Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2016 21:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ivey Jones schreef:
Wie heeft er mee gedaan aan de DJ Contest? Zojuist een mail gekregen dat het voor mij helaas niet gelukt is. Ben wel benieuwd of er iemand van hier gewonnen heeft.


Heb ik inderdaad ook gekregen. Denk alleen niet dat ik ze ga gebruiken met het oog op de Tijdmachine de nacht erna.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2016 21:55 
 
Hardtraxxer

Mochten jullie de tickets niet gebruiken dan wil ik er wel 2 overkopen voor een mooi prijsje :P

Edit: nvm zie dat ze niet overdraagbaar zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 23:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als het maar niet afgelast wordt haha, eindelijk Phuture Noize weer een keer zien :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2016 16:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb er zin in ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2016 16:11 
 
Hardtraxx Addict

Jezus wat wil ik hier graag heen, alleen niemand om mee te gaan :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2016 20:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nette schoenen uit, Nikes uit de kast. Om 8 uur vertrekken en hopen half 12 daar aan te komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2016 23:33 
 
Hardtraxx Newbie

Uniforce schreef:
Jezus wat wil ik hier graag heen, alleen niemand om mee te gaan :(

Ik heb ook niemand om mee te gaan, dus ik ga gewoon alleen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2016 08:31 
 
Hardtraxx Newbie

Een vermakelijk nachtje XXlerator Roughstate gehad.
De drukte viel gelukkig mee waardoor je precies genoeg ruimte had om lekker los te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2016 08:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RowdyBosveld schreef:
Een vermakelijk nachtje XXlerator Roughstate gehad.
De drukte viel gelukkig mee waardoor je precies genoeg ruimte had om lekker los te gaan.


Rowdy jij ook veilig thuis gekomen zie ik.

Prima feestje idd. Het was verre van druk, heerlijk dus. Om half gelijk 1 de beste set gehad (Ran-D & Phuture Noize), waarna het tot half 5 erg vet was (sets van Freqz vs Bass Chaserz, B-Freqz, Gunz for hire en B-Front vs Degos & Re-Done). Hierna hield het voor mij helaas op.. Wat weten Adaro en met name D-Sturb voor een zaaddodende sfeer te zorgen zeg..

Teruste!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2016 08:42 
 
Hardtraxx Newbie

StevenvanKuijk schreef:
RowdyBosveld schreef:
Een vermakelijk nachtje XXlerator Roughstate gehad.
De drukte viel gelukkig mee waardoor je precies genoeg ruimte had om lekker los te gaan.


Rowdy jij ook veilig thuis gekomen zie ik.

Prima feestje idd. Het was verre van druk, heerlijk dus. Om half gelijk 1 de beste set gehad (Ran-D & Phuture Noize), waarna het tot half 5 erg vet was (sets van Freqz vs Bass Chaserz, B-Freqz, Gunz for hire en B-Front vs Degos & Re-Done). Hierna hield het voor mij helaas op.. Wat weten Adaro en met name D-Sturb voor een zaaddodende sfeer te zorgen zeg..

Teruste!


Jaa zeker en jij ook zo te zien Steven.
Voor de rest sluit ik me volledig bij de woorden van Steven aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2016 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima vermaakt. Ran-D & Phuture Noize en dan met name PN vielem echt zwaar tegen. Setjes van B-Freqz en de Roughstate opening waren wel leuk. Om 3 uur naar huis gegaan met het oog op Tijdmachine vannacht om daar niet helemaal gaar te zijn.

Maar is het een hype in 'rawstyle-land' om alles na de 1e climax uit te mixen? Wat ontzettend irritant is dat zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2016 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Prima vermaakt. Ran-D & Phuture Noize en dan met name PN vielem echt zwaar tegen.


wat draaiden ze , dat het zo tegen viel dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2016 13:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Ran-D & Phuture Noize en dan met name PN vielem echt zwaar tegen.


Niet mee eens haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2016 14:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waar ik het Roughstate feestje vorig jaar erg tof vond, vond ik dit helemaal niks.

Daarnaast werd het mij weer duidelijk dat ik niet meer naar een random feestje moet gaan, heb echt helemaal niks meer met de standaard raw meuk. Het was wel gezellig tho, maar dat kwam door het bier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2016 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik de verhalen zo lees, ben ik toch wel blij dat ik niet ben gegaan, ook al zou ik heel snel weer thuis geweest zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2016 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Wat draaiden ze , dat het zo tegen viel dan?


PN draaide voor zover ik me kan herinneren maar iets van 4/5 eigen platen en daarnaast geen interessante andere platen, openen met Art of Creation maar daar word ik ook niet meer bepaald vrolijk van ofzo. Sfeer zat er ook totaal (nog) niet in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2016 16:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waar ik stond ging het wel al meteen lekker los! Vond zelf inderdaad van 00;00-04;30 het echt heel leuk, maar ook wij zijn na een half uurtje adaro & d-sturb snel naar huis gegaan. Wel echt een dikke + voor 2,50 per muntje, eindelijk weer eens een normale prijs! Ook vond ik Gunz for Hire veel beter dan verwacht, dat nieuwe hardcore nummer ging er echt lekker op!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2016 16:28 
 
Hardtraxxer

Sneerfuljam2948 schreef:
Waar ik stond ging het wel al meteen lekker los! Vond zelf inderdaad van 00;00-04;30 het echt heel leuk, maar ook wij zijn na een half uurtje adaro & d-sturb snel naar huis gegaan. Wel echt een dikke + voor 2,50 per muntje, eindelijk weer eens een normale prijs! Ook vond ik Gunz for Hire veel beter dan verwacht, dat nieuwe hardcore nummer ging er echt lekker op!

G4H had die nieuwe HC nummer bij Ace of Spades gedraaid, godverdomme wat een lekker nummer :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2016 17:06 
 
Artiest

MelvinFR schreef:
yannickvk schreef:
Wat draaiden ze , dat het zo tegen viel dan?


PN draaide voor zover ik me kan herinneren maar iets van 4/5 eigen platen en daarnaast geen interessante andere platen, openen met Art of Creation maar daar word ik ook niet meer bepaald vrolijk van ofzo. Sfeer zat er ook totaal (nog) niet in.


Not sure if. Heb van de 19 platen in totaal 10 platen gedraaid waarvan 8 van mezelf haha.

En de sfeer was vanaf de booth te zien echt wel vet hoor, erg genoten hier! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2016 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PhutureNoize schreef:
Not sure if. Heb van de 19 platen in totaal 10 platen gedraaid waarvan 8 van mezelf haha.

En de sfeer was vanaf de booth te zien echt wel vet hoor, erg genoten hier! :D


Hmm, zal dan wel aan mijzelf liggen. Normaal groot fan van je sets en producties maar misschien van deze set teveel verwacht, idk.

Erg benieuwd naar je volgende set waar ik aanwezig ben, zal ongetwijfeld beter gaan ervaren. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2017 01:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima feest gehad hier, ondanks dat het bij vele wat minder bevallen is :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2017 09:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zijn idd altijd leuke feestjes ^^
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten