Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 21:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
Khadber schreef:
LV1 schreef:

Uitrindelijk nog met een "onactieve" hardtraxxer aan de praat geweest. Ik weet alleen je naam niet meer, dus als je dit leest: kerel met een groene b-freqz pet, je bent een goeie vent :thumbup:

Dan heb je ook naast mij gestaan haha!


Was jij toevallig die gast die tijdens Devin Wild linksvoor van die hele mooie danspasjes had? Dacht al bij mezelf: dat moet een hardtraxxer zijn xd . Ik was die dronken gast in blauw dq shirt xd

En over wat hier boven vermeld was over meerder spotlights :drool:
Dat moet echt gebeuren! Wat een top concept! Kan alleen maar dromen over een b-front of dbstf spotlight


We hebben nog met zijn 4e bij die turk gezeten op die grote rotonde na afloop van xxlerator :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ik nou de enige persoon die het vreemd vind dat hij zijn trailer plaat niet ten gehore heeft gebracht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien heeft ie het niet op tijd afgekregen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
ThaBomba. schreef:
Ben ik nou de enige persoon die het vreemd vind dat hij zijn trailer plaat niet ten gehore heeft gebracht?


Ik had sowieso nieuw materiaal verwacht. Dat had hij toch ook aangegeven in zo'n videointerview? Idd erg jammer!

Ja precies. Top avond gehad, maar vond dit persoonlijk wel een smetje. Hele set gewacht op nieuwe platen(omdat hij dit dus gezegd had + er zit nota bene een plaat in de trailer) om vervolgens om 3 voor 4 Tonight Remix in te horen mixen >.<. Misschien is zijn definitie van nieuwe platen anders. Zo heeft This Is Our World bijvoorbeeld nog geen release gehad en zou hij die best nieuw kunnen noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2018 16:27 
 
Hardtraxx Addict

Jezus, wat was dit vet gedaan zeg, vooral die tweede climax. Wil dit feestje nog wel een keer overdoen eigenlijk :yay:

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2018 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 21:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

poaahh, wat een avond was dit joh. Als redelijke nieuwkomer met m'n 18 jaar, en nog niet zo bekend te zijn met nachtelijke feestjes heb ik deze (itt HardBass) tot de laatste set met gemak volgehouden.
Op het balkon recht voor de stage begonnen, maar uiteindelijk linksvoor ge-eindigd aangezien daar redelijk wat plek was om uit je pan te gaan hahah.
Zoveel zieke nummers gedraaid en dan eindigen met Fuck the Noisecontrollers: goud. Op een of andere manier vonden toch een aantal mensen me op Avicii lijken met mn witte shirt en blije jonge kop hahah. Ik heb me heerlijk vermaakt en ik wacht de aftermovie met veel plezier af! :)
Uiteindelijk om kwart over 6 bijna door de beveiliging de zaal uitgezet omdat een vriend van me het zo nodig vond om nummers uit te wisselen hahah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JarneNL schreef:
Op een of andere manier vonden toch een aantal mensen me op Avicii lijken met mn witte shirt en blije jonge kop hahah.


Wel een beetje awkward vandaag de dag xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 13:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grim schreef:
JarneNL schreef:
Op een of andere manier vonden toch een aantal mensen me op Avicii lijken met mn witte shirt en blije jonge kop hahah.


Wel een beetje awkward vandaag de dag xd



Ja precies, het was ook een dag nadat hij overleden was. Was echt zo bizar ahahaha. Ik stond zo te stampen op het balkon daar en 2-3 mensen keken me echt aan van ‘huh’, en ik zeg zo van, ja wat is er ? En zij zo van, jaa je lijkt op avicii man! En toen ze om kwart over 4 weg gingen stonden we met ons groepje even buiten, kwam die kerel weer langs en schreeuwde echt keihard AVICIII!!! Was echt zo bizar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 19:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Aftermovie is online van een geweldig feest :) Heb mezelf een paar keer gespot om m'n broers nek en in de zaal zelf en er is een prachtige aftermovie van uit gekomen. Ben benieuwd naar de volgende XXlerator Spotlight!
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten