Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 15:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RIP Gunz inderdaad. Al moet ik zeggen dat ik de nieuwe platen wel vet vind. Maargoed dat is smaak, en daar valt niet over te twisten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 23:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Koen schreef:
Joey schreef:
Sorrow, De Weg Kwijt, Uprising bootleg, Struggle for Existence. Hell, gewoon die set van Qlimax 2011 opnieuw doen. :$


Niet persee qlimax 2011, maar gewoon voordat adaro oorproblemen kreeg, daarna is het fout gegaan met de gunz4hire tracks


Sinds Adaro zijn gehoorproblemen is het geheel fout gegaan met de hardstyle scene. Ze paste zich aan ipv door te gaan waar ze mee bezig waren.


Dat ligt in mijn optiek niet aan Adaro en/of zijn oren, verre van zelfs. Persoonlijk vind ik namelijk dat Adaro erg overrated is. Zo trekt hij met name veel bezoekers omdat hij 'lekkere setjes' draait, losstaand van zijn producties dus. Daarnaast zijn de tracks van Gunz (denk ik) 90% het werk van Ran-D. Dat de sound van Gunz verandert is dan dus ook logisch, aangezien het veelal het stijltje van Ran-D weerspiegelt. Ook produceert Adaro nauwelijks goede solo-platen (meer), tracks als Murder en Rellen in de hel vind ik veruit slecht. Het zijn enkel vaak zijn collabs die mij enigszins aanspreken (Rock & Roll, Rock now en The party never dies bijvoorbeeld).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch besloten hier naartoe te gaan. Het zijn niet de meest aansprekende namen voor mij, dj's waar ik normaal niet zo snel naartoe zou gaan, maar misschien kunnen ze me wel verrassen. En anders even op een zuipen zetten en dan vermaak ik me sowieso wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 20:35 
 
Hardtraxxer

tjaa standaard probleem weer zelf wil ik er graag heen maar nog nooit alleen naar een feest geweest en vrienden willen niet dus weet niet of het me gaat bevallen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 20:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
The Dopeman vind ik ook nog steeds zo ongelofelijk vet he :loving:

Dit!

Don't get high on your own supply
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 21:18 
 
Hardtraxxer

Ga er eigenlijk wel vanuit dat ik sowieso gedurende de avond vele oude g4h tracks ga horen.. Niet alleen tijdens de live act :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kingxxl schreef:
Exterkate schreef:
The Dopeman vind ik ook nog steeds zo ongelofelijk vet he :loving:

Dit!

Don't get high on your own supply


Deze vond ik ook altijd heel vet ja. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 22:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ga al 10 jaar naar feesten maar de allereerste set van Gunz 4 Hire @ Decibel 2011 was de vetste set die ik ooit van mn leven heb gehoord. Enkel "gangsters don't dance" was toen bekend. Daarna al die onbekende hits gehoord. Man man ik vergeet dat nooit meer. Die set had echt alles : ^^

Wie van jullie was hier ook bij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 23:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mees-89 schreef:
Ik ga al 10 jaar naar feesten maar de allereerste set van Gunz 4 Hire @ Decibel 2011 was de vetste set die ik ooit van mn leven heb gehoord. Enkel "gangsters don't dance" was toen bekend. Daarna al die onbekende hits gehoord. Man man ik vergeet dat nooit meer. Die set had echt alles : ^^

Wie van jullie was hier ook bij?


:yes: :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 23:21 
 
Hardtraxx Newbie

Mees-89 schreef:
Ik ga al 10 jaar naar feesten maar de allereerste set van Gunz 4 Hire @ Decibel 2011 was de vetste set die ik ooit van mn leven heb gehoord. Enkel "gangsters don't dance" was toen bekend. Daarna al die onbekende hits gehoord. Man man ik vergeet dat nooit meer. Die set had echt alles : ^^

Wie van jullie was hier ook bij?


Ik was er op Decibel niet bij.
Op Thrillogy in 2011 wel! was ook 1 en al kippenvel, en die edit van struggle for existence :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2017 10:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

spector45 schreef:
Mees-89 schreef:
Ik ga al 10 jaar naar feesten maar de allereerste set van Gunz 4 Hire @ Decibel 2011 was de vetste set die ik ooit van mn leven heb gehoord. Enkel "gangsters don't dance" was toen bekend. Daarna al die onbekende hits gehoord. Man man ik vergeet dat nooit meer. Die set had echt alles : ^^

Wie van jullie was hier ook bij?


Ik was er op Decibel niet bij.
Op Thrillogy in 2011 wel! was ook 1 en al kippenvel, en die edit van struggle for existence :love:


Intents 2012 was ook heel gaaf, was echt een gekkenhuis en niet te druk
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2017 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het viel me echt op hoeveel jongens daarbinnen een zonnebril dragen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2017 13:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Durf de pupillen te showen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2017 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mees-89 schreef:
Ik ga al 10 jaar naar feesten maar de allereerste set van Gunz 4 Hire @ Decibel 2011 was de vetste set die ik ooit van mn leven heb gehoord. Enkel "gangsters don't dance" was toen bekend. Daarna al die onbekende hits gehoord. Man man ik vergeet dat nooit meer. Die set had echt alles : ^^

Wie van jullie was hier ook bij?

Ik, ook een hoogtepunt voor mij. Stonden ook behoorlijk veel dj's in de tent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2017 16:33 
 
Hardtraxx Newbie

patrickjumpeen schreef:
spector45 schreef:
Mees-89 schreef:
Ik ga al 10 jaar naar feesten maar de allereerste set van Gunz 4 Hire @ Decibel 2011 was de vetste set die ik ooit van mn leven heb gehoord. Enkel "gangsters don't dance" was toen bekend. Daarna al die onbekende hits gehoord. Man man ik vergeet dat nooit meer. Die set had echt alles : ^^

Wie van jullie was hier ook bij?


Ik was er op Decibel niet bij.
Op Thrillogy in 2011 wel! was ook 1 en al kippenvel, en die edit van struggle for existence :love:


Intents 2012 was ook heel gaaf, was echt een gekkenhuis en niet te druk


Haha daar was ik ook nog inderdaad! maar vond die set toen niet zo vet als op Thrillogy maar kwam misschien ook omdat het toen de eerste keer was dat ik ze zag
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2017 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette sfeer was dat toen bij Intents ja. En die tent was ook helemaal afgeladen.
Toen waren G4H nog echt nieuw en verrassend :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2017 16:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vond G4H toen juist gewoon een verlengde van Ran-D & Adaro. Ben ze eigenlijk alleen maar meer gaan waarderen sinds A Storm Is Coming. Vond het juist rond KOTU, Bolivia, Dopeman minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2017 20:50 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Vond G4H toen juist gewoon een verlengde van Ran-D & Adaro. Ben ze eigenlijk alleen maar meer gaan waarderen sinds A Storm Is Coming. Vond het juist rond KOTU, Bolivia, Dopeman minder.

Eens met deze man. Vind alleen sommige van de recentere nummers (met name door het gebruik van vrijwel dezelfde snares tussendoor) wel een hoog Ran-D gehalte hebben. Moet zeggen dat ik Evolution Complete en The Cycle nog steeds wel heel dikke platen vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2017 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Broken Balance schreef:
Vond G4H toen juist gewoon een verlengde van Ran-D & Adaro. Ben ze eigenlijk alleen maar meer gaan waarderen sinds A Storm Is Coming. Vond het juist rond KOTU, Bolivia, Dopeman minder.

Eens met deze man. Vind alleen sommige van de recentere nummers (met name door het gebruik van vrijwel dezelfde snares tussendoor) wel een hoog Ran-D gehalte hebben. Moet zeggen dat ik Evolution Complete en The Cycle nog steeds wel heel dikke platen vind.


Sicknezz is dan al een verbetering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2017 21:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Proberen een kaartje te scoren voor 6eu en dan ben ik van de partij. Perfecte datum voor een feestje (3 weken na Freaqshow, 2 weken voor HB).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2017 22:36 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Mees-89 schreef:
Ik ga al 10 jaar naar feesten maar de allereerste set van Gunz 4 Hire @ Decibel 2011 was de vetste set die ik ooit van mn leven heb gehoord. Enkel "gangsters don't dance" was toen bekend. Daarna al die onbekende hits gehoord. Man man ik vergeet dat nooit meer. Die set had echt alles : ^^

Wie van jullie was hier ook bij?

Dat was idd gaaf, maar voor mij ook gelijk de laatste keer dat ik het zo vet vond. De lol was er snel vanaf imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2017 00:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Mees-89 schreef:
Ik ga al 10 jaar naar feesten maar de allereerste set van Gunz 4 Hire @ Decibel 2011 was de vetste set die ik ooit van mn leven heb gehoord. Enkel "gangsters don't dance" was toen bekend. Daarna al die onbekende hits gehoord. Man man ik vergeet dat nooit meer. Die set had echt alles : ^^

Wie van jullie was hier ook bij?

Ik, ook een hoogtepunt voor mij. Stonden ook behoorlijk veel dj's in de tent.


Ja Coone, B-front, Audiofreq die voor mijn neus stonden om te kijken wat er allemaal ging gebeuren.
Audiofreq ging helemaal uit zn plaat! Haha mooi was dat!

Ik weet nog goed. Die intro met 'gangsters don't dance', eerste paar seconden was het geluid zo slecht! Heel de tent ging fluiten! En toen kwam de mid-intro :drool: . Geluid ging tandje bij!

Die reactie van het publiek toen. Dat vergeet ik nooit meer. Jullie moeten de youtube filmpjes eens checken van de opening waarin dat gebeurd. Kippevel toen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2017 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Audiofreq stond idd achter ons heftig uit z'n plaat te gaan idd, haha. Mooie kearl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2017 13:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mees-89 schreef:
Jullie moeten de youtube filmpjes eens checken van de opening waarin dat gebeurd. Kippevel toen!


Geef filmpje :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2017 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Deze vond ik zo snel, er werd toen dus al geschreeuwd bij kicks.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten