Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2017 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
04. Beat Providers - Firebird


:loving:

Hoop deze ooit eens live te horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2017 16:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Raven schreef:
RTM93 schreef:
Kaartverkoop liep ook niet goed, volgens de organisatie die het barpersoneel e.d. regelen.
Hoop dat ze er nog wat moois van maken. Dat zou je toch ook wel verwachten met een artiest als E-Force.

Absoluut niet waar, 't was druk genoeg naar mijn inzien..

Was lache feest, prima setjes. Seven is overigens voor de allerlaatste keer gedraaid door E-Force zelf ofzoiets.


Idd, was me zo nu en dan retedruk :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2017 16:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heel heel heel erg naar m'n zin gehad. Set van de avond komt op naam van SZP. Wat een heerlijk stijltje hebben die toch ontwikkeld. Ook de hoeveelheid aan verschillende kicks in die set zorgt voor zoveel diversiteit. Verder voornamelijk heel veel standaard setjes gehoord. Zo jammer dat je van te voren de sets van het gros van de artiesten al voor 75% in kunt vullen. Plus het feit dat ook echt niemand met elkaar afstemt welke tracks ze draaien. Ik blijf me daar echt over verbazen haha. Alleen indoor Killshot - Beastmode al drie keer gehoord.

Tijdens E-Force noodgedwongen naar buiten gegaan vanwege de drukte en het feit dat ik dat album al vaak genoeg heb gehoord en die verschillende kicks in o.a. FTP rmx en stresstest nu wel ken, wat overigens prima te doen was daar. Die stage oogt zo karig als iets, maar toen het daar goed vol stond kreeg ik wel een soort Beat the bridge gevoel.

Oja en het kan aan mij liggen, maar volgens mij heb ik of dit (verschillende keren) gemist of het gewoon niet meegekregen. Maar onderstaande is er vgm toch echt niet van gekomen haha, shame.
XXlerator schreef:
STVK schreef:
Ik weet niet waarom, maar had eigenlijk verwacht dat E-Force een paar btb setjes zou draaien. Of eerder gezegd gehoopt.


He will ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2017 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STVK schreef:

Tijdens E-Force noodgedwongen naar buiten gegaan vanwege het feit dat ik dat album al vaak genoeg heb gehoord en die verschillende kicks in o.a. FTP rmx en stresstest nu wel ken



Hét grote nadeel van previews te vaak luisteren, 1 van de redenen dat ik meestal wacht met previews luisteren totdat het album echt uit is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2017 16:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
STVK schreef:

Tijdens E-Force noodgedwongen naar buiten gegaan vanwege het feit dat ik dat album al vaak genoeg heb gehoord en die verschillende kicks in o.a. FTP rmx en stresstest nu wel ken



Hét grote nadeel van previews te vaak luisteren, 1 van de redenen dat ik meestal wacht met previews luisteren totdat het album echt uit is :P


Ja daar heb je een punt. Maar ook op Hard Bass, Qapital en Rebirth alles zowat al gehoord. Dan ben je, vooral bij deze twee tracks, daar toch sneller op uitgekeken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2017 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hét nadeel van veel feesten afgaan xd Maar goed dat heb ik zelf vaak zat ondervonden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2017 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geluid was heel wisselend bij beide stages. Bij D-Verze & Infirium kwam het tot een diepte punt; bij die Digital Abuse track hoorde je TOTAAL geen laag. Mainstage geluid ging wel alleen was het daar veel te warm tot een uur of 10, daarna werd het gelukkig wat koeler. Beste setje was het binnenkomst setje van Prefix & Density. Zoals altijd een heerlijke afwisseling tussen oud/nieuw (Strike, Under Attack en Ghetto) en bekend/onbekend.

Al met al een gezellig dagje gehad en de prijs viel mee dus was het eindelijk wel waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2017 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Geluid was heel wisselend bij beide stages. Bij D-Verze & Infirium kwam het tot een diepte punt; bij die Digital Abuse track hoorde je TOTAAL geen laag


Ja gvd man. Ik ook helemaal blij dat ze Black Death remix draaien, kwam echt voor geen meter door. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2017 20:28 
 
Hardtraxxer

Ow ja, Rooler & Luminite die Delete - Pulse erop gooien :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2017 21:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuke dag gehad, vanaf 1700 binnen en alleen voor e-force showcase binnen geweest, veel buiten gestaan waar ondanks het karige podium de sfeer top was! Veel leuke sets gehoord met als uitschieters Infirium & D-Verze en Mind Dimension, verder viel voor het eerst Malice mij live nog best wel mee, zaten als je de laser kicks wegdenkt wat hele gave platen tussen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 01:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Prima dagje gehad afgelopen zaterdag. Wel erg jammer dat het geluid bij beide stages erg wisselvallig was en in de zaal bloedheet was. Wel voor de eerste keer Outbreak ft. Cuntmafia - Rebel Territory live mogen horen door Rvage :cool:. War Force was wel leuk, alleen het BPM ging hier helemaal nergens meer over.

Wel helaas Mind Dimension moeten missen omdat ik er op 't eind aardig doorheen zat door de kou, vermoeidheid en het wisselvallige geluid op de 2de stage. Rond 23:00 naar de kluis gegaan om zo toch op ons gemak met het OV naar huis te gaan.

- Nergens even op een rustige plek kunnen zitten. Die 2 speakers in de zit zaal is voor mij niet nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 03:38 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Speciale vermelding voor Rooler die stond te skypen met zn moeder tijdens zijn set


:lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 13:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oh ja, en E-Force die even Disphoria bij zijn live set draaide, en even later opnieuw tijdens War Force :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 20:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
Wow, echt een onwijs vette ervaring om de Mainstage te mogen openen zeg!!
Als er nog mensen van hier er vanaf het begin bij geweest zijn, bedankt. :worship:

Voor de geïnteresseerden, onze tracklist:
01. Tuneboy - Hear This
02. Max Enforcer - Damned
03. Frequencerz - Fly With Me
04. Beat Providers - Firebird
05. E-Force - Passion For Life
06. Pavo - Elektronik
07. Crypsis - The Demand
08. Frontliner - Warphole
09. Noisecontrollers - Surge of Power
10. B-Front - Neophobia
11. Alpha² - Fragile
12. Resonance - Rage
13. Atmozfears & Audiotricz - Handz Up
14. Noisecontrollers - Samara
15. Alpha² - Let It Go
16. NSCLT - Do It
17. Ran-D vs Villain - X (XXlerator Anthem)
18. Hard Driver - To The Bone
19. ID - ID

Wij hebben inmiddels een re-run van deze set gemaakt, go check it out! :thumbup:
hardstyle/resonance-xxlerator-raw-e-force-the-edge-of-insanity-t60399.html
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten