn en je denkt mooi, nu komt b-front, en vervolgens komt ran-d er nog even tussen kan dat best teleurstellend zijn kan ik me voorstellen. dan gaat het er op dat moment even niet om bij wie het "afgesnoept" is toch?

misschien had ik het wel verkeerd verwoord ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2016 11:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Norther66 schreef:
yannickvk schreef:
maar dat had volgens mij meer te maken met het feit dat b-front hierdoor korter zou draaien.


Dit is ook alleen maar speculatie. Wie zegt dat zijn half uur van bfront afgesnoepd is? Had bass modulators gewoon normaal een uur gegeven, ipv nu 70 minuten, dan had bfront ook langer kunnen draaien. De lengte van een set wordt niet alleen bepaald door de artiest direct voor of direct na hem, maar door alle artiesten gezamelijk ;)


zeker waar. maar ik doel er meer op dat de mensen wel b-front hadden verwacht na de frequencerz. dan draait b-front toch minder lang dan de meeste mensen op dat moment verwacht hadden? als de freqz klaar zijn en je denkt mooi, nu komt b-front, en vervolgens komt ran-d er nog even tussen kan dat best teleurstellend zijn kan ik me voorstellen. dan gaat het er op dat moment even niet om bij wie het "afgesnoept" is toch?

misschien had ik het wel verkeerd verwoord ja.


De een vind het kut en de andere vond het weer tof dat Ran-D ineens daar stond waaronder ik! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2016 00:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net of dat de schuld is van Ran-d :lol:

Q maakt de line up en time table.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2016 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Net of dat de schuld is van Ran-d :lol:

Q maakt de line up en time table.


niemand zegt ook dat het de schuld van ran-d is toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2016 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De reacties van Ran-D op Qlimax die ik heb gelezen waren juist wel positief...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2016 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
ULTIMO schreef:
Net of dat de schuld is van Ran-d :lol:

Q maakt de line up en time table.


niemand zegt ook dat het de schuld van ran-d is toch?

Nouja in het qlimax topic maar ook op facebook zijn mensen boos op Ran-D omdat hij tijd 'gestolen' heeft van B-Front :lol:

Volgens mij heb je het dan niet helemaal begrepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2016 15:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
yannickvk schreef:
ULTIMO schreef:
Net of dat de schuld is van Ran-d :lol:

Q maakt de line up en time table.


niemand zegt ook dat het de schuld van ran-d is toch?

Nouja in het qlimax topic maar ook op facebook zijn mensen boos op Ran-D omdat hij tijd 'gestolen' heeft van B-Front :lol:

Volgens mij heb je het dan niet helemaal begrepen.


Dit is niet zijn winkel vriend
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2016 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Volgens mij heb je het dan niet helemaal begrepen.

Volgens mij heb jij het dan niet goed gelezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2016 14:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2016 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stukken beter dan verwacht, best divers! Maar huren ze de Ziggo Dome erbij af ofzo met al die artiesten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2016 14:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Stukken beter dan verwacht, best divers! Maar huren ze de Ziggo Dome erbij af ofzo met al die artiesten?


2 zalen neem ik aan. Phuture Noize :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2016 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet echt niet wat ik van deze line up moet vinden

Edit: Besloten om maar lekker gewoon te gaan. Ga mij sowieso wel vermaken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2016 14:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Diverser dan ik had verwacht, maar net te veel is niet mijn smaak. Zit met name niet op Alpha2, Sub Zero Project, Digital Punk en Hard Driver te wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2016 14:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Phuture Noize dus naar Roughstate?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2016 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Diverser dan ik had verwacht, maar net te veel is niet mijn smaak. Zit met name niet op Alpha2, Sub Zero Project, Digital Punk en Hard Driver te wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2016 14:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Phuture Noize dus naar Roughstate?


Als je het zo leest in de aankondiging zou je haast denken van wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2016 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Diverser dan ik had verwacht, maar net te veel is niet mijn smaak. Zit met name niet op Alpha2, Sub Zero Project, Digital Punk en Hard Driver te wachten.


Alpha2 draait toch met E-Force samen, dus daar zul je minder last van hebben denk ik. Tja, Hard Driver en Digital Punk is wel even kut, maar dan ga ik wel naar zaal 2. Sub Zero Project ben ik eigenlijk nog wel bereid een kans te geven. Vind dat ze een best goed jaar achter de rug hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2016 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-dance schreef:
Ran-D presents the Future:


Is dit dan de tweede zaal? Als in, alle namen die hierna komen vormen de tweede zaal. Dus Phuture Noize twee keer? Of is het Ran-D presents the Future: Phuture Noize? Een speciale b2b set?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2016 17:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Q-dance schreef:
Ran-D presents the Future:


Is dit dan de tweede zaal? Als in, alle namen die hierna komen vormen de tweede zaal. Dus Phuture Noize twee keer? Of is het Ran-D presents the Future: Phuture Noize? Een speciale b2b set?

Er staat een komma na Phuture Noize, dus ik gok: Ran-D presents the Future: Phuture Noize, Act of Rage & Clockartz. Maar zal wel niet op 1 regel gepast hebben.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten