Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2018 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Gvd ik wil ook, maar krijg niemand mee


Zijn genoeg bekende, na het feest duiken we nog ff de kroeg in tot 7. Beloofd een mooie avond te worden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2018 20:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel erg benieuwd naar dit feest! Wordt me eerste volledig 'euforisch' hardstyle feest. Sowieso kan de avond al niet stuk met een 3 uur's set van de heer Noisecontrollers :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2018 22:39 
 
Hardtraxxer

Zin in! Lang getwijfeld om naar Bass Protocol te gaan, maar zo'n 3-uurs set mag ik niet missen.
Mooie opbouw in 1 week ook; hier wat euforisch, schtampen bij supersized en alles kapotmaaien in de maassilo daags daarna. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de mensen die voor willen luisteren (zoals ik de hele week eigenlijk al aan het doen ben :P)
XQ Legends set


NC Live @ XQ Noisecontrollers (E=NC2 showcase)


NC @ Qlimax 2013 (laatste "grote set" met Arjen erbij, All Around showcase)


NC Live @ Qlimax 2009:

Voor de durfals: XQ Noisecontrollers in 2012, helaas met slecht geluid, maar wel heerlijke sets

NC @ Q-Base 2017 (meest recente opgenomen solo set):
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 11:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niet verwacht dat dit niet uitverkocht zou raken. Zou Bas zeker wel verdiend hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal er niet ver vanaf zitten. Zag op FB begin van de week dat er nog maar 75 tickets waren. Buiten dat heb je natuurlijk ook concurrentie van Bass Protocol en Reminder morgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 15:07 
 
Hardtraxxer

Het klinkt misschien gek, maar ik kijk meer uit naar dit feest dan naar een Intents of een Defqon. Ik hoop vanavond toch wel wat pareltjes voor het eerst live te gaan horen, zoals Astral, Destroyer of Worlds en wellicht nog SMD - Just Like You.

Zin annnnn :love: :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 15:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Razzstep schreef:
Ik hoop vanavond toch wel wat pareltjes voor het eerst live te gaan horen


Dan kun je nog wel eens bedrogen uitkomen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 23:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aanwezig vanaf een uur of 12 denk ik. 1 min lopen dus alle tijd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2018 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2018 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziek veel zin in! Sound rush echt set van de dag op Rebirth en dus echt zin in een avondje alleen maar euforisch :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2018 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had graag willen gaan, maar is helaas niet mogelijk. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2018 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop stiekem op platen als deze :loving:
We Are The Noisecontrollers
Interview
Dark & Symbols Remix
Night After Night
Aliens
Samara
Astral
Break The Show
Experience The Beyond
People Of The Sun
Always Orange
Destroyer Of Worlds

Enzovoorts, enzovoorts...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2018 20:34 
 
Hardtraxxer

Super veel zin in dit feestje! Na de Reborn area op zondag bij Rebirth kijk ik enorm uit naar een euforisch avondje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2018 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lang geleden dat ik naar een feest ben geweest, laat staan een hardstylefeest. Heb er zin in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2018 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook onderweg! Benieuwd hoe ik vanavond ga beleven want heb het vannacht een beetje te bont gemaakt :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2018 22:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kon zo'n 3 uurs set niet laten schieten, dus dan maar voor het eerst een keer alleen naar een feestje. Ben benieuwd zo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2018 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
RoyAPO schreef:
Ook onderweg! Benieuwd hoe ik vanavond ga beleven want heb het vannacht een beetje te bont gemaakt :x


Geen gemekker..:D

Bier is lekker! Voel me weer wat beter haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2018 04:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jezus. Wat een set van noisecontrollers :love: heeft bijna zijn hele discografie gedraaid vgm (alleen geen destroyer of worlds :cry: )

Op een gegeven moment was ik vgm omrimgd door hardtraxxers, ken er niet zoveel maar aan de danspasjes te zien was het duidelijk xd
Uitrindelijk nog met een "onactieve" hardtraxxer aan de praat geweest. Ik weet alleen je naam niet meer, dus als je dit leest: kerel met een groene b-freqz pet, je bent een goeie vent :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2018 08:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Kon zo'n 3 uurs set niet laten schieten, dus dan maar voor het eerst een keer alleen naar een feestje. Ben benieuwd zo!

Ah man echt nul spijt dat ik hierheen ben gegaan zeg! Wat een heerlijke set van Noisecontrollers :love: Vooral die eerste anderhalf uur waren echt goud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2018 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stiekem toch wel benieuwd naar de tracklist van NC. Welke verassende plaatjes zijn er zowel voorbij gekomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2018 12:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Stiekem toch wel benieuwd naar de tracklist van NC. Welke verassende plaatjes zijn er zowel voorbij gekomen?


Astral (Audiofreq remix), We are the Noisecontrollers, Wolfs, Light, Infinity, Universe was born, Interview, Aliens en die Knight Rider tool bijvoorbeeld. :loving: Vooral in de eerste 90 minuten kwamen de meeste verrassende plaatjes voorbij. Hele vette set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2018 16:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Tering jantje wat waren die 3 uur NC goud :love: met name die eerste 75 minuten zat er ook een behoorlijk tempo in.


Had gehoopt dat dit tempo werd doorgezet. Want 3 uur was gewoon toch nog te kort eigenlijk xd .
Had graag Pillars of Creation, The Game, Cats Jets & Breaks en Club Bizarre gehoord, en Down Down ook nog zeker wel verwacht.
Verder waren dit wel 3 enorm mooie uren :worship: . Wat een muziek heeft deze man gemaakt in zijn leven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2018 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldig feest gehad! Setje van Noisecontrollers vond ik echt goud met dat hoge tempo! Eerste 1,5 uur waren wel wat vetter dan de laatste. Echt non-stop los kunnen gaan heerlijk. Setje van Audiotricz vond ik ook heel fijn! Geluid was ook lekker voor zo’n locatie

Minpuntjes zijn wel de drukte en de minder vlotte bediening bij de bar. Volgende keer iets minder kaartjes verkopen misschien. Al viel de drukte om 3 uur wel weer mee. Tot 1 uur was het niet echt te doen qua drukte
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2018 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima avond gehad hier.

Toch vond ik het aantal echt onverwachte platen maar matig (+ voor We Are The Noisecontrollers). Vooral qua <2012 platen viel het gewoon erg tegen voor mij. Het eerste uur was een standaard Tijdmachine setje (op paar platen na) en daarna vele recente platen die ik al een ontelbaar aantal keren heb gehoord op een feest. Ik had ook niet echt de verwachtingen op een showcase vol onverwachte platen maar stiekem wel op gehoopt.

Verder was de drukte echt niet te doen, mogen voor een eventuele volgende keer echt wel een heel stuk minder kaarten verkopen. Erg aan geïrriteerd dat er op veel momenten gewoon geen bewegingsruimte was.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten